5 exerciţii care te slăbesc rapid

• publicat la: 9 January 2011
5 exerciţii care te slăbesc rapid

Vrei să scapi de câteva kilograme şi să îţi tonifici musculatura, însă nu ai timp de sală şi nici vremea de afară nu te îmbie la mişcare? Îţi venim în ajutor cu 5 exerciţii simple care pot fi efectuate chiar la tine acasă şi care te vor ajuta să-ţi recapeţi silueta. Câteva minute pe zi de mişcare pot face minuni pentru corpul tău.

Nu uita! Înainte de a începe programul de exerciţii, încălzeşte-ţi musculatura sărind coarda cel puţin 10 minute.
Sunt recomandate 15-20 de repetări pentru fiecare exerciţiu. Efectuează 2-3 seturi pentru fiecare exerciţiu.

Exerciţiul 1

Întinde piciorul stâng în spate aşezând degetele piciorului pe o bancă. Piciorul drept trebuie să se afle la jumătate metru distanţă de bancă. Execută fandări şi coboară corpul cât poţi..

Exerciţiul 2

Din poziţia ridicat, îndepărtează picioarele şi ridică 2 gantere de 3-4 kilograme în fiecare mână. Îndoaie genunchii într-o fandare, ridicând şi coborând braţele cu gantere.

Exerciţiul 3

Cu o ganteră de 5-6 kilograme în fiecare mână, sprijină-te cu spatele de o minge stabilă (swiss ball). Ţine ganterele aproape de umeri şi împinge-le deasupra capului, îndreptând braţele..

Exerciţiul 4

Aşază-te în poziţia de flotări, cu mâna stângă pe podea şi cu cea dreaptă ţine o ganteră de 2-3 kilograme. Trage gantera spre tine şi apoi împinge-o îndreptând braţul.

Exerciţiul 5

Întinde-te cu spatele pe podea şi cu braţele deasupra capului. Adoptă apoi poziţia fătului, cu mainile pe genunchi şi tălpile lipite de podea. Revino apoi în poziţia iniţială

sursa  topsanatate.ro

comentarii

de sportiv la 9 January 2011 - 17:50

daca o sa respectati incarcaturile si dozarea o sa ajungeti direct la spital la recuperare, mai ales daca nu sunteti obisnuite cu miscarea si veti slabi exact cat visati! ha-ha-ha
PS. sunt curios ce pregatire de specialitate are cel ce recomanda acsete exercitii pentru slabit. sper ca nu cere si bani pentru asta.

de sara la 8 March 2011 - 16:34

Sunt de acord. Eu fac aproape zilnic exercitii cu gantere de vreo 2 kg, nu stiu exact cat au ca nu scrie pe ele. Am inceput sa folosesc una din ganterele sotului, de 4 kg, dar sunt foarte precauta, pentru ca simt ca daca fac o miscare gresita imi rup oasele.

Lasati un comentariu