Adio „Like”, acum e „Love”

• publicat la: 17 March 2012
Adio „Like”, acum e „Love”

La inceputul lunii martie o intreprinzătoare din Los Angeles lansa Loverly, o nouă reţea social media. Investitorii s-au arătat destul destul de interesati de ideea lui Kelle Khalil, care s-a dovedit a fi altceva decât businessuri deja cunoscute precum Facebook sau Pinterest. Sase oameni de afaceri au pompat deja bani  in afacerea lui Kelle. Până acum doar jumătate de milion de dolari.

Pasionată de publicitate si de organizarea de evenimente, Kelle Khalil primea in urmă cu o săptămână inainte de marea lansare o invitatie din partea unui strateg de business al unui site de nunţi de top.“Dispunem de 70 de milioane de dolari pentru a ne cumpara competitorii, aşa că putem s-o facem”, i-a spus franc omul de afaceri lui Kelle, scrie  incont.ro

Deşi intimidată de puterea financiară a jucătorilor de pe această piaţă, dar nu descurajată, tanara in varsta de 27 de ani a mers mai departe cu ideea sa de business. Asa s-a nascut Loverly. Concret, firma sa infiintata anul trecut este un agregator a 26 de bloguri de nunti. La prima vedere pare asemanator cu Pinterest, reteaua permite utilizatorilor sa adune colectii de fotografii si informatii de pe internet si sa le sorteze pe categorii, scriu cei de la Business Insider.

Insă afacerea lui Khalil nu preia si articolele blogurilor de specialitate, ci doar fotografiile lor. Echipa tinerei intreprinzatoare se ocupă cu taguirea si postarea imaginilor, având grija să le sorteze in functie de designer, fotograf, culoare, pret si multe alte caracteristici. Când utilizatorii Loverly caută fotografii cu această tematică, primesc tot felul de informatii despre ce au nevoie.

sursa money.ro

Lasati un comentariu