Controale de sezon efectuate de Protecţia Consumatorului

• publicat la: 8 July 2010
Controale de sezon efectuate de Protecţia Consumatorului

În ultima perioadă s-au efectuat o serie de verificări şi controale atât pe raza judeţului Satu Mare cât şi a municipiului Carei. „Este sezonul de vară, se fac  controale la ştranduri şi  terase unde se urmăreşte existenţa  autorizaţiilor sanitare, acreditări în zonele de agrement, verificarea produselor alimentare expirate destinate spre vânzare, avem tematici pe florării, pe termopane, pe aparate electrocasnice. În colaborare cu inspectorii sanitari de la Direcţia de Sănătate Publică la bazine se vor lua probe de apă şi se va verifica, printre altele, dacă este dezinfectată, dacă exista toalete igienizate, vestiare şi duşuri” a declarat pentru www.buletindecarei.ro directorul Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Satu Mare, Valentin Breban.

Cele mai multe reclamaţii şi nemulţumiri din partea careienilor  sunt legate de calitatea produselor alimentare, a mărfurilor expirate, împotriva unei firme de termopan, împotriva  băncilor(din pricina  clauzelor  abuzive din contract  sau cu privire la creditele de consum), şi bineînţeles împotriva SC APASERV Satu Mare SA.

Careienii au reclamat inspectorilor OPC că li se percepe lunar ,de către bănci ,un comision de risc care este destul de consistent şi căruia nimeni nu ştie care îi este rostul. S-a reclamat faptul că acesta reprezintă aproape jumătate din valoarea totală a ratei pe care o plătesc lunar la bancă, plus că este perceput pe toată perioada creditării. Oficiul pentru Protecţia Consumatorului a finalizat o parte din sesizări urmând să fie înaintate instanţei.

Legat de problema apei potabile furnizată de SC APASERV Satu Mare SA,  directorul OPC a precizat că „ Ei încă mai lucrează, schimbă conducte, fac reparaţii, dar înainte să dea drumul la apă ar trebui să cureţe. În urma reclamaţiilor, s-au făcut controale, şi i-am amendat de câteva ori. Vom avea o discuţie cu directorul  de la APASERV, pentru a schimba modalitatea de lucru şi pentru a putea soluţiona problemele”.

Reclamaţiile se pot depune la sediul Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Satu Mare de pe strada Gheorghe Lazăr nr. 3, la numărul de telefon 0261/736.240 sau pe adresa de e-mail: reclamatii.satumare@opc.ro

Andrada Vasile

Lasati un comentariu