Aşteptăm miracolul!

• publicat la: 26 May 2010
Aşteptăm miracolul!

Victoria Carei a pierdut meciul de la Oar, scor 4-2 (2-1), şi a căzut pe locul 2 în clasament. Şansele pentru câştigarea campionatului s-au diminuat, aproape spre zero: Oarul ar trebui să piardă puncte la Foieni, în ultima etapă, în timp ce Victoria e obligată să bată Petreştiul.

“Îmi pare rău că nu ma obţinut măcar un punct. Sper ca cei din Foieni să îşi apere corect şansele şi să ne ajute. Au fost mai buni, au marcat patru goluri, iar noi am făcut şi greşeli. Mi-ar fi plăcut să le fac program în această seară fotbaliştilor, dar suntem nevoiţi să mergem cu toţii acasă”, a declarat antrenorul Tabi Zsolt, vizibil afectat.

Victoria a început meciul în formula Cionca – Balogh, Petzer, Hagen – Aşexuţan, Negrea, Sârca, Dascăl, Roşu – Gandt, Ozvath. A mai evoluat Kovacs.

Golurile careienilor au fost marcate de hagen, minutul 43, şi de Ozsvath, în minutul 55.

Paul Sarvadi

comentarii

de gabi la 26 May 2010 - 18:09

bravo oar, capul sus victoria, asta e.
foieni-oar x !!!!

de "SQUAD" Carei la 26 May 2010 - 18:54

felicitari echipei din Oar….

Asteptam o minune la Foieni…asta e

de Missogin la 26 May 2010 - 19:00

nu trebuie sa fiti afectati, capul sus ! ;)

de Daniel ( "SQUAD" Carei ) la 26 May 2010 - 19:07

Nu prea au de ce sa fie afectati…daca o iei pana la meciul asta: UNDE si cu CE echipe s-au pierdut puncte si in ce conditii ?…ne-am batut singuri…

iti zic eu cel putin unul: Foarte pacat de meciul cu Foieni de acasa,unde au pierdut 0-1,desi au dominat clar au ratat o gramada si au luat un gol din lovitura libera…

off-topic: Sa nu uitam si cum a scapat Oar-ul la Andrid

Sunt multe de spus…dar na. Felicitari oricum echipei din Oar.

de gabi la 26 May 2010 - 19:14

squad, sa fim corecti si sa recunoastem ca la berveni putea sa bata oarul, plus ca oarul mai are si un meci pierdut la masa verde, pe care l-au castigat cu 7-0 parca…in meci direct au 4-2 si 1-0 cu noi (chiar daca au avut putin noroc la meciul din tur), probabil merita locul 1, dar de aici pana la contestarea juc victoriei de catre frustrati care se ascund dupa numele xyz, abc, etc…e cale lunga…xyz si-a ales numele asa, pt ca vrea sa stim ca a terminat de invatat alfabetul…noi l-am fi crezut si pe cuvant, nu avem nevoie de astfel de dovezi…

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 19:20

:) )) nu e nevoie sa fi rau…poate e unul din jucatorii mai buni care au evoluat de-alungul anilor la noi…n-am ce comenta.Poate e indreptatit sa comenteze fiindca poate chiar a facut ceva pentru fotbalul careian…poate de aia e si asa de revoltat,n-ai de unde sa stii… poate da,poate nu… pr

de Missogin la 26 May 2010 - 19:31

sau poate e un anti-microbist frustrat cu chilotii in fund, bucurandu-se de esecul echipei / … poate da, poate nu … / :) )

de Missogin la 26 May 2010 - 19:36

de xyz e vb in art de mai sus … :) )

de gabi la 26 May 2010 - 19:36

daniel, daca stii mai multe despre identitatea lui xyz, nu ezita…

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 19:40

e fost fotbalist (nu stiu cine e)…nu stiu unde a jucat,DAR a afirmat pe un alt ziar tot de la noi din judet (la commenturi) ca a jucat la un nivel mai mare de divizia D,si ca acum nu e in tara (de mai multa vreme nu e )…deci daca e adevarat…. (mie-mi vine unu in minte,sau doi…dar daca nu vrea sa i se afle numele,eu nu dau cu presupusul,sorry).in fond nici nu conteaza cine e,ci doar daca e adevarat ca e fost jucator sau nu…asta ar conta pt voi,daca tot vreti sa va lamuriti.pace

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 19:41

probabil careian,probabil fost jucator si la victoria…asta oricum se deduce,nu tre sa o zic eu….

de gabi la 26 May 2010 - 19:48

putin imi pasa daca e un fost jucator…acum e un chibitz ce sta pe net, iar victoria nu are nevoie de comentariile lui destepte. oameni cu buna intentie la tot pasul in romania…de asta suntem unde suntem, nu pt ca ne fura guvernul si ca nu sunt bani…astea sunt vrajeli…pentru ca sunt frustrati care vorbesc mult si fac putin.
s-a vrut reconstructia echipei, incercati sa ii incurajati, nu sa aruncati cu pietre in ei la greu. cu asta nu ajutati deloc…chiar daca va cheama xyz si va chinuie talentul de alta data:)

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 19:50

ce ai zis tu de romania si guvern e epic failed…si e si off-topic…. :)

nu ma fa sa dau in subiectul “guvernul romaniei” ca-ti umplu 75% din ecran stii bine :) )…

in rest ce sa zic…asta e

de gabi la 26 May 2010 - 19:53

bun, squad, daca bine tin minte, in 98, dupa ce victoria a retrogradat din div C, in sezonul 1998-1999 au terminat pe pozitia a 3-a, dupa oasul si dacia graniceri…si la echipa erau “vedete” muuuuult mai consacrate decat tinerii de acum…repet, de ce “rusine jucatorilor actuali”?

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 19:56

pai nu-mi pune intrebarea asta mie…nu eu am zis “rusine jucatorilor actuali” si nici nu o zic…eu ii respect si ii sustin asa cum is…

de gabi la 26 May 2010 - 19:59

stiu, daca toti ar tine la echipa asta jumate cat tii tu, si nu ar gandi ca x, y sau z, sau toate literele la un loc :D …ar fi mult mai bine. dar astia asteapta la cotitura, si la esec, imediat isi dau cu parerea.

de Missogin la 26 May 2010 - 20:01

asa este, sunt de aceasi parere cu gabi … abia asteapta un moment de slabiciune sau esec pentru a-i ataca !

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 20:09

ramane atunci de vazut daca in cazul in care se impiedica Oar la Foieni (putin probabil) si Victoria bate,ce va zice lumea…

de gabi la 26 May 2010 - 20:13

ce sa zica? “au castigat seria B a ligii a 4-a cu noroc! rusine sa le fie”, si din astea…punem pariu?:)

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 20:26

eu totusi am incredere in fosti mei colegi: Gyuri,Bede,Condor!

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 20:33

oricum…concluzia e ca si cu promovare si fara…nu e de divizia C…ca sa fie de divizia C tre sa rupa tot in D,la scor…atunci putem avea sperante ca nu vor pica din C in D (cand se va intampla asta,bineinteles)

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 20:38

noi dorim sa intram in C dupa aceea este treba orasului sa faca conditii,inclusiv jucatori !!!

de gabi la 26 May 2010 - 20:39

mi-e greu sa cred ca stii nivelul actual din liga a 3-a…de cand nu avem echipa din judet nici la acest nivel. insa regula de baza in liga a 3-a e “acasa imburdam terenul pe voi”, deci oricum mai au nevoie de maturizare jucatorii actuali. daca nu intra acum, intra la anu’.

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 20:48

eu mai maduc si la alte meciuri,nu numai de judet!

de gabi la 26 May 2010 - 20:50

ok, si ce parere ai, actuala echipa a victoriei ar face fata in seria a 8-a? sau care serie o fi…
te intreb ca sa stie lumea, nu sa ne dam cu parerea fara sa cunoastem realitatea.

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 26 May 2010 - 20:54

ai dreptate gabi la faza cu maturitatea…

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 20:58

cu acest lot,NU!,momentan juc de div C(parerea mea):hagen,balog,cionca,gnandt,dar mai pot creste valoric si ceilalti pt ca sunt jucatori inca juniori!,peczer,alexutan,negrea,sarca,kopriva1,2! incodata zic,astai parerea mea!!!

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 20:59

FORZA CFR!!!)))

de .....[] la 26 May 2010 - 21:07

hagen,balog,cionca,gnandt

parerea mea
balog nu,gnandt ii la un egal cu dascal nu,si juniori care iai pus mai jos tioti ar face fata,ma refer la juniori peczer,alexutan,negrea,sarca,kopriva
si ar mai fi si moca numa nustiu de ce nu mai joaca la echipa mare

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:09

trebuie intrebat de el!,pt ca primadata este “bogracs”si dupa aceea antrenamentul…..

de .....[] la 26 May 2010 - 21:10

si nu mai spune ca astia pot creste valoric,alexutan,sarca,peczer,ca astia ar face fata in C 100% nu care iai enumerat tu mai sus,dar este o parere personala

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:13

sincer,eu a_si dori sa joace toti la un nivel mai inalt,dar depinde si de ei!,primu ar trebui sa fie familia,scoala,fotbalul……si nu “riviera” pe primul loc(la unii)!

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:15

am curajul sa bag pe primii enumerati,la orice echipa de div C!

de gabor la 26 May 2010 - 21:15

pacat de echipa asta,mai mult se tine la jucatori care nu fac nimica,nu alearga,decat la cei care alearga si se pregatesc la antrenament

de .....[] la 26 May 2010 - 21:19

atunci echipa ar retrogada in judeteana,uitate putin mai atent la cate un meci si zimi cat ajuta apararea gnandt,intro liga superioara D crezi ca mai merge asa?
din cate am jucat eu,nu sunt de aceasi parere cu tine,dar este un lucru bun ca ti cu jucatori,da nu trebe neglijati ceilalti

de ... la 26 May 2010 - 21:24

Ozsvath??? el nu a facut nimic pentru Carei ?? dati inapoi el joaca cu inima si pentru Berveni si pentru Carei numai …….

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:25

gnandt a jucat si fundas stanga si l-a facut excelent!!!

de gabi la 26 May 2010 - 21:25

gnandt e tehnic, destul de rapid, dribleaza binisor, iar la centrari ii face de rusine pe cei din liga 1, care o dau in spatele portii de obicei…gnandt e de B chiar, parerea mea…hagen se descurca si in atac, desi e fundas…in rest are dreptate puha. cel putin asa am vazut eu din tribuna, in cateva meciuri…

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:26

dar fara antrenamente si ozsvath este terminat dupa 45min!

de .....[] la 26 May 2010 - 21:26

a facut foarte multe,multe goluri,dar vezi cum se uita?asa se uita si alti car joaca cu sufletul,se vad baieti aia in teren.

de .....[] la 26 May 2010 - 21:29

gabi,gnandt iti zic eu ca nu ar face fata in C bag mana in foc,vine unu cu talpa se apleaca in geninchi,gnandt ii mort tot meciul nu doar a 2 repriza,un jucator isi arata valoarea la meciuri decisive si in deplasare,cu oar ce a facut,ne lamuresti si pe noi kovacs antal

de .....[] la 26 May 2010 - 21:31

gnandt a jucat si fundas stanga si l-a facut excelent!!!
sa joace fundas stanga atunci!!!
nu mijlocas dreapta,sau stanga

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:31

cu talpa se joaca aici!!!

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:32

el este minim juc de div B!

de .....[] la 26 May 2010 - 21:32

sa vazut la fiecare meci,asta am zis si eu,dar ideea era curajul lui gnandt

de .....[] la 26 May 2010 - 21:34

Gnandt va ajunge ca popi,sau ca bede ca alti,tot respectul pt ei nu in B

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:34

ar fi prost sa-si rupa piciorul aici!

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:35

daca popi ar fi avut viteza lui gini,nu aici ar fi jucat!

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:36

tine bine data de azi”gini din vara joaca in div B”! 100%

de .....[] la 26 May 2010 - 21:39

peczer,alexutan,sarca
de ce divizie ar fi?
ca eu pe fiecare dintre acesti baieti ii consider valoric peste gnandt,si valoric si ca varsta,gnandt are 23 de ani,baieti astia au 18-19 ani peste 3 ani unde ar putea fi acesti baieti care se pregatesc din cate stiu eu,peczer,sarca is superior lui gnandt ca mijlocas,depun un efort dublu atac-aparare si si alexutan nu se compara ca fundas cu gnandt
lasal in D ca bun ii el acolo,nu il ridica la B

de gabi la 26 May 2010 - 21:44

poate sa fie oricat de bun un jucator, daca se taie lemne pe el is 2 variante…ori are noroc si scapa de accidentari, si se dezvolta fotbalistic, ori il rup aia si o tine din accidentare in accidentare…eu tot cred ca gnandt e de B, dar nu i-ar strica un pic de experienta in C, sa ii dea incredere si curaj.

de kovacs antal(puha) la 26 May 2010 - 21:44

22 are numai ca-i din 88!din vara-i la simleu…..

de .....[] la 26 May 2010 - 21:55

rezerva poate fi si popi la steaua

de kovacs antal(puha) la 27 May 2010 - 05:01

fi sigur ca nu va fi rezerva!!!

de Missogin la 27 May 2010 - 07:08

perfect de acord cu puha ! “momentan juc de div C(parerea mea):hagen,balog,cionca,gnandt” si are dreptate cu privire la juniori, daca se tin de fotbal vor ajunge si ei sa fie pomeniti ca cei mai sus mentionati ca sunt destul de buni pentru varsta lor ! cu antrenamente, peste vreo 3 ani vom auzi de ei ;)

de pityu la 27 May 2010 - 11:26

peczer,alexutan,sarca
de ce divizie ar fi?
ca eu pe fiecare dintre acesti baieti ii consider valoric peste gnandt,si valoric si ca varsta,gnandt are 23 de ani,baieti astia au 18-19 ani peste 3 ani unde ar putea fi acesti baieti care se pregatesc din cate stiu eu,peczer,sarca is superior lui gnandt ca mijlocas,depun un efort dublu atac-aparare si si alexutan nu se compara ca fundas cu gnandt
lasal in D ca bun ii el acolo,nu il ridica la B

GNANDT LA 18 ANI JUCA IN DIVIZIA C LA CRAVATA! DECI NU MAI VORBI DACA HABAR NU AI

de junior la 27 May 2010 - 11:44

iarasi vorbiti numai de echipa mare…. X(
echipa mica o lasati de paragina:)))

pana nu demult cei de la echipa mica strangeau bani sa isi cumpere flacoane de apa dupa meci….

si astia mici dau cat pot pe teren… doar si ei reprezinta orasul:D

macar o pereche de ghete si un trening sau un echipament ar trebui sa primeasa;)

de kovacs antal (puha) la 27 May 2010 - 12:45

la juniori,Oar-Carei 2-1!asta ai vrut?!

de kovacs antal (puha) la 27 May 2010 - 12:49

eu la juniori i-mi cumparam tot,nu am primit nimic si am jucat la republicani,nu in judet!dar nu zic ca nu ai dreptate!,meritati si voi tot ce ai zis!

de fera la 27 May 2010 - 13:10

Oarul a cumparat deja meciul de la foieni stiu din surse sigure.Azi dupa masa vor duce banii la sandu,dau 200 lei pentru fiecare titular si 100 de lei la rezerve.E mai usor sa pierzi decat sa castigi lozinca lui Sandu.Asa ca veti fi tot in D si la anu dar fara vreo 6 jucatori,care vor pleca la alte echipe.Nu vet prinde nici primele 4 locuri

de fera la 27 May 2010 - 13:12

Puha prietenii tai abia asteapta cei 200 de lei,faceti cheta in oras si strangeti bani,dar nici atunci nu-i precis ca Foieniul va castiga,pentru ca e mai usor sa pierzi:))

de kovacs antal (puha) la 27 May 2010 - 13:39

AM CASTIGAT CU 3-0 MECIUL DE LA OAR!!!KIRNER ARE DUBLA LEGITIMARE(ROMANIA-UNGARIA),DECI SANDU RAMANE FARA BANI!)))))99%

de kovacs antal (puha) la 27 May 2010 - 13:41

SI FII SIGUR CA NU PLEACA NIMENI!,SI NU SCRIE IN NUMELE LUI OZSVATH!!!

de junior la 27 May 2010 - 14:55

totusi domnu’ puha kovacs ar fgi mai placut dak ati cumpara niste echipamente pentru juniori macar i-ati mai motiva putin;)mai ales k acuma vine barajul :P
in felul acest ati arata ca tineti de la cei mai mici la cei mai mari…

de junior la 27 May 2010 - 14:58

oricum dak o tineti tot asa k doar echipa mare si nush ce apoi departe nu ajumge nimeni:))…
VORBITI K ECHIPA MICA O LUAT BATAIE 2-1 APOI ISTU>GIULI>LACI cel putin ar fi trebuit sa joace la echipa mica numai k foamea de bani duce la situatii extreme(cuma ar fi lipsa de jucatori si aducerea a foarte multi juniori:P)

de cetateanu din carei la 27 May 2010 - 14:59

are dreptata junioru asta:D

de junior la 27 May 2010 - 15:01

totusi exista si un lucru bun i ducerea de juniori k macar ei mai primesc ceva experienta de joc si maturitate de joc:P

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 27 May 2010 - 15:10

Puha,sa inteleg ca ati batut la masa verde 3-0 la Oar? (ziceai mai sus de ala cu dubla legitimare) sau te refereai la juniori de fapt? lamureste-ne te rog.

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 27 May 2010 - 15:13

…iar cel care a spus ca Foieni va tranti meciul cu Oar (si are surse sigure) de ce nu mergi sa transmiti chestia respectiva la AJF? (sau celora care sunt competenti pentru astfel de probleme)

de xyz la 27 May 2010 - 16:54

nu va mai ocupati de mine,ci trebuie sa vedeti realitatea!!! nu vreau raul nimanui,mai ales a sportului din Carei,doar va sugerez sa nu va multumiti cu atat(camp.judetean). Nu stiu daca ma intelegeti! nu sunt nici frustat,nici rau intentionat!!!As dori ca echipa din Carei sa ajunga acolo unde a fost!!! Sa de-a jucatori care la varsta de 15 ani sa joace in div,B!!!! Oare este posibil???? cel putin div B!!! sau sa ajunga la centre de copii puternice din Europa!!! La asta sa va ganditi!!! Campionatul republican este o “TRAMBULINA” ptr tinerii copii(viitori fotbalisti)!!

de xyz la 27 May 2010 - 18:36

mai gabi !!! tu ai crescut ca sa fii ghibitz pe net,iar eu”in iarba”!!!nu accept parerea ta in legatura cu fotbalul,doar daca ai performante mai mari decat mine!!! cum ar fi ca eu sa ma pun cu un contabil cand eu am fost fotbalist !!!Eu am avut antrenori pe vremea aceea,dar nu vedeam decat fotbal!!! As dori ca fiecare fotbalist din Carei sa joace unde am jucat eu(deja de la 15-16 ani)!!! atat despre mine!!!tu nu ai fost in atatea tzari in cate am jucat eu fotbal!! Daca v-am deranjat cu sinceritatea mea,imi cer scuze!!! Eu altfel vad lucrurile!!! Totusi,v-as indica niste lucruri: 1.sa va verificati modul vostru de actiune,daca se potriveste obiectivelor voastre!!2.daca toti gandesc la fel,inseamna ca nimeni nu gandeste prea mult!!3.orice iesire de undeva este o intrare altundeva!!4.multi oameni s-ar multumi sa le asculti vorbele,fara sa va ceara numic in schimb!!5. nu stiu care-i cheia succesului,insa cheia esecului e sa incerci sa-i multumesti pe toti!!!6. in mintea incepetorului exista multe posibilitati,iar in mintea expertului,foarte putine!! PAAAAAA…

de kovacs antal(puha) la 27 May 2010 - 19:43

este aici conducere,care se ocupa de echipament pt echipe,nu noi!eu am dat 85 euro pt copilul meu sa aiba echipament,la fel si ceilalti parinti la grupele de copii!!!,iar la Cionca eu am dat manusi de 69 euro cadou!!!,la satu mare parintii platesc ca copii lor sa fie primiti la antrenamente!!!!

de kovacs antal(puha) la 27 May 2010 - 19:45

deci juniorule fara nume,putin orienteaza-te!!!!

de pityu la 27 May 2010 - 21:07

pentru xyz.crezi k noi nu vrem performanta.knd pierdem un astfel de meci cum a fost cel de ieri nu imi revin in 2 saptamani.da ce vrei sa facem mai mult decat am facut noi cativa la echipa asta?Parerea mea e ca am facut mai mult de 10 ori decat am fost rasplatiti.Daca vrei sa faci munca voluntara poti sa vii sa pui si tu umarul la greu,pentru ca la greu se vad adevaratele caractere,Knd au fost bani au fost multi mercenari,amu numa noi “fraierii”am ramas k sa fim criticati poate pe drept sau poate nu…

de pityu la 27 May 2010 - 21:16

si pentru junior….voi ciocu mic,pentru ca noi knd am fost juniori si echipa mare era in divizia D,i-am respectat atat de mult k abia am avut curajul sa ii salutam pe strada,nu ca sa comentam despre ei.Da voi ce respect sa aveti,se vede knd treceti pe langa noi,de parca voi ati juca la echipa mare.

de junior la 27 May 2010 - 21:29

“pityu” hai lasa-te si prima data ajutati colegii in defensiva nu te aventura doar in fata la al 4-lea gol parca erai mijlocas stanga unde erai???omul ala nu era cumva al tau????sau tu din min. 60 nu mai esti fundas!lasa vrajelile si prima data lucreaza la conditia fizica pt k esti un zero la 21 de ani si astepti de la juniorii sa va faca meciul sau ce voi ar trebui sa demonstrati! daca voi aveti emotii la ce va asteptati de la juniorii care au fost pe teren voi care aveti “experienta” in divizia “C” ar fi trebuit sa se vada prezenta voastra
respect pt. dascal macar el are ambitie,incearca nu-i iese tot timpul da macar fuge nu ca tine asa k hai lasa astea si joaca fotball
forta VICTORIA si bafta junioriilor la baraj!!!!!

de radu la 28 May 2010 - 00:20

referitor la ce a zis puha parerea mea doar hagen e de divizia c. balog foarte lent,fizic zero,gnandt fricos in atac,frica de a dribla chiar daca are calitati iar cionca e nesigur,mai bun romi chiar daca e mai scund :) respect puha mare caracter :)

de radu la 28 May 2010 - 00:28

ce tot vorbiti de jucatori care ar putea juca in ligi mai sus? de exemplu villand este intradevar de divizia b,ar putea si in liga 1 numai nu prea a avut noroc dar in divizia b tre sa mai si stii fotbal nu doar fitze si figuri in cap. nu ajunge gnandt in b niciodata. din cate stiu a fost la jiul petrosani in probe impreuna cu mastan dar i-a trimis acasa,apropo de fodor nu e nevoie ca atacant ca el nu prea este prin carei si nu are fitze :) din cate stiu nici antrenament nu ii trebuie si da cate goluri vrea cam asa ceva :)

de radu la 28 May 2010 - 00:36

trebuia sa zica si pityu ceva,doamne fereste sa accepte si el critici,zici ca esti mutu. apropo la antrenamente ce faceti? ca ati avut 10 lovituri libere si una nu a fost periculoasa sa nu mai zic de centrari cam putine. si inca ceva daca marele antrenor zice ca oar a fost mai buna,cum de a facut numai o schimbare? nu trebuia sa schimbe mai multi? cred ca bine zicea un jucator de la victoria cum ca antrenorul stie schimbarile inaine de meci. mare antrenor mare echipa halal fotbal

de radu la 28 May 2010 - 00:41

Mos Flaviu ce mai cauta la echipa daca a jucat pe fals in ungaria? nu trebuie dat afara? din cate stiu eu a primit o casa de locuit si el prin asta multumeste? dar asa va trebuie,mai cumparatii si o masina sa fie totul perfect. mercenarule. in locul echipei noastre as contesta toate meciurile in care a jucat mos flaviu si atunci cred ca ar trebuie sa pierdeti toate meciurile cu 3-0. si oar sa piarda meciurile in care l-a folosit pe kirner si atunci intram noi la baraj cauasul :)

de kovacs antal(puha) la 28 May 2010 - 05:02

radule,trebuie contestat meciul inainte de a incepe!,iar cu gini nu ai dreptate,ca pt 60 lei nici tu nu ti-ai rupe piciorul…..

de kovacs antal(puha) la 28 May 2010 - 05:10

la cauas un singur jucator primeste mai mult salar,ca la carei cinci!!!,cati jucatori a crescut cauasul?,deci cu banii lui ADI este usor sa faci echipa,iar fata de cum sunt platiti ar trebui sa fie pe locu I,nu pe trei!!!! si sunt curios ca fara Satu Mare si Carei,unde ar fi Cauasul???!!!,acolo a cerut Maier jucatori,Adi i-a adus,noi am cerut si p..a! asta-i diferenta,si tot suntem pe locu I cu sapte juniori in teren!!!!,cu Mihavici,Fodor,Cosma,am conduce cu minim 10 puncte!!!!

de kovacs antal(puha) la 28 May 2010 - 05:17

pt junioru…tu invata sa dai drept in minge,apoi sa te iei tu de Pityu si ceilalti!!!!cu oricine in teren nu a-ti fi avut voie sa pierdeti cu niste juniori de la sat…..

de suporteru la 28 May 2010 - 05:20

Daca si dascal si ghini sant fotbalisti sa terminat totul ei au fost cei mai SLABI la OAR sa va fie rusine la cum va bateti joc de suporteri care merg si in dep.
Iar pntr. dom. PUHA ….hai sa lasam minciuna ca sti bine ca nu se vrea promovarea…iar daca si asta e echipa imin cer scuze ..unde ati vazut ca o ech. sa mearga in de plasare cu 4…5..masini inbracata de la CAREI de ce se face dif. intre juc….ce manevre ati facut cu MOS FLAVIU…. despre astea sa scrieti cate pase de gol a dat hep hep dascal de cate ori a triblat un adv….la fel si marele ghini…ce a facut la OAR..va dati mari fotbalisti pe sintetic pai voi nu vedeti cu cine jucati si ce dif. de VARSTA SI KG> e intre voi…..si acolo se rade lumea de voi .

de danii la 28 May 2010 - 05:35

Echipa lui PESTE nu ati gasit mingea la OAR dumai BUFA IN FATA TARE SI SUS nu ati facut 2 pase ce treaba mai aveti de va laudati cu dascal si ghini unde pot sa joace poate BOTIZ…dar la NUNTA ca la fotbal nici o sansa.

de danii la 28 May 2010 - 05:36

Iar FOIENIU o sa vada bani de la OAR cand o face PLOPU PERE..

de junior la 28 May 2010 - 05:42

sia batut joc de echipa mos desigur joaca la 2 echipe se vede foamea asta de bani da nu conteaza aia conteaza ca sia batut joc de toti!!!trebuia suspendat parca vreo 2 ani dupa cate stiu dak joci pe fals da nu cred ca o sa il suspende fiindca cineva de acolo a avut ceva aranjamente!!!cumparatii un bentley la mos poate k o sa joace si la chiajna div b!!!la 3 echipe deodata

de gabi la 28 May 2010 - 06:19

xyz, poate ai performante, nu stiu, deoarece nu iti scrii numele…eu nu am, joc fotbal de placere (daca se poate numi fotbal :d). insa, ca si suporter al victoriei, trebuie sa imi apar echipa, iar tu ai zis “rusine!” jucatorilor. eu nu urmaresc echipa decat de vreo 12 ani, dar suficient cat sa vad o echipa cu nume mari, in 1998-1999, care a terminat pe locul 3 in D…erau jucatori mult mai consacrati decat acum. acum se reconstruieste victoria, treaba inceputa in 2008, si eu zic ca sunt pe drumul cel bun. poate ai dreptate, cerand standard mai ridicat, dar nu uita ” in mintea incepatorului exista multe posibilitati,iar in mintea limitatului,foarte putine!!”. si inca o treaba, hagi, care cred ca are performante putin mai mari decat cei ce joaca acum in liga 1 a Romaniei, nu a iesit niciodata cu declaratii la adresa fotbalului jenant ce se joaca in prima liga, ba chiar incearca sa ii mai laude(desi nu e cazul)…ai putea sa ii urmezi exemplul:)
in rest ai dreptate, trebuie sa ne dorim mai mult, sa fim mai exigenti, dar nu prin cuvinte ca “rusine”, sau “jucatori penibili”. pa

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 28 May 2010 - 07:42

Bha fratilor deci s-a ajuns sa se certe jucatorii de la Victoria intre ei…juniorii vs ceilalti… (ca fitze,ca bani…ca p… masi) e vai de capul nostru mha,nu mai scrieti mha n-are rost in p.. mea :| . Ca suporter doare tare sa vezi asa ceva… Va luati si de Puha care e cu 150 ani mai in varsta ca voi (metaforic vorbind) …VAI DE CAPUL NOSTRU …unde-i MENTALITATEA? UNDE-I GRUPUL UNIT?… penibil mha…penibil.E cel mai bun exemplu al fotbalului modern…toate certurile astea.

Nimeni din cei de la Victoria nu se da mare fotbalist,ce sa te dai mare fotbalist in judeteana??? ati cazut toti in cap mha…se prabuseste orasul pe noi…moare fotbalul (din cauza noastra,nu din alta cauza) …penibil mha penibil…vai de capul nostru,suporteri fotbalisti juniori seniori,toti… halal solidaritate. Ce-i asa greu sa intelegeti ca e un proiect inceput acum 2 ani in care s-au obtinut rezultate (locul 1+baraj,locul 1 acum la egalitate,probabil).Ce vreti in 2 ani? promovare in Champions League? Bafta juniorilor,am inteles ca jucati barajul…mult succes.Victoria oriunde,oricand! (chiar daca ma mut sapt viitoare in Satu Mare) Nu Poli,nu CFR,nu Bucuresti,nu nimic…Doar Victoria!.Pace! (echipe cu traditie mor si-si pierd suporterii,pentru ca toata lumea gusta fenomenul numit ban,cel mai bun exemplu e CFR… . Cand echipe ca UTA,Olimpia,”U”,Hunedoara (si lista poate continua)trebuie sa revina pe prima scena,si atunci fotbalul va fi ce a fost mai demult… . P.S. Vorba vine “Football is here for you and me,not for fucking industry!”

de Daniel ("SQUAD" Carei) la 28 May 2010 - 07:50

Apropo…ca sa nu mai vorbim de fenomenul numit Oar (scuze ca ma iau de ei,dar nu ma pot abtine) care la fel ca CFR (dar alt nivel) e un exemplu al fotbalului modern… (Oar-ul adevarat e Oar 2,o stim cu totii…au zis-o pana si cei care locuiesc acolo.Asa cum Poli cea adevarata e aia din ligile inferioare…nu hibridul care-l stiti voi numit Poli AEK) . Sa zicem lucrurilor pe fata… .N-o luati ca frustrare,ca nu e… felicit din nou Oar-ul,bravo lor!

de kovacs antal (puha) la 28 May 2010 - 08:04

deci daca nu juca Kirner si Botos (amandoi cu dubla legitimare),unde era Oarul?!,noi nu l-am bagat pe Mos! DANII draga noi vrem promovarea,iar daca vrea sau nu conducerea?!,intrebati-l pe ei personal.Daca mergem pe sintetic sa ne miscam putin care-i baiul?!,nu mi-ai dat tu mie(noua) un ban!

de Daniel ("SQUAD Carei") la 28 May 2010 - 08:17

un pic de off-topic: Pentru “fanii” care nu se simt bine in divizia D,altii ne predau lectie de sustinere a echipei (tot in divizia D)

http://www.youtube.com/watch?v=qdveQSU2mhc

Nu mai e nimic de spus… si pe langa ei mai sunt cativa

de radu la 28 May 2010 - 09:41

iti zic sincer puha am jucat si fara prime,astia de la victoria nu ar juca fara prime in veci. garantez ca stiu ce le poate capul. oricum e jale mare. mai bine ati da bani la Tapo Carei ca vad ca au rezultate si duc numele orasului prin lume. victoria nu va face reclama orasului prea repede,ca nu mai exista interes din partea jucatorilor si a generatiilor tinere. mai bine merg la un chef sau bogracs decat la antrenament sau mai bine se joaca pe calculator. pa

de Carei la 28 May 2010 - 10:33

ma antal asta..ce plm vreti sa faceti daca intrati in C ca abia aveti sponsori pentru liga 4 ma!! dute ma…facetzi fatza aici in liga a 4 si apoi vorbim de a 3.Cu vedete din astea nu poti juca fotbal :-J nu dau nume se simt eii.

Mi-am zis si eu parerea :|

de kovacs antal (puha) la 28 May 2010 - 10:38

dar nu asta am zis eu mai sus putin?!,citeste comentariile mele!!!asta stie fiecare ca cu acest lot nu faci fata in C.,dar ni s-a spus ca daca intram conducerea aduce sponsori noi…..

de kovacs antal (puha) la 28 May 2010 - 13:21

pt Radu,si noi am jucat multa vreme fara prime,dar 60 lei ii prima???,ei trebuie sa castige 4 meciuri pe luna pt 240lei!!!si acesti bani “sainaliti” de la acesti baieti?!,pls si cei care au fost angajati sunt someri!!!!,dar pune frate vreo 6-7 miliarde si-ti aduc eu jucatori….,cu care castig si div”C”!!!

de dimonako la 28 May 2010 - 17:55

cand e meciul cu Petresti???

de kovacs antal (puha) la 28 May 2010 - 19:12

duminica de la 18

de superstar la 28 May 2010 - 20:11

ce vorbiti voi aici????am urmarit meciul de la oar la nord vest tv si asa doi jucatori k hagen si balog nu am vazut numa in liga 1.asa centrare de pe dreapta la primu gol si finalizare din prima k un atacant pur sange si au readus impreuna speranta de a scoate macar un egal iar in minutul 75 dak intra bara (iarasi centrare balog si cap hagen) era 3-3 si se stingea lumina la oar dar nu a fost sa fie.In fine ma bucur k sa castigat la masa verde cu 3-0 hatrick hagen centrare balog.Si ma bucura faptul ca a fost si vechiul presedinte al victoriei anitzas(zis si cheloo)

de Carei la 29 May 2010 - 07:02

ok puha ;) dar trebe castigat barajul ca sa intri in C si aici intervine lipsa de jucatori …cu 8-10 juniori nu poti castiga barajul..(eu nu zic ca nu stiu sa joace dar stiti voi cum e) facetiva rost de jucatori …;) ca daca mai aduceti macar 3-4 jucator faceti fata la baraj va spun eu;)

de Daniel ("SQUAD Carei") la 29 May 2010 - 10:17

Va fi greu la baraj…

Puha,in ce data e mai exact? poate stii deja data si ora…? Sa ne anunti plz…ca poate incercam sa ne reunim pentru baraj.Asteptam raspuns…

Salutare

de Marian la 29 May 2010 - 11:41

se poate merge la baraj cu tineri actuali,dar trebe motivati si sa le acordati incredere,ambitie nu vad o lauda,doar critici cu asta nu ii ajutati!
voi merge la baraj si cu siguranta Victoria va castiga,sunt convins!

de cristi la 29 May 2010 - 13:43

felicitari celor de la victoria (cele 3 puncte) dar cel mai slab jucator alexutan!!!de la o vreme incoace ii cel mai slab jucator!foarte dezamagit

de dimonako la 29 May 2010 - 15:09

ce fel de baraj?

de Daniel ("SQUAD Carei") la 29 May 2010 - 15:25

baraj facut de castori :)

Barajul dintre Victoria si Homoroade

de oliko la 29 May 2010 - 15:55

meciul pt. liga c va fi la Zalau la data de 15.06.2010 ora 17.30
abia astept!!!

de echipa votka la 30 May 2010 - 13:47

asta sunteti ..o echipa de 3 lei kre bea toata ziua ..de4 ani nu sunteti in stare sa promovati..iara astea kre au facut multe ptr echipa gen balocgh,,,sau alti lati…ce ati facut voi …????ati retrogradat ..imi pare rau de voi…sunt alaturi de voi dar tre sa recunoasca careiul k dk se aduna brutarii tot va bat la fotbal ,,,pace

de echipa votka la 30 May 2010 - 13:49

nica dc nu juca???era cel mai bun dintre toti..mai poate ceva si gnantd dar na cu limita..asta e eeeee. si simleu are echipa nu in c sau d ci in b
va pup

de echipa votka la 30 May 2010 - 13:52

apropo dk jucati cu homoroade homo…dk si aia va bat ???lasati-va cati suntetide fotbal…respect…nu prea mult dar asta e ce sa ceri de la jucatori de mare valoare cum sunt astea..de la carei…ahhhh apropo sa nu uitati sa cereti un sac de la mos craciun ..k sa il umpleti knd veniti de la homo….
va pup

de oliko la 30 May 2010 - 14:36

forza votka!!!

de gabi la 30 May 2010 - 16:24

victoria-petresti 5-0 la pauza, am aflat de la amicul squad. plus foieni-oar 0-1, gol in min 10. puha, scrii scorurile finale de la meciurile astea 2, te rog?:D

de eu la 30 May 2010 - 16:54

io rusine la echipa mica de la victoria numai 12-0 cu petrestiul:)))

asa echipa mica ca si echipa mare poate mai rau vai de voi:))))

de oliko la 30 May 2010 - 17:28

asteptam miracolul, der n-o fost sa fie!!!!

:(

de Missogin la 31 May 2010 - 08:53

pt radu: ce spuneai de portari?? ca romi e mai bun, cionca nesigur … cred ca s-a demonstrat in meciul de ieri care e mai bun, cionca nu a luat asa gol in nici un meci, lua cate un gol din penalty … dar de la mijlocul terenului, pff, ala da gol :) ) de acum cand compari un jucator cu altul, asigura-te ca stii evolutia lui din mai multe meciuri!

de Daniel (din "SQUAD CAREI") la 31 May 2010 - 09:03

Din pacate Romi daca era cu foarte putin mai inalt decat e,nu lua golul acela blestemat de la barajul cu Micula de anul trecut (golul de 2 la 1). Oricum amandoi sunt buni…poate cu un plus pentru Cionca. Doar Victoria!

de Daniel (din "SQUAD CAREI") la 31 May 2010 - 09:05

off-topic: Ar fi foarte bine ca Victoria sa joace in alb negru in fiecare meci,nu in rosu sau albastru cu alb… (trebuie pastrate culorile traditionale,macar in meciurile de acasa)

de gabi la 31 May 2010 - 09:49

bine zici, dani, unde sunt tricourile alea alb-negre cu dungi?? sa creada ca suntem puscariasi, si atunci avem din start 1-0 pe tabela :) )

de Missogin la 31 May 2010 - 10:23

pe Cionca macar se vede ca incearca sa scoata mingea, nu numai sta si se uita cum a intrat in poarta si in plus se mai si enerveaza cand intra mingea chiar daca nu e vina lui … la Romi ce s-a vazut? ca nu ii pasa ! asta e :)

de jaj la 31 May 2010 - 12:47

Sa nu uitati de unde provin cei 2 portari,de la Camin,contractul expira baieti,si muler de la Foieni este a Caminului,asa ca din vara puteti alege daca va intelegeti cu Schwabii.

de pt jaj la 31 May 2010 - 19:52

si portarul de la camin lucra la union glass

de Missogin la 31 May 2010 - 23:23

si ce e cu asta ? :?

de daaaaaa la 1 June 2010 - 16:35

lasati vrajeala ca nu se vrea pROMOVAREA Tabi sta bine langa foc iar cateiii latra ….de ce joaca TABI ce si cui vrea sa demonstreze a mai fost unu inaintea lui si ala a vrut sa le faca el pe toatae..Tabi dute si fati ech. la firma si joaca pe sintetik da nu iti mai bate joc de fotbal suporteri si de COPIIIII lasa-i sa joace pe cei care vor .

de doru la 1 June 2010 - 16:39

INTREBARE PNTR. TABI SI MINI…daca nu vreti sa promovati de ce nu va faceti ech. de juniori si faceti cevreti cu i-a..nu mai mancati bani de la CONTRIBUABILI….cu toti papagali .2…ce a jucat dascal si ghini la oara si de ce nu i-ai schimbat sau de ce nu te-ai bagat si tu sa RADEM DE TINE
3. unde ai vazut ca o ech. sa mearga in deplasare inbracata de acsa in ech. de joc.
4. de faceti dif. intre juc.
5. de ce la uni le dati bani si la alti nu.

de simi la 1 June 2010 - 16:45

Vati facut de ras la OAR mai vreti sa va faceti si cu..GAMA..???voi chiar nu vedeti cat de penibili santeti numai BUFA ati dat la OAR in schimb ei au jucat frumos cu pase sa vazut ca stiu ce vor cu mingea cand era la ei in schimb cand era la voi SUS SI TARE…ce vreti cu marele juc. dASCHEL..si ghini sant cei mai slabi si mai vine puha ca vor juca in B….da cine ar fi frayery care sa-i i-a daca se cred mari juc. de ce nu au ramas in UNGARIA..????????

de oli cauas la 1 June 2010 - 16:46

Va merge in turneu in AUSTRIA voi unde veti merge…??????????????????????

Lasati un comentariu