Topul celor mai slabe alimente din punct de vedere caloric

• publicat la: 16 January 2012
Topul celor mai slabe alimente din punct de vedere caloric

Mâncarea este duşmanul oricărei femei care vrea să slăbească, dar asta doar pentru că nu toată lumea ştie să facă alegerile potrivite. Există câteva alimente care pot sa-ti devină prietene, căci au extrem de putine calorii, fără a fi inferioare insă din punct de vedere al gustului.

Astfel, poti mânca si te poti bucura de o silueta perfecta, in acelasi timp. Iată ce recomandă Joy Bauer, nutritionist celebru peste ocean:

Creveţi

Cu doar 8 calorii pe un crevete, aceştia sunt plini de proteine care ajută metabolismul si scad apetitul. Incepe masa de la restaurant cu un aperitiv din creveti si nu vei exagera cu celelalte feluri de mâncare.

Ii poti consuma si saute si in diferite alte combinatii, precum cu legume cum ar fi ceapa, ciupercile, ardeiul sau broccoli.

Roşiile cherry

O portie de rosii cherry are in jur de 30 de calorii si micile legume sunt cat se poate de gustoase, colorate si ideale atat ca garnitura, cat si ca gustare.

In plus, pentru că sunt atat de slabe din punct de vedere caloric, poti să te bucuri de ele după pofta inimii.

Albuş de ou

Albusul de ou are proteine pure si doar 17 calorii, ceea ce il face un ingredient excelent pentru un mic dejun sănătos si slab. Fă dimineata o omletă din 4-5 albusuri amestecate cu legume, verdeturi, puţin sos de rosii, si-ti vei incepe ziua in forta, fără a te simti moleşit ulterior.

Sifon aromat natural

Dacă te-ai plictisit de apa plată si vrei ceva carbogazos, dar si cu puţină aromă, incearcă sifon sau apă minerală in care să pui bucatele de măr verde, cireşe si rodii sau chiar vanilie. Această băutură nu va conţine zahăr sau alti indulcitori, ci va fi naturala.

Castravete

Castravetele este unul dintre cele mai bune alimente, mai ales ca fereste si de balonare. Este incarcat de apa si sarac in sodiu, avand extrem de putine calorii. Poti manca un castravete intreg fara sa ai parte de mai mult de 45 de calorii, asa ca oricand poti apela la o asemenea gustare.

Popcorn

Un bol de popcorn in care nu ai adaugat alte ingrediente, precum untul, de exemplu, are 30 de calorii si poti sa le faci extrem de simplu, la cuptorul cu microunde.

Nu mai adauga sare, unt si diverse alte lucruri care sa inmulteasca numarul caloriilor. Daca vrei sa te rasfeti neaparat, poti rade putin parmezan.

Castane de apă

Castanele de apă sunt crocante si pot inlocui cu succes chipsurile din cartofi. Se găsesc la supermarket si poti manca o conserva intreaga fara sa ai parte de mai mult de 50 de calorii. Sunt si foarte sarace in sodiu, spre deosebire de alte alimente conservate.

Le poti amesteca cu pui, peşte si salată de ton.

Grepfrutul

Grepfrutul este proaspat, revigorant si dulce, fiind disponibil in toate sezoanele si indeosebi recomandat iarna. Un fruct mare are in jur de 120 de calorii. In plus, pentru ca trebuie sa stai sa alegi pulpa cu atentie, vei manca incet, asa cum este recomandat să faci intotdeauna.

Cireşe inghetate

Ciresele inghetate reprezintă o alternativă foarte bună si slabă pentru poftele de “ceva dulce”. Le găsesti si pe ele in aproape orice supermarket, o cană având in jur de 110 calorii.

sursa ziare.com

Lasati un comentariu