Căderea părului

• publicat la: 25 May 2011
Căderea părului

Ca şi unghiile, părul are nevoie de alimente bogate în nutrienţi. O alimentaţie săracă în calorii îi poate încetini creşterea şi poate avea drept rezultat chiar căderea sa, conform CookingLight.com.

Însă nu te alarma dacă observi că acesta cade ocazional – cele mai multe dintre femei pierd între 50 şi 100 de fire de păr zilnic. În cazul în care simţi că pierzi mai mult păr, consultă un dermatolog.

Pentru un păr sănătos şi nu numai, întregul organism resimţind efectele benefice, dieta ta trebuie să fie echilibrată şi să includă:

- acizi graşi (care se găsesc în uleiul de seminţe de in şi în somon)
- zinci şi cupru (se găsesc în carne, inclusiv cea de pui, peste şi crustacee)
- vitamina B (se găseşte în ouă, lactate, carne şi cereale)
- seleniu (se găseşte în legumele ce fac parte din legumele crucifere)

De asemenea, tine-ţi în frâu aşteptările; viteza de creştere a firului de păr este de aproximativ 1 centimetru pe lună, iar pe măsură ce înaintezi în vârstă aceasta se micşorează. În plus, fiecare fir de păr are un ciclu al lui de viaţă, maturitate, cădere, înlocuirea cu alt fir, care variază de la o persoană la alta.

Dacă media de viaţă a firelor tale de păr este de numai doi ani, e greu de crezut că vei ajunge să ai părul până la mijloc, pentru că ar fi nevoie de şase ani să crească.

sursa ziare.com

Lasati un comentariu