8 medalii de aur pentru CS Shaolin Carei

• publicat la: 12 October 2010
8 medalii de aur pentru CS Shaolin Carei

În perioada  9-10 octombrie,Clubul Sportiv Shaolin din Carei,cu un număr de 8 practicanţi bine pregătiţi ,insoţiţi de instructorul Cristian Variu,au performat la Campionatul Mondial de Arte Marţiale de la  Budapesta,reuşind să obţină 8 medalii de aur,5 medalii de argint şi o medalie de bronz,la diverse categorii.

RUS ANDREI-LOCUL 1(categoria sub 14 ani)-forma de luptă individuală,taolu,liahuan quan  şi locul 2 la forma de luptă individuală kung fu quan

KOCSIS OLIVER-LOCUL 3(categoria sub 14 ani) aceleaşi forme

HORN KAREN-2 Medalii de aur la categoria fete,16 ani, aceleaşi forme de luptă

ANTAL CRISTOFER-1 medalie de aur şi una de argint,categoria 16 ani,aceleaşi forme de luptă

HAGER ISTVAN-1medalie de aur şi una de argint la formele de luptă-XIA HONG QUAN ŞI TONG PI QUAN,categoria peste 18 ani;

MILE LASZLO(junior)-1medalie de aur şi una de argint la aceiaşi categorie şi aceleaşi forme de luptă

MILE LASZLO(senior)-1 medalie de bronz la forma de luptă XIA HONG QUAN,aceeaşi categorie

CORBEANU TAMAS-2 medalii de la formele de luptă Lia huan quan şi kung fu quan,categoria peste 18 ani

Cu o vechime de peste 1500 de ani,stilul shaolin este considerat ca fiind cel mai complex şi eficient stil de kungfu.Având la bază imitarea mişcărilor a 5 animale:cocorul,tigrul,şarpele,dragonul şi leopardul,stilul foloseşte poziţii joase şi stabile,tehnici de braţ energice şi tehnici de picior executate exploziv la toate nivelele,la sol şi din săritură.

Alături de tehnicile cu mâna goală,stilul shaolin deţine un număr important de arme:18,pornind de la baston,sabie,suliţă  până la baston din 3 elemente şi lanţ.

Urmărind să dezvolte in mod complet practicantul ,stilul foloseşte principii şi tactici care oferă oricărei persoane posibilitatea de a face faţă cu succes unei agresiuni reale.Fiind un stil deosebit de eficient şi real,cu valenţe educative şi militare,stilul shaolin este astăzi predat in cadrul Academiei Militare din Beijing şi in Forţele Armate ale Republicii Chineze Taiwan.

Kung fu in traducere inseamnă tindere spre perfecţiune sau măiestrie dobândită in timp iar shaolin inseamnă pădure tânără .

redactia

comentarii

de lacikas92 la 12 October 2010 - 20:06

Gratula…csak igy tovabb tamas;)

de Vox News la 12 October 2010 - 20:50

Melodia de la Voltaj,orice roman poate fi si campion,v-o dedic cu drag,felicitari pentru rezultate!ma bucur mult ca exista fapte de care putem fi si mandri!Felicitari tuturor sportivilor de la club!

de dr. Fazekas György la 14 October 2010 - 09:29

Felicitari pentru Clubul Sportiv Shaolin din Carei, aveti toata stima si respectul din partea mea si a clubului pe care-l reprezint
dr. Fazekas György

de el la 14 October 2010 - 10:59

bOoombermannn si fratele lui felicitari ca te ocupi cu acesti baieti!!!Felicitari baietilor

de eto la 16 October 2010 - 21:49

Bravo baietii sa o tineti tot asa

de Andrei la 23 October 2010 - 21:12

Felicitari ;)

de un prieten la 29 October 2010 - 10:14

Mmmdaa insa as vrea si eu sa vad in prezentarile lor forme si taoluri din tematica facuta de Shi Xing Hong si nu din tematica facuta de Catalin Tasca. Cand te prezinti ca reprezentant al lui Shi Xing Hong mi se pare drept ca in demonstratii sa arati tematica lui si nu tematica la alt maestru.

de Alin Variu la 29 October 2010 - 17:25

Stimate prieten,formele de lupta cu care C.S Shaolin Carei s-a prezentat la acest concurs sunt doar cele invatate de la Shi Xing Hong si nu de la Catalin Tasca.C.S Shaolin din Carei nu mai apartine de Catalin Tasca din 2006,daca nu esti la curent cu noutatile,nu vorbe in lipsa de cunostinte te rog;acesti practicanti au participat cu forme invatate de marele maestru chinez,forme pentru gradele 1,2 si 3 si au ocupat locuri onorabile la acest concurs;daca doresti sa vezi aceste forme,te invitam la sala sa le vizionezi sau sa le inveti daca esti doritor;Tong Pi Quan,Xia Hong Quan,Lia Huan Quan,Kung Fu Quan,Chan Quan si In shou Gun…formele invatate de la Tasca au fost bune pentru inceput,de pornire;cu adevarat echipa eu cred ca a avansat de cand este oficial afiliata Federatiei Chan-Wu din Ungaria.
Mi-a parut bine de dialog!

de Alin Variu la 29 October 2010 - 17:33

Dar cred ca si pozele,echipamentul,insigna clubului,medaliile nu sunt ale fostului antrenor…si asta e observabil din poze stimate prieten;
As mai dori sa fac o precizare:am mai spus-o si o repet,cine are ceva de reprosat legat de fapte din trecutul meu sa o faca personal,sa imi spuna fata in fata,nu in spatiul acesta al virtualitatii si al numelor date aiurea;cine are coloana vertebrala,isi semneaza numele cand face un comentariu la adresa cuiva sau da porecle!Ca multi vor trai din faptele mele trecute,vor fi frustrati,complexati si rautaciosi,putin imi pasa,pentru mine hotararea a fost sa merg mai departe,si sa pun punct la ceea ce a fost si nu sunt dator sa dau explicatii ce si cum si cui…mai ales persoanelor care nu au demnitatea de a-si divulga numele!
In rest succes fiecaruia in propriile activitati si va doresc realizari la fel de mari ca a baietilor din pozele de mai sus!

de un prieten la 29 October 2010 - 18:04

Atunci m-am exprimat eu gresit. Nu vorbeam de baietii care sant in poze ci de clipurile care sant pe youtube. Nu vreau sa fiu rautacios dar daca spui ca din 2006 nu mai apartineti de Catalin Tasca si apartineti de Shi Xing Hong, atunci cum de in clipurile respective faceti forme si taoluri care se gasesc in programa lui Catalin Tasca si nu se gasesc in programa lui Shi Xing Hong? E adevarat ca faceti si forme care apartin de Chan Wu dar nu vad rolul formelor din programa lui Catalin Tasca. Sau aratati mixat formele ca sa para ca stiti mai multe? Pe mine nu ma intereseaza trecutul tau , singurul lucru e acela ca din moment ce sustii ca apartii de Chan Wu , la demonstratii sau unde vrei tu mi se pare corect sa aratati forme si taoluri din acest sistem si nu din alte sisteme. Respect alegerea voastra , felicitari pentru elevi dar din ceea ce am vazut in videoclipurile tale de pe youtube mi se pare ca nu esti chiar asa de serios in ceea ce priveste sistemul Shaolin Chan Wu. Ori demonstrezi ca cunosti sistemul respectiv ori faci pe mascariciul si arati tot ce iti vine in minte fara sa tii cont de sistemul practicat. Insa gandeste-te ca mai sant si altii care cunosc ambele sisteme si mi se pare corect sa arati ceea ce e in sistemul pe care il predai si nu din sistemul pe care l-ai abandonat. Asta e doar o parere a mea.

de Alin Variu la 29 October 2010 - 20:05

Prietene,daca e sa vorbim despre arte martiale,cu mare placere!stilul pe care il preda Tasca este extern,deci nu se face la templu;formele pe care le invatam de la Shi Xing Hong,adica de la Chan wu,reprezinta strict stilul intern,cel practicat in templu;ca sa explic de ce fac pe mascariciul in clipurile pe care le-ai vazut unde am aratat si din ce am invatat de la Tasca,este ca avem baze puternice si bine puse si in stilul extern;nu e mix intre cele doua,dar vrand nevrand,toate formele de lupta ajung la un punct in care se intalnesc:dezvolta pozitii joase si stabile,tehnici energice atat din brat cat si din picioare;de la ambele stiluri am avut de invatat,de la Tasca am invatat si multe forme care se predau la templu,dansul ne-a ajutat sa avem bazele shaolinului dar ca sa devii un bun practicant,ai nevoie de forta in tehnica si executie,ceea ce am gasit la stilul promovat de Chan wu;anumite forme de lupta le vom pastra,de exemplu boxul tigrului negru care apare in clipuri sau boxul celor 5 flori,etc.tot shaolin sunt si acele forme;si nu obisnuiesc sa arat tot ce imi vine in minte,eu sunt practicant,nu mai predau arte martiale,fratele meu se ocupa de club si de elevi.Cunosc bine sistemul respectiv,adica vorbim aici de shaolin,dar nu poti sa uiti un instructor cu care ai sustinut 6 examene de grad si voi avea o stima deosebita pentru CATALIN TASCA dar mai ales pentru ZOLTAN SZAKACS,primul nostru antrenor;
Si hai sa iti mai spun ceva prietene: sa stii ca in realitate taolurile sunt inventii recente,in realitate exista tehnici energice de brat si picior iar prin legarea mai multor tehnici,au luat nastere taoluurile care au un scop comercial:acela de a promova shaolin kug fu si pentru europeni sau restul lumii!
Nu ti-am adresat tie critica legata de trecutul meu,ci ma adresam celui care mai sus mi-a dat porecle;imi face placere sa vorbesc constructiv,si daca e vorba de arte martiale o fac cu mare placere;si vorbesc doar in cunostinta de cauza,adica strict la ce stiu si cunosc;daca nu cunosc,ma fac mic,tac si invat mai departe!

de Alin Variu la 29 October 2010 - 20:10

Apropo,elevii de acum,adica noua generatie de elevi care au participat la campionat,cunosc si practica doar stilul promovat de Shi Xing Hong;generatia mea si a fratelui meu,noi am invatat si stim multe lucruri si de la Tasca si nu vad nimic rau in asta;dar treptat acele forme se vor pierde complet si le vom inlocui strict cu stilul promovat la templul shaolin,respectiv cu formele de lupta din stilul intern.

de Alin Variu la 29 October 2010 - 20:11

Si inca ceva:cateva clipuri de pe youtube,sunt filmate inainte de 2006,adica marea lor majoritate…

de un prieten la 29 October 2010 - 21:37

Daca te uiti mai atent la clipuri poate nu ai observat ca in unul din ele unde faci Tigrul Negru sau un alt practicant face Dragonul Negru ai scris august fest 2010. Deci nu e inainte de 2006. Sustin ca un sistem predat trebuie si demonstrat ca atare , cu taolurile de rigoare. Stiu ca si cele predate de catre Catalin Tasca sant tot shaolin insa din momentul ce tu sustii ca din 2006 nu mai santeti cu el si santeti afiliat la Chan Wu , ma asteptam ca sa vad in demonstratii taoluri numai din Chan Wu. Din punctul meu de vedere o demonstratie de shaolin in care se fac sisteme amestecate nu isi are rolul in originalitatea si autenticitatea sistemului. Ori Catalin Tasca ori Shi Xing Hong. Daca nu , doar va jucati de-a shaolinul. Si inca ceva , pentru a-mi demonstra seriozitatea de care spui , m-am uitat si eu pe siteul lui Shi Xing Hong dar nu v-am vazut nicaieri. La rubrica scoli asociate nu santeti si nici trecuti in alta parte. Mi se pare drept ca in momentul in care sustii ca esti afiliat la Chan Wu sa fii trecut si pe site alaturi de celelalte scoli afiliate. Insa de voi nimic. Asta cam lasa un mare semn de intrebare.Una este sa participati la un stagiu sau un concurs si alta este sa faceti parte din Chan Wu. Scriu doar ce am vazut. Sper sa ma fi inselat dar in 4 ani de cand santeti in Chan Wu cred ca ar fi fost corect sa fiti si voi trecuti pe site ca scoala asociata la Chan Wu. Nu vreau sa par rautacios insa as vrea sa si demonstrati ceea ce spuneti. Costume si arme se pot cumpara cate vrei de pe internet din magazinele de specialitate. Mi-am spus doar parerea mea , cand cineva spune ceva sa si demonstreze , ca din pacate santem cam satui de asa zisi instructori in artele martiale chinezesti din Romania. Sper sa nu fiu prea indiscret cu intrebarile mele.

de un prieten la 29 October 2010 - 21:52

Si ai mai scris asta: stilul pe care il preda Tasca este extern,deci nu se face la templu , apoi ai scris asta: de la Tasca am invatat si multe forme care se predau la templu. Deci cam dai cu stangul in dreptul. Din cate cunosc si m-am interesat sistemul care il preda Catalin Tasca se face si la templu precum si in scoli externe templului. Nu tin cu un maestru sau altul dar tin ca sistemul predat sa fie autentic si nu amestecat. De aceea spun , ambele sisteme se fac si in cadrul templului shaolin , atat varianta lui Catalin Tasca cat si a lui Shi Xing Hong. Combinarea lor duce la un sistem mixat , cu informatii care se bat cap in cap. Un sistem original si autentic are metodici specifice de antrenament si incalzire , qigong , thnici , forme si taoluri specifice si mai ales o tactica si o teorie aparte care il deosebeste de toate celelalte sisteme chiar daca pot exista si unele asemanari ( mai ales datorita originii comune – templul shaolin ). Asa ma apuc sa fac si eu Box , Kick Boxing si Savat ca doar fac toate parte din categoria boxului. Insa daca aleg calea aceasta nu fac decat sa ma joc cu sportul , nu sa invat o arta originala. De aceea tin sa te contrazic cand spui ca faci si formele lui Catalin Tasca dar si formele lui Shi Xing Hong.

de Alin Variu la 30 October 2010 - 07:56

Eu nu vad nimic rau in a face din ambele forme invatate;nu cred ca fac un mix din ele:un taoluu contine tehnici de brat si de picior inlantuite si aplicatii de lupta aferente;pana aici,asta am invatat si de la Tasca si de la Shi Xing Hong;incalzirea nu difera mult,pentru ca precum ai spus stilurile sunt una si aceiasi,si stilul intern si cel extern este tot shaolin;Tasca stie bine formele care se predau la templu,la noi erau in tematica dupa gradul 8 unele forme pe care aici le invatam la gradul 3 sau 4,adica la Cha Wu;oficial nu figuram inca pe pagina lui Shi Xing Hong,el nu este administrator al acelui site si nici nu stiu sincer cand a fost facut ultimul update;cineva din Italia sau Belgia administreaza acel site;
Sa spun sincer si direct:pe mine nu ma supara sa invat de la ambii instructori,totul este unul si acelasi lucru,este shaolin songshan,stilul de nord,nu este whin chun sau wu-dan;momentan invatam insa de la Chan-wu,este mai aproape de la noi,si cum am zis,noua generatie de elevi invata strict formele de la Shi Xing Hong;La august fest eu si fratele meu,adica cei mai vechi si Istvan Hager(care practica de 10 ani),am facut forme din stilul predat de Tasca;
Nu mi se pare un lucru deranjant sa faci formele invatate de el,ca nu a inventat el shaolinul,nici Shi Xing Hong;amandoi sunt profesori,dar amandoi au pareri,atitudini sau viziuni diferite asupra shaolinului;si asta asa se intampla la fiecare club afiliat la Chan Wu sau Tasca;intr-un an se executa o forma de lupta intr-un fel,mai apoi peste un an,apar mici modificari;modificari a facut si face si Tasca si Shi Xing Hong;amandoi sunt profesori buni:Tasca pentru ca a predat taoluuri si forme cu aplicatii cu tot,Shi Xing Hong pentru ca insista ca executiile taoluurilor sa fie dure,aplicatiile si antrenamentele la fel;
Nu esti indiscret cu absolut nimic din ce ai zis,mi se pare ca nu esti deloc strain artelor martiale,si imi pare bine sa discut cu cineva care este in tema;
Noi suntem generatia de sacrificiu,suntem cei care incercam sa aducem aici shaolinul,sa il promovam pentru miscare,sanatate,forma cea mai inalta pe care o au artele martiale,si asta prietene o facem strict pe cheltuiala noastra,nimeni nu ne sprijina activitatea,daca primim sprijin financiar este nesemnificativ fata de cat e de investit sa mearga totul struna!eu zic ca e un inceput,e bine ca exista si la noi acest stil,sunt convins ca in Ardeal suntem unici ca si club,adica C.S Shaolin Carei;mai exista si clubul sportiv shaolin din Baia Mare,care cu regret s-a retras din activitate,desi erau talente deosebite si acolo…
Noi deschidem drumurile si vrem sa oferim elevilor si practicantilor minunata mostenire a shaolinului…rolul elevilor este sa il duca mai departe si sa il perfectioneze!
Ps:NU ma supar daca imi spui cum te cheama,as fi chiar curios sa stiu cu cine vorbesc…asa mi se pare corect,stimate prieten sa te semnez cu numele si tu!Multumesc

de Alin Variu la 30 October 2010 - 08:09

Si nu am participat la stagiu sau doar la un concurs;suntem prieteni destul de apropiati de conducerea Chan Wu si aic vorbesc nu doar de Shi Xing Hong ci si de elevi si profesori avansati de acolo;toti ne respecta si apreciaza enorm de mult efortul ca noi mergem sa invatam de la ei si ne implicam sa promovam Chan Wu in Romania;mai este cineva cine a incercat?nu!nimeni nu face nimic,si nu este interesat sa o faca si adevarul e ca nu se face cu o pasare primavara;clubul nostru este mic,orasul la fel,ar trebui sa existe mai multi muschetari care sa se implice in a promova shaolinul in Romania;daca scriem aici pe net nu rezolvam nimic,nu vom promova shaolinul decat prin atitudine si doar daca numarul practicantilor si cluburilor va creste!Asta deja nu depinde de noi,oricine are acces la informatii,poate merge,poate invata si deschide drumuri noi in Romania.
M-ar impresiona placut daca ar face acest lucru si sa nu ramana shaolinul doar la stadiu de chat sau vorba ci de forma si practica.Nu am vazut niciun efort din partea nimanui,ma refer la cel financiar,sa ne sprijine in activitate,nici cand nu a fost criza nu am fost bagati in seama,probabil trebuia sa ne dam si o culoare politica sa fim bagati in seama si sa facem campanie electorala cu galeti si pliante sau brichete…sportul exclude insa aceste compromisuri si traieste din rezultatele obtinute in urma efortului personal;
Shaolinul este insasi maestria dobandita in timp,necesita efort continuu,exercitiu zilnic,si cred ca si tu stii acest lucru stimate prieten,din moment ce daca nu ma insel sau dupa cate vad cunosti tot ce tine de stil…si poate esti profesor sau ai fost…astept sa ne spui si numele si sa te impici constructiv in promovarea shaolinului la nivel national,fie ca e de la Tasca,fie ca e de la Shi Xing Hong;de Tasca nu am mai auzit nimic in ultima vreme,nu stiu ce s-a intamplat cu el,am inteles ca a avut mari probleme de sanatate;ceea ce ne sta la dispozitie acum este Chan Wu,eu zic ca merita sa invatam de le ei,avem ce,si atat de putin conteaza ca ne pune sau nu pe pagina sa Shi Xing Hong!
Dupa parerea mea shaolinul il faci pentru tine,practici pentru tine,nu ca sa fii pe nu stiu ce pagini pomenit…rezultatele conteaza si mai putin ce scrie pe net si ce se vorbeste!

de un prieten la 30 October 2010 - 10:48

Eu sant interesat de sistemul shaolin si de aceea vreau sa verific autenticitatea sistemului inainte de a veni la sala. Am spus de site pentru ca vad ca in mod normal toate scolile asociate la Chan Wu sant pe site , mai putin voi. Nu as vrea sa vin la sala si sa traiesc visuri , de aceea pun cam multe intrebari. Sant destul de multe scoli care spun ca apartin de o Federatie sau alta insa totul este fals , doar pentru publicitate. De asemenea sant multi instructori care predau de pe urma catorva stagii cu un maestru , fara ca sa studieze in adevaratul sens al cuvantului cu acel maestru. Faptul ca tu imi zici ca daca inveti de la ambii maestrii e una si acelasi lucru , tin sa te contrazic. E adevarat ca fac parte din shaolin dar nu uita ca stilul shaolin e un stil cu mai multe subsisteme. Practica unui anumit sistem difera de un alt sistem , chiar daca amandoua fac parte din shaolin. Din ceea ce imi zici tu reiese ca ceea ce faceti este o amestecatura si nu un sistem pur si autentic. Pe mine nu ma deranjeaza nici Catalin Tasca si nici Shi Xing Hong sau alt maestru. Eu sant interesat de a practica un sistem corect , autentic , original si nu wushu. Felicitari pentru voi ca vreti sa promovati acest sistem insa hotarari-va , ori Catalin Tasca ori Shi Xing Hong. Cum zici tu ca shaolinul il faci pentru tine , are valoare doar atunci cand il practici numai tu , nu si il predai. Deja cand il predai transmiti cunostintile tale altora , daca transmiterea aceasta nu se face corect din punct de vedere al sistemului ai sa te trezesti dupa ceva timp ca multi elevi or sa iti puna astfel de intrebari stanjenitoare. Mi se pare logic sa aratati doar sistemul lui Shi Xing Hong daca apartineti de el si nu si din alt sistem. Cum ar fi daca eu as face o demonstratie de karate insa in acea demonstratie as face forme si din kyokushinkai sau goju ryu ? As parea neserios. E doar punctul meu de vedere.

de un prieten la 30 October 2010 - 11:08

Ti se pare logic daca eu ma uit la o astfel de demonstratie , te vad cum faci , decid sa vin la sala , dar spre surprinderea mea nu ma inveti formele care le-ai facut in demonstratie. Cum ti se pare ? Ce ai sa-mi zici ? Ai sa imi spui ca formele acelea ca Tigrul Negru , Dragonul Negru , Boxul Inlantuirilor nu mi le poti arata ca nu mai fac parte din sistemul care il predai? Sau mi le arati nefacand parte din sistemul respectiv ? Atunci de ce le arati in demonstratii? E evident ca eu daca vad la tine ca faci Tigrul Negru as vrea sa ma inveti si pe mine forma respectiva , dar cum nu mai faci parte din Federatia lui Catalin Tasca nu vad cum mai putea invata. Deci asta mi se pare logic , arati la demonstratii ceea ce apartine de Chan Wu , doritorii vad miscarile iar cand se decid sa vina la sala vor sa fie invatati formele care le-au vazut la demonstratie.

de Alin Variu la 30 October 2010 - 11:45

In primul rand,eu cum am zis,nu sunt antrenorul;in al 2 lea rand,nu vii tu la sala si imi spui ce sa-ti predau sau nu;vei invata intai bazele,pozitiile,tehnici de brat,de picior in gol si cu partener si apoi vei trece la tao,daca vei fi destul de copt!la vorbe esti bun,te asteptam la sala sa ne dovedesti si abilitatile motrice nu doar cele verbale sau virtuale;la noi sistemul e clar:gradul 1-Lia Huan Quan,Kung Fu Quan,gradul 2-Xia Hong Quan..etc…le gasesti pe site…ca eu mai fac si formele pe care le-a predat Tasca,e treaba mea sau a fratelui meu,e pentru exercitiu personal si nu am sa cer voie de la tine sa le fac sau nu,in primul rand ca nu le-a inventat Tasca,ci si el le-a invatat de undeva,probabil de lat calugar sau instructor sau de pe DVD-uri…Totul e foarte coerent in ce facem,daca doresti sa faci parte din Chan Wu,go ahead my friend the gates to Budapest and Shi Xing Hong are wildly open to you and to everyone!If you want to practice kung fu do it,dont talk to much and don`t waste your time chating here with me!This is my last reply,if you dont tell me honestly your name,I wont be aswering you again,doesnt make any sense to continue this conversation!
In the end of the day I not my issue to answer to all this questions!A student who is really interested in studying kung-fu,he will come,will practice,will see if his heart and mind is ready and clean to do it or not!
If you know yourself more and many things about the sistem, I appriciate that and I am happy for you!
We have all the oportunities studying kung fu from a great master like Shi Xing Hong,and we did not buy our clothes and shoeses or weapons from a shop just to have them;we are using them,respecting them and we try to grow up in our sistem something that no one dare to do before!
For more question,do not hesitate to contact me face to face!If you dont like my attitude regarding kung fu,then find something else,go and do boxing or footbal,or go and have a drink or smoke in a pub!
It is absolutly and only your choice!You do whatever you want!
Now I wish you a happy and nice day!

de Alin Variu la 30 October 2010 - 11:50

Our heart and soul are open only to one sistem:CHAN WU,master:SHI XING HONG!
I dont care if we are on his web page or not,I am only interested in learning kung fu from him!Probably in time I will forget all the combat tehnique forms learned in the pas from Catalin Tasca;now I think I know for reall who you are..you are to far from my city to come for a training..or if not,dont be lazy,come for a training for yourself….not form me…for you health not for mine!
Best regards from us!Alin,Tamas and Cristian!

de un prieten la 30 October 2010 - 11:56

Eu nu m-am referit la modul in care predati , ci la modul cum demonstrati. De exemplu , eu am vazut demonstratiile respective si vreau sa vin la voi sa ma invatati si pe mine Tigrul Negru. Se poate sau nu? Cer asta pentru ca am vazut ca le-ai facut la demonstratii. Bineinteles dupa ce invat bazele cum zici tu.

de Alin Variu la 30 October 2010 - 11:57

And by the way:a sistem can not be changed only in 1 or 2 years;both teachers were giving us informations about kung fu;one of them he is becomming history(only because his fault!)and the other one will be the only teacher for us!
Is like when you are changing the president of you country,one or 2 years you are facing difficulties with the new sistem;once you are used and you relations with the new sistem are becomming strong you are forgeting the past..
But you can not forget your past in one or 2 days..it takes usually sometime;time will sort out everything!we will keep training us and I am sure that shortly our kung fu generation will get stronger and stronger!

de Alin Variu la 30 October 2010 - 11:59

Sorry for my mistekes!I was a little bitt rushed typing here…but I am sure you`ll be understanding my message…

de un prieten la 30 October 2010 - 12:01

Nu va oblig absolut nimic , singurul lucru e ca daca le faceti voi separat ( si aici ma refer la taolurile din sistemul care il preda Catalin Tasca ) e ok , insa daca le si demonstrati nefacand parte din Federatie sau nepracticand sistemul respectiv mi se pare o greseala enorma. Sa iti mai dau un exemplu poate nu am fost destul de clar. Am inteles ca tu esti profesor. Ce zici daca tu sa zicem ca esti profesor de fizica , in loc sa ma inveti fizica imi arati cum se face la chimie? Nu vreau cearta sau altceva doar vroiam sa clarific aspectele astea pentru mine. Daca nu esti in masura sa imi raspunzi e ok. Eu raman la ceea ce am vazut si la ideea ca e inutil sa arati ceva ce nu face parte din sistemul care il reprezinti.

de Alin Variu la 30 October 2010 - 12:03

My brother will teach you!He will do all he can to make you understand the philosophy,the power and the sense of kung fu…I am not teaching any more…if you really want I can show you”boxul tigrului negru”!Is not a probleme if thats what you really want…but you will have to ready for that…

de un prieten la 30 October 2010 - 12:08

Vad ca incepi sa scrii in engleza . Eu inteleg ceea ce ai scris insa altii care citesc aceste comentarii inteleg? Sa iti fie oare teama sa citeasca si altii in romana? Eu am terminat ceea ce am avut de spus. Va doresc toate cele bune si daca totul ceea ce faceti e corect e si ok , insa daca faceti greseli totul o sa se intoarca impotriva voastra.

de Alin Variu la 30 October 2010 - 12:08

Nu,eu consider asa:predau limba romana,ok?sa zicem ca de la Tasca am invatat anumite lectii de Caragiale,Eminescu sau Creanga…de la Shi Xing Hong invat altele,adica a venit alt ministru si a schimbat programa sau tematica pentru examene..e foarte simplu,nu e niciun amestec,e unul si acelasi stil,ambele forme invatate sunt corecte,singura diferenta e ca momentan programa s-a schimbat si avem o noua orientare…singura disponibila de fapt…singurul instructor de la care avem informatii este cel de la Budapesta,cel de la Iasi,nu stim ce este cu dansul…nu e vorba la noi de a amesteca fizica cu chimia,nici vorba de asa ceva…bullshit!la demonstratii am improvizat si din formele vechi,si nu vad nicio problema in asta…elevii pe care ii avem,cunosc doar sistemul actual,adica Chan wu…

de Alin Variu la 30 October 2010 - 12:13

Ca doar calugarii au inventat shaolinul si istoria lui,asa cum Caragiale,Eminescu si Creanga au intemeiat istoria literaturii romane;nu e nimic rau in criticile aduse,sunt perfect de acord cu unele,imi plac criticile constructive si voi tine cont de ele;de asemenea promit ca in timp,max un an sau 2,sistemul va fi si mai bine pus la punct!nu ma tem de limba romana,nu citesc multi ce am scris noi aici,iar cine e chiar interesat,va folosi google translator…din pacate insa nu sunt multi prea interesati in ce am vorbit noi aici…

de MONICA la 30 October 2010 - 19:08

mai,mai, in loc de felicitari,Alin si-o ia peste nas,dar din pacate nimeni nu ete perfect in viata,fiecare dintre noi gresim ,dar,avem si dreptul la o sansa sa ne revenim,sa reparam greselile noastre,se pare ca voi nu stiti ca practicand acest sport,ai posibilitatea sa-ti dezvolti in mod pozitiv caracterul,sa inveti sa respecti si sa fii respectat,sa apreciezi oamenii la adevarata lor valoare,acest sport te invata numai lucruri bune,sa ai o gandire pozitiva si sa-ti construiesti o viata frumoasa,nu ai voie sa traiesti doar mimand ,trebuie sa transpui in viata aceste virtutii,altfel practici degeaba acest sport,oricum felicitari castigatorilor !!

de Alin Variu la 31 October 2010 - 08:29

A fost o discutie constructiva despre ce inseamna stilul extern si intern,o persoana amatoare ca tine Monica,adica habar nu are despre ce am vorbit,intelege ca am luat peste nas…nu stiu de ce se baga multi in seama daca nu e cazul?in fine…legat de sport si de echilibru,eu am gasit ce am dorit in acest stil,si sa nu iti pese tie cat de frumoasa e viata mea sau nu,iar legat de sansa de a-mi reveni sau nu,nu o decizi tu sau nu mi-ai dat-o tu,ok?nu era cazul sa te implici in aceasta discutie daca nu stii despre ce vorbim;
A fost o discutie intre mine si fostul si fostul antrenor Catalin Tasca,el a fost cel care s-a semnat cu un prieten,sa fie clar!
Apreciez oamenii la adevarata lor valoare,am reusit sa ajung la aceasta performanta,crede-ma si nu mimez nimic,poate mimezi si faci tu pe artista,daca esti persoana la care ma gandesc;tu te prefaci ca mazgalesti picturi,nu eu,pe mine acest stil,acest sport,nu m-a tradat si nici nu m-a lasat la greu!
Oricum,”virtutii”,se scrie cu un singur”i”,artisto….
Un fleac…am castigat si suntem cei mai buni,normal!

de Alin Variu la 31 October 2010 - 08:34

Si sa fie clar Monica,exista un singur instructor la C.S.Shaolin Carei:se numeste Cristian Variu,lui ii revin toate meritele pentru acesti elevi si pentru aceste performante!restul sunt practicanti…!sa nu uitam sa facem diferenta dintre un instructor si un practicant..atat am vrut sa mai spun,o zi buna in continuare…!

de Alin Variu la 31 October 2010 - 09:02

Ar fi excelent sa treaca acel amendament care prevede ca toti cei care adauga vreun comentariu in spatiul virtual,adica al netului,sa se si semneze,altfel sa fie cenzurati,daca nu figureaza numele si prenumele lor real;mi se pare imoral,lipsit de orice etica,sa dai cu parerea fara sa spui cine esti,cum te cheama si de ce scrii…mi se pare ca cei ce scriu sub anonimat sunt frustrati,complexati si lipsiti de bun simt!
Ca vorba vine:”Multe flori sunt dar putine rod in lume or sa poarte…”

de un prieten la 31 October 2010 - 09:12

Nu amesteca persoane daca nu le cunosti. Nu sant nici Catalin Tasca nici altcineva care crezi tu , deci nu acuza altii care habar nu au de ceea ce am vorbit noi aici , cu totul ca v-am respectat mereu atat pe voi cat si pe Zoltan Szakacs. E adevarat ca sant pasionat de mult timp de shaolin insa inainte de a veni la voi la sala vroiam doar sa imi lamuresc eu pentru mine cateva lucruri care le-am discutat mai sus. Repet , ca sa nu mai fie nici o alta discutie pe tema aceasta , eram strict interesat de partea autentica si originala a sistemului si nu de trecutul tau sau a altor persoane. Va doresc sa va mearga toate din plin si poate o sa ne intalnim odata caci sincer sa fiu nu mai convins de autenticitatea si originalitatea sistemului. Amituofo!

de Alin Variu la 31 October 2010 - 10:49

Atunci cum te numesti?de unde stii de Zoli si de toti?din cate vad esti un vulpoi batran,nu cred ca esti din Carei din moment ce ai atata pasiune si nu vii la sala sa te antrenezi;sau urmaresti doar cu ochii evenimentele si tot ce se intampla si ramai un pasionat infocat la stadiul virtual…
Cuvintele tradeaza omul,si crede-ma dle Tasca,nu am picat ieri din copac sa nu imi dau seama ca dumneata ai scris…macar asa,daca eu ma semnez cu numele intreg,onorabil ar fi pentru un mare pasionat al artelor martiale,al binelui si frumosului sa isi divulge si numele complet!
Apreciez ca nu te intereseaza trecutul meu si ma bucur ca esti obiectiv,si ma bucur de asemenea pentru convorbirea purtata;ar fi un adevarat gest de onestitate si etica daca ti-ai pronunta numele personal…
Oricum,omituofo,shifu Catalin Tasca si imi pare sincer enorm de rau ca de mult nu am mai auzit de dumneavoastra!
Va doresc si eu multa sanatate si numai bine!

de un prieten la 31 October 2010 - 13:31

Vad ca din tot ceea ce am scris nu ai inteles nimic. Ti-am spus ca nu sant Catalin Tasca , iar daca ai ceva sa ai transmiti poti sa o faci personal atat pe mail cat si telefonic. Din pacate vad ca ai ramas tot cu mintea scurta si plin de sine. Felicitari pentru fratele tau si tot ceea ce face insa pentru tine iti dau un sfat. Lasa altii sa te laude , nu te mai lauda de unul singur. Nu asta e atitudinea unui practicant de arte martiale chinezesti , in special shaolin. Am evitat sa imi scriu numele ca sa nu apara alte vorbe , eu doar am vrut sa imi raspunzi scurt si la obiect la ceea ce eram eu interesat ( daca esti capabil ). Insa vad ca deja incepi sa scuipi in persoane care nu are nimic de a face cu convorbirea noastra. O sa ma opresc aici ca e inutil sa iti mai scriu , treci mereu cam pe linga subiect. Toate cele bune si sper ca intr-o zi sa fii capabil sa raspunzi la anumite intrebari chiar daca nu cunosti persoana in cauza.

de Alin Variu la 31 October 2010 - 14:25

Daca stiu din partea cui vin intrebarile,voi raspunde;desi cred ca tot ce am scris a fost destul de explicit,poate tu ai minte destul de scurta si nu ai priceput!Apartinem de Chan Wu,OFICIAL,fratele meu este instructorul,iar formele pe care le vezi in demonstratii sunt niste mosteniri de la vechiul instructor!ce nu e clar,ca nu inteleg?sistemul actual pe care mergem este cel promovat de Shi Xing Hong,elevii pe care ii avem cunosc strict formele predate la templul din Budapesta,iar noi,cei mai vechi,Istvan,fratele meu si eu,ocazional,la demonstratii,mai facem si forme invatate de la fostul instructor Catalin Tasca.Sper ca am fost destul de capabil sa dau un raspuns la nivelul tau,acum ar fi cazul ca tu sa nu mai treci pe langa fairplayul de a-ti scrie numele;
Nu imi sta in obicei sa ma laud singur cu absolut nimic,nici cu binele,nici cu raul,putin imi pasa de ce cred sau de ce vor sa creada altii…cine doreste sa ma cunoasca,o va face personal,nu in lumea virtualului,unde poti arunca cu vorbe confuze sau nu iti dai numele…
Tot te dai de gol legat de atitudine,insasi atitudinea te da de gol,felul tau de a scrie,care denota ca stii multe despre arte martiale si nu poti fi decat cineva apropiat noua…dar care e atitudinea ta legata de arte martiale?sa intorci spatele cand ti se cere sa fii deschis si sa iti scrii numele?asta e corect?dar sa intorci spatele fostilor tai elevi si instructori e corect?mai ales ca multi te-au stimat si te stimeaza in continuare si aveau alte asteptari de la tine!asta e corect?e corect ce ai facut fata de clubul shaolin carei?
In zeci de ani nimeni nu a fost in stare sa aduca o federatie cu baze solide in Romania,noi i-am adus…tot ce a existat in Romania a fost atat de confuz,vreo 5 instructori din care 2 inregistrati ca si club+cel de la Iasi…
Uite ca ardelenii sunt mai harnici,au adus la Carei si un calugar,Shi Xing Hong si promit ca o sa mai vina,au participat de 2 ori la concurs in 2009 si 2010 si o sa mai participe,reprezinta practic tara acolo unde trebuie!
Aici explicatiile mele au luat sfarsit!Esti bine venit la noi in echipa oricand!Omituofo!

de un alt prieten la 31 October 2010 - 16:50

“pentru mine hotararea a fost sa merg mai departe,si sa pun punct la ceea ce a fost si nu sunt dator sa dau explicatii ce si cum si cui” dar de Doamna Indrea care a murit din cauza lipsei tale de bun simt ce ai de spus, stimabile? Tot orasul Carei stie ce marlanie ai facut cu familia respectiva si ne mai dai drept exemplu cuvantul “demnitate”, du-te si te ascunde.

de Cititor la 31 October 2010 - 21:47

Pace,pace intre mai multe dobitoace!stimabililor,daca aveti ceva sa va ziceti,sa o faceti fatza in fatza si daca sunteti muschetari,provocati-va la un duel pe cinste!ne-am saturat sa mai vedem certurile voastre aberante aici pe net,certati-va si scoateti-va ochii altundeva,nu aici!nu ma mir ca suntem un popor asa de blestemat ca ne calcam si ponegrim in halul asta!
Rusine sa va fie,aici,pe aceasta pagina e vorba de sport…!nu de oameni trecuti la cele vesnice sau de datorii de achitat…!
V-as scoate cativa dinti la cei care scrieti sub anonimatul netului sa aveti cu ce sa ranjiti dupa aceea si sa va curga balele pe tastatura…!

de Cititor la 2 November 2010 - 17:08

Rusine redactie,rusine!nu sunt altceva decat un trust de presa care ataca oameni fara nicio aparare,o distinsa patroana care crede daca are bani si are ziar online(ca cel pe hartie nu se mai renta).poate manipula opinia publica,invarti balegarul,strict doar impotriva persoanelor de care nu ii place!
Sunteti cei mai josnici si abjecti oameni si prin faptul ca lasati toate comentariile unor subnutriti,janghinosi,asta va face sa fiti ca ei!Spune-mi cu cine te imprietenesti,ca sa-ti spun cine esti!
V-ar placea distinsa patroana ce sunteti,ca eu sa-mi fac un blog si sa va atac cu comentarii vulgare si sa va dau porecle?ati considerea un lucru demn sa lasati acele comentarii?nu e scump sa tii o pagina de net,100 de euro pe an sa ai blog si sa postezi tot felul de comentarii jignitoare si sa vorbesti despre afacerile celor de la Partidul National Liberal!
Mi-ati demonstrat cata politica stiti,cata cultura aveti!acest ziar este pentru retardati,pentru cei care isi varsa refularile si nemultumirile virtuale,pentru ca au oua in loc de testicole si sunt prea lasi sa faca fatza realitatii!
Trimiteti invitatii la Guta,Adi minune,florin salam si la toti cultii din acesti oras,la toti cei inscrisi in Pnl sa va citeasca articolele!
pentru mine sunteti niste josnici,fara caracter si manipulatori…dar mai ales mincinosi!

“Nu vor trece multe milenii si-n curand,
Nu-ti va mai fi rusine sa-ti pipai osul fruntii.
Ca prostii intr-o seara vor fi luat de vant
Si dusi in tari straine sa lustruiasca muntii!!”

de Cititor la 2 November 2010 - 17:17

Un patron sau patroana,se baga de obicei in politica pentru interese;are o mica afacere care prospera,iar prin partid devenind ales prin sponsorizari oferite si pomeni electorale,in scurt timp isi dubleaza averea;in scurt timp isi face si trust de presa,ziar,la care angajeaza doi retardati sa atace partidele din opozitie si sa vorbeasca despre cei care fura o gaina sau o paine pentru ca nu au ce manca;niciodata nu a vorbit despre afacerile adevarate si despre miza lor;cam pe scurt asta e istoria buletinului…
Si sa dea dracii in mine daca nu am dreptate!

de Cititor la 2 November 2010 - 17:19

Jumatate din articole se nasc la maxima cafe bar…cealalta jumatate e scris de amatori sau spectatori care nu au nicio treaba cu jurnalistica;miza?cateva doze de bere rece…

de Sergiu la 20 November 2010 - 11:39

Salut,
nu i-am mai vazut demult pe baietii astia si vad ca au crescut mult in practica lor. E frumos sa vad asta si e pacat sa vad certuri marunte legate de particularitati de “stil” care sa le umbreasca performanta.
Felicitari si sa aveti in continuare succes si sa obtineti si ceva sponsorizari :) .

de OVIDIU la 20 November 2010 - 16:35

PAUL nu mai scrie la Buletin de multe luni,nu stiu de ce mai figureaza in componente redactiei,ba da stiu,ca sa i se sparga toate murdariile ce se scriu pe aici in capul lui.Paul de ce nu ceri sa fii sters !!!!!!!!!!!

de ghita la 20 November 2010 - 17:20

ma da prost trebe sa fi daca nu vezi cine semneaza articolele. ai vazut tu ca ii semnat el la vreun articol? te o pus paul sa ii tii partea? stie el sa vorbeasca nu te trudi tu cu altii, cap sec ce esti !!! scrie tu daca te tii asa bun , sa te vedem ce poti !

de xyz la 20 November 2010 - 18:31

tot respectul ptr cei care practica artele martiale,karate,etc.Dar un Open(ca cel din Ungaria,nu este echivalentul a unui Campionat Mondial).Stiti care este diferenta? La un Open se poate inscrie toata lumea(sau cluburi),iar la campionatul Mondial trebuie sa te califici,si reprezinti culorile unei tari.Daca gresesc,va rog sa ma corectati.SUCCES IN CONTINUARE (numai sa nu “aburim”populatia care nu intelege expresiile din domeniu).

de Cititor la 23 November 2010 - 04:32

@xyz…asta nu e fotbal,vilag bajnoksag inseamna campionat mondial daca bine stiu limba maghiara,iar daca nu ai fost prezent si nu stii nimic de acest campionat,nu vorbi despre open si alte chestii ce nu te privesc;nu aburim populatia,meritele sunt merita,chiar daca deranjeaza pe multi si punct!singurul club shaolin din Romania care a participat la acest campionat mondial a fost cel din Carei,ceilalti nu cunosc tematica,regulile,etc;din moment ce exista o tematica,un barem,un criteriu de selectie inseamna ca e campionat si sa nu cumva sa cadem in eroarea ca oricine putea sa se inscrie!singurul club afiliat la Chan Wu International este cel din Carei!
Legat de certuri,ele apar din invidie,iar Paul e acolo unde nici nu crezi,se semneaza aiurea si vorbeste despre ce nu are habar…la fel ca multi altii din acest oras…

de Cititor la 23 November 2010 - 04:36

Paul,Csipesz si Nasosu de Szaszu sau Balegaru,astia se baga peste tot si scriu si despre ceva ce nu se pricep;asa e caracterul lor,complexati,plini de invidie si maidanezi!dar nu ai ce face,mai sunt si altii ca ei,lasi,nulitati si josnici care nu isi dau numele si comenteaza aiurea aici!

de xyz la 23 November 2010 - 13:59

ptr cititor. Stiu ca voi aveti federatiile voastre,care nu sunt afiliate la Minieterul Sporturilor,nu aveti un campionat national,participati doar la Mondialele invenatate de voi(cateva cluburi adunate care formati o federatie)etc.Dar este bine ca e ceva organizat.Nu este vorba de Paul,Csipesz,etc,ci de cineva care participa la Camp.Europene,Openuri, Cupe(Europene sau Mondiale).Nu sunt fotbalist,dar stiu sa fac diferenta intre un Open sau Camp.Mondial.Nu doresc sa va jignesc,dar de multe ori “sariti calul” cu afirmatiile voastre.Succes in continuare.

de pentru CITITOR si toti POSTACII la 23 November 2010 - 17:55

D-LE,cititor si ceilalti care posteaza daca sunteti foarte bine informati ar trebui sa stiti ca Paul nu mai scrie la BULETIN de foarte multe luni,gresala este ca nu l-au sters de pe site si inca figureaza ca Redactor,poate intentionat e lasat ca si component al Redactiei,motivul e simplu, sa se sparga multe oale in capul lui,desi am spus nu scrie de vreo 6 luni.Multe articole sunt semnate doar : Redactia,in redactie lucreaza un singur om,proprietara Buletinului,mai scrie sotul doamnei la rubricile sport,fotbal.Asa ca ,nu va stresati cu Paul ca nu are nici o tangenta cu Buletinul de Carei.

de un prieten la 23 November 2010 - 18:45

( singurul club afiliat la Chan Wu International este cel din Carei! ). Demonstreaza ceea ce scrii , din cate vad nu apari nicaieri in Chan Wu. Daca participi la cateva stagii cu ei nu inseamna ca si faci parte din Chan Wu. Felicitari pentru elevi , insa lasa de dorit credibilitatea voastra ca facand deja parte din Chan Wu. Nu afirma ca nu cunoaste nimeni tematica , regulile si criteriile de selectie din Chan Wu. Nu esti singurul care cunoaste toate acestea. Pacat ca nu stii sa raspunzi intrebarilor incomode si te aprinzi cam usor. Lasa lumea sa vorbeasca libera si daca stii sa raspunzi drept , raspunde , daca nu stai in coltul tau ca un iepuras si nu mai scrie cuvinte fara sa aibe legatura cu intrebarile cititorilor. Nu faci decat sa pari un neserios ( chiar daca tu te crezi atotcunoscator in toate ) , lasa altii sa vorbeasca si sa te laude ( daca meriti ). Shi Xing Hong a venit doar o singura data in Romania si de atunci……… se vede ca santeti bine pregatiti , in loc sa vina el la voi ca club afiliat ce spui ca esti , mergeti voi la el ca sa te lauzi cu cateva poze sau ca ai participat la nu stiu ce stagiu. Repet , felicitari si toate cele bune elevilor insa conducerea lasa de dorit.

de Practicant Kung Fu la 23 November 2010 - 21:51

Dle Tasca,lasa conducerea,te recunosc ca esti dumneata dupa felul cum scrii santeti in loc de sunteti,nu mai am 2 ani si va cunosc stilul de a vorbi si scrie;nu sunt doar poze,nu am mers pentru poze,shi xing hong a fost odata in Romania,e adevarat dar va mai veni,pot sa va asigur de asta!legat de stagii(sunteti cam prost informat…),am facut deja foarte multe stagii cu ei,sunt shi heng sau profesori maghiari care vin la noi si ne arata tehnici,ma refer la clubul careian;tematica e accesibila oricui,dar nu e tot una sa inveti de pe caseta sau cduri si intre timp sa fumezi 2 pachete sau 3 de tigari pe zi si sa bei 20 de cafele!daca e sa ne legam de lucruri personale,stimate prieten,fiecare are de maturat in ograda lui,crede-ma,nimeni nu e perfect…nici Alin,nici Cristian sau Tamas;nu s-a scris acest articol aici ca si lauda,e o realizare,invidiosi stiam ca vor fi,putin imi pasa insa atata timp cat stim exact ce dorim si ce promovam ca imagine;
Alin are merite deosebite in fondarea acestui club,asta o stie bine si Tasca si Zoli si il stie bine si Shi Xing Hong si sunt prieteni apropiati;nu trebuie sa il laude nimeni,elevii trebuie promovati nu instructorii,ei trebuie sa duca mai departe minnata mostenire a shaolinului….tot asa ati ramas cum va stiu stimate domn Tasca din Iasi:rautacios,toata ziua pe net cu barfe etc;credeam ca v-ati saturat de astea…promit ca o sa va invit online cand va veni Shi Xing Hong la anul…pana atunci sanatate,numai bine…(ps:nu sunt chiar asa de analfabet in de-ale calculatorului sa nu imi dau seama cine si de unde stie…tehnica a mai evoluat,stimate prieten!)

de @xyz la 23 November 2010 - 21:57

Bai dar cata prostie exista la unii,ca prostul nu e prost destul daca nu e si fudul nu?ce sa mai zic de cultura ta,daca nu practici arte martiale si nu ai habar cu ce se mananca,fa-ti treaba in ale tale si du-te la campionatele tale prin Europa;asculta bine aici maimutzoiule,intra pe net si informeaza-te daca a fost sau nu campionat,poate tu nu mergi la campionate,intra sa vezi daca sunt sau nu inregistrati la minister cei din Carei ca si club sportiv si dupa mai vorbim;open inseamna deschidere,se fac de obicei demonstratii in shaolin,asta nu e karate ca nu stie stanga ce face dreapta;daca vrei informatii mai concrete,de ce nu mergi la sala sa le primesti?sau esti o parasuta care sta pe net si pierde vremea cu critici aiurea?ce bine stiu multi despre multe,si se cred asa de inteligenti,incat cred ca s-a terminat lumea la ei!
Este campionat mondial,dar amatorilor ca tine nu prea e ce sa explici,sincer nu stiu de ce m-am strofocat sa scriu aici…hai pa si succesuri si tie la campionatele tale din vis si din leaganul fermecat al copilariei tale nefericite!

de @xyz la 23 November 2010 - 22:03

Esti karatist,adica cel caruia i se atarna o medalie de aur in gat fara sa merite,esti cel care a primit centura neagra si nu e in stare sa dea un oi-tzuki…lasa-ne cu federatiile voastre de karate si cu toate culorile centurilor ca stim ce este si in karate…tot din shaolin a luat nastere si mult mai tarziu;cam la 1000 de ani dupa ce a aparut shaolinul,s-a inventat si karateu modern…daca ar vedea samuraii ce campionate aveti si cum luptati,s-ar intoarce in mormant…multe exceptii sunt si in karate si felicitari sincere celor care daca au dobandit ceva,au dobandit pe merit,nu pe ranjete sau pe ochi frumosi…
Aici discutia a luat sfarsit la fel ca si alfabetul care s-a terminat la literele de la numele tau…xyz…

de @prieten la 24 November 2010 - 04:22

Si iti mai garantez stimate prieten,adica dle Tasca,anul viitor vom fi si pe pagina lui Shi Xing Hong si pe pagina chan wu,asa ca sa ai timp sa te holbezi in timpul liber si sa iti fie si mai ciuda;promit de asemenea ca o sa fie si poze”faine”,asa ca sa iti fac de ciuda prietene si sa te linistesc ca si conducerea clublui din Carei si elevii sunt ok si merg bine fara micile tale barfe si rautati….am sa te tin la curent promit!

de careianu la 24 November 2010 - 10:43

“gresala este ” ca va este ciuda ca voi nu puteti sa faceti ce fac ei !Cinste lor, ca macar asa ies la iveala lucruri pe care altfel nu le-am afla.Va semnnati cu …pentru cititor si postaci, nici macar o porecla nu aveti si va luati de cei care semneaza articole!Urmariti componenta redactiei si nu informatiile ce se posteaza pe site. Daca nu ar fi adevarate informatiile de ce nu ii da in judecata ?Va tineti capu pe umeri doar ca sa nu va ploua in gat, si va luati de toti , si de cei ce fac sport , si de cum fac sport si nu va vedeti pe voi, nulitati notorii.Roiu la mocirla, ca acolo va e locul.

de xyz la 24 November 2010 - 14:18

mai baietilor din arte martiale! La campionatul mondial la care participati,sunteti mai multi de 2-3 cluburi?? SUA cu ce lot a paticipat? Dar China sau Tailanda? Japonia sau Africa? Daca voi sustineti ca un Campionat Mondial este acelasi lucru cu un Open,inseamna ca pe voi va pacaleste toata lumea.Nu inseamna ca tb sa va credem!Dar puteti pacali pe altii,care”pun botul”. garandomania voastra exista aici in Carei,si traiti in aceasta lume 3D. eu propun sa traiti cu picioarele pe pamant si sa ramanem in faptul ca,ati participat la un OPEN si nu la un Camp.Mondial . Daca ai fi absolvit o facultate de sport,si faceai aceasta afirmatie,iti era rusine de tine insuti. Sa-ti dau un ex: voi sustineti ca mun.Carei este o metropola!! adevarat???

de @xyz la 24 November 2010 - 15:15

Sustinem ca e mai mare ca Londra si ca esti un dobitoc care nici nu cunoaste limba romana!daca nu ai fi un inghite rame,ai veni la sala pentur explicatii,se pare ca esti atat de analfabet ca nu stii nici romaneste,ce sa mai vorbim de engleza cu openul tau cand ai 3 clase cu un vagon mai mult ca trenul…Turcia,Canada,Slovacia,Italia,Belgia,Germania,Ungaria(tara gazda),Romania,Spania…doar astea au participat la openul la care tu nu ai fost si nu l-ai vazut si te scobesti in nas cu dintii stricati pe tastatura…traim cu picioarele pe pamant si nu avem nevoie de sfaturi online de la amatori care nu isi dau numele;dar nu e cazul,stiu ca esti prea analfabet si las sa ti-l dai,mai ales dobitoc cand sustii cu tarie un lucru care nu e adevarat…Cred ca ultima carte citita de tine a fost o carte de telefon…lasa-ne!aici conversatia a luat sfarsit!

de xyz la 24 November 2010 - 17:51

de ce jignesti? eu te-am jignit cumva? Te-am facut analfabet? Sau ti-am spus ca nu ai scoala? Eu ma scobesc in nas?? doresti ca sa ne vedem? te doare realitatea? De ce nu recunosti ca un Open nu este echivalentul unui C.M.? poti fi profesor de romana sau medic daca folosesti acest limbaj de mahala(sau asta invatati la sala?) Poate nu vorbesc lb.engleza ca si voi,dar tot nu cobor la nivelul vostru.

de xyz la 24 November 2010 - 18:03

Din dialogurile anterioare,cred ca acest Catalin Tasca este un adevarat profesionist si toata lumea are de invatat de la El. In primul rand foloseste un limbaj de specialitate adecvat si real,pe cand voi? Voi sariti repede la insulte,folositi numai cuvinte jignitoare(prost,mocirla,dinti ,curg balele pe tastatura etc).Imi pare bine si sa va bucurati ca nu sunteti si voi asa.Poate sunteti ca Alain Delon,Brad Pitt etc.

de OVIDIU la 24 November 2010 - 19:01

UN SAOLIN RETARD SARE CU GURA ,ATACUL E ARMA PROSTULUI !

de @xyz la 24 November 2010 - 19:08

Da,doresc sa ne vedem…daca ai chef de a lamuri ceva sa o faci nas in nas cu cine ai de lamurit,nu in lumea virtuala;parerea mea

de @xyz la 24 November 2010 - 19:11

Da,cum sa nu,are de invatat,pe langa shaolin mai trebuie sa stie cum sa fumeze 2 pachete de tigari pe zi si sa bea 20 de cafele ca la 40 de ani sa ajunga la spital cu probleme la inima…bun exemplu!habar nu ai de la cine invata cei din Carei,cum habar nu ai de multe asa in general asa ca mucles!spune intai cine esti ca sa vad cu cine vorbesc si dupa,te lamuresc cum e cu open si cu toate alea;daca ai sange in tine,du-te la sala sa vezi cu ce se manaca:cu branza sau slanina cum faci tu sau se chiar fac arte martiale;hai pa….

de @OVIDIU la 24 November 2010 - 19:16

Un cretin cu refulari ca tine se baga in seama ca musca la coada vacii si daca trebuie si daca nu;tu de unde ai aparut?shaolin,asa se scrie…atacul e arma prostului?atunci prostia ce e OVIDIU?Bine zice Careianu mai sus,toti stiu sa arunce cu noroi,sa jigneasca,sa vorbeasca aiurea ca anonimi,sub protectia virtuala a netului;in fine;stiti ce va spun:e prea multa invidie dar oricine are ceva critica de adus,sa faca el mai bine daca e asa de bun,sa faca el cluburi,sa participe la concursuri,campionate,stagii,etc…sa nu uitam ca fiecare are in teaca sa sabia de maresal;la fapte sa va vad,ca la vorbe si jigniri m-am lamurit…macar de ar fi fost ceva constructiv in tot ce s-a scris mai sus,dar nu pot deduce decat invidie,ura si rautate…specific si clasic romanesc!

de xyz la 25 November 2010 - 18:29

ia te uita! ati invatat sa vorbiti cat de cat fara jigniri si cuvinte urate.voi m-ati inteles gresit.eu apreciez ce faceti,si ma bucur ca aveti si rezultate.Atunci de ce atata rautate in voi???????????? Un OPEN nu este echivalentul unui C.M !!!!!!!!!!!!

de xyz la 25 November 2010 - 18:37

eu recent am fost la OPEN-ul Qatarului,dar nu pot afirma ca am participat la un C.M. Sau sa ma laud ca am fost la Mondiale????????????????????????????????? Tare mi-ar place sa fiu acolo,dar poate ma voi califica la anul,dar numai in urma unor rezultate bune obtinuta la Openuri si ProTururi. Ceau

de @xyz la 26 November 2010 - 04:33

Tot revii si omiti sa iti spui numele,ai fost in Quatar,ai fost in Africa sau Honolulu,intereseaza putina lume;prost obicei:intra lumea,nu isi semneaza numele,isi da cu parerea de amator de 2 lei,tu ce parere ai de tine,sincer?ti se pare corect ce faci xyz?tu esti un idiot cu openul tau cu tot,singura rautate e doar in tine care scrie aici din invidie,ca daca aveai coloana vertebrala,mergeai la sala si intrebai personal de baieti ce si cum a fost dar tu ca un nepriceput si dus cu vaca,tot sustii una si buna ca prostu`in ceata;nu ai putina cultura despre arte martiale,ti-am zis,probabil ultima carte citita de tine a fost o carte de telefon!ProTururi,Open,C.m…imi explici tu mie ce inseamna,nici macar nu ai spus ce sport practici!dar cred ca eu pot duce:esti inginer la mama acasa si practici aruncarea cu privirea!
Clasic romanesc!…la anul iti propun sa mergi sa vezi cu ochii tai de amator acest C.M si sa aduci tot atatea medalii ca C.S Shaolin Carei…asta ca te lauzi ca esti asa de mare sportiv…hai pa

de Osama bin Alin la 26 November 2010 - 19:06

Alin asta crede ca lumea uita asa repde cit ai bate din palma ca el e un terorist. Bine o scris mai sus sa mearga sa-i dea banii lui profu ala Indrea, ca si amu mai plateste ratele. Locul unui om ca Alin Varui e la balamuc nu la scoala si la clubul de kung fu. El tot ar da in judecata pe toata lume, zici ca e diliu. E de toata coma. Penibil Aline. Penibil

de @Osama bin Alin la 26 November 2010 - 22:31

Da Paul,asa e,e penibil…bine ca nu e mama ta penibila la 7 ani de cand e la pensie sa ia orele de la tineri,bine ca esti tu inteligent(daca ai fost candva,creierii tai au murit inecati in vodca) iar ce sa mai zic de Csipesz,casatorie rupta in ultima secunda sau de Balegaru primit la primarie cu nasul lung si carn?e clar,sunteti niste maidanezi fara caracter,aici nu da nimeni pe nimeni in judecata,eu stiam ca proful e girant si la o anume doamna Mentiu,care nu si-a platit ratele si a trebuit tot el sa le plateasca….toti sunteti inteligenti,ati merita premiul nobel pentru tupeul jegos de a va posta numele aici,jignind pe unii sau pe altii;
Ps:nu ma-ta,nici tu,nici nimeni nu e deasupra ce decide instanta!daca a decis ca Alin e liber,mucles…daca nu,personal sa ii spui Csipesz sau Balegar sau Pali…atata de bine va stie lumea in acest oras cat sunteti de josnici si ca sunteti cei mai penibili jurnalisti promovati vreodata la ziare de 2 lei…
Un fleac…sunteti niste nimicuri..un fleac:doar maidanezi!

de georgiana la 27 November 2010 - 10:15

saraci comentatori, daca aveti divergente de ce nu le rezolvati intre voi, daca tot va tineti barbati ? sau ? e frumos sa va spalati rufele in public? sunteti in cautare de spectatori? astea sunt comentariila un articol de sport care consemneaza reusitele unor careieni? bravo voua !!!mai scutiti ne pe viitor ca sunteti penibili

de PENTRU TERORITUL,OBSEDAT la 27 November 2010 - 18:05

Ce dracu ai mai cu Paul,tu esti turc nu inteleg ca nu mai scrie la BOLENTIN de peste 6 luni sau chiar mai mult,sunteti caraghiosi,lasatil in pace mai ca ma enervati ,veziti de treaba ta mai teroristule care te semnezi asa,ca un tampit.
ce DRACU ai cu omul ala, nu vezi ca el nu te baga in seama cu toate medaliile tale,Paul te baga in buzuna la inteligenta,poti sa zici tu ce vrei ,Paul e Paul,iar tu un imitator de animale.

de shaolin la 24 May 2013 - 15:19

se mai fac inscrieri??????????

Lasati un comentariu