E.ON crează 600 locuri de muncă

• publicat la: 24 mai 2012
E.ON crează 600 locuri de muncă

E.ON intenţionează să deschidă un Business Service Center la Cluj-Napoca.Proiectul are în vedere crearea a cca. 600 de noi locuri de muncă.Business Service Center va furniza în special servicii de contabilitate pentru toate companiile Grupului E.ON

Alt asemenea Business Service Center specializat în Resurse Umane se va înfiinţa la Berlin

Conducerea Grupului E.ON a prezentat astăzi reprezentanţilor angajaţilor viitoarea structură a serviciilor de Resurse Umane şi Contabilitate. Această propunere face parte din programul de eficientizare a companiei, aflat în derulare. Conform acesteia, serviciile similare din cadrul Grupului E.ON vor fi grupate în unităţi de servicii comune, denumite Business Service Centers (Centre de Servicii de Afaceri). Crearea acestor centre va aduce cu sine reduceri semnificative de costuri, o mai mare standardizare a proceselor, va contribui la optimizarea expertizei instituţionale şi la uniformizarea standardelor de calitate la nivelul tuturor companiilor din cadrul Grupului E.ON.

Aceste Business Service Centers vor avea în total cca. 1.100 de angajaţi. În urma unei analize cuprinzătoare, E.ON are în vedere două locaţii pentru înfiinţarea acestor centre: Berlin şi Cluj-Napoca.

Berlinul oferă o infrastructură excelentă, în timp ce Cluj-Napoca, un renumit oraş universitar, cu o bună infrastructură, oferă avantajul costurilor operaţionale reduse. În ambele oraşe există deja centre de servicii similare, operate de alte companii importante.

Conform propunerii prezentate, centrul din Berlin va avea cca. 500 de angajaţi, poziţii de specialişti pentru servicii de Resurse Umane, în timp ce în Cluj-Napoca ar urma să lucreze cca. 600 de angajaţi, mai ales în contabilitate. La ora actuală, E.ON verifică detaliile celor două locaţii.

“Ne bucurăm să anunţăm că Grupul E.ON ia în considerare România ca locaţie pentru un Business Service Center, mai exact, oraşul Cluj-Napoca. Acest centru va oferi în special servicii de contabilitate, însă va avea şi rolul de a oferi suport pentru activităţile de Resurse Umane. Prin înfiinţarea acestui centru se are în vedere crearea a cca. 600 de locuri de muncă. Însă, acest lucru depinde şi de capacitatea E.ON de a asigura condiţii de angajare competitive în negocierile cu reprezentanţii angajaţilor, ce urmează să aibă loc. Anticipăm ca din vara anului 2012 contractele colective de muncă necesare să intre în vigoare”, a afirmat Frank Hajdinjak, CEO al E.ON România.

În unităţile de conducere, unităţile operative şi de suport ale companiilor Grupului E.ON vor continua să lucreze în domeniile Resurse Umane şi Contabilitate cca. 1.400 de angajaţi. Aceştia vor asigura o interfaţă între unităţile respective şi Business Service Center la nivel de Grup.

Se anticipează că măsurile propuse vor fi complet implementate până în anul 2015.

Markus Schenk, membru al Consiliului Director al E.ON AG, responsabil pentru proiectul privind Business Service Center, afirmă: „Propunerea de restructurare a serviciilor de Resurse Umane şi Contabilitate reprezintă un pas important în implementarea programului nostru de eficientizare, E.ON 2.0, integrat în capacitatea Grupului de a fi competitiv şi de a face investiţiile necesare. Acum vom face tot ceea ce ne stă în putinţă pentru a stabili detaliile unui parteneriat cu reprezentanţii angajaţilor noştri, pentru a implementa contractele necesare, într-un mod rapid şi responsabil.”

Lasati un comentariu