USL Carei:Comunicat

• publicat la: 22 June 2012
USL Carei:Comunicat

Consilierii USL aduc la cunoştinţa alegătorilor careieni că nu vor participa la şedinta de constituire a noului Consiliu Local stabilită pentru data de 23 iunie 2012,ora 11,00,din motive obiective.

In cursul acestei săptămâni,co-preşedintele USL Carei,Ilie Ciută şi Rodica Maxi,secretar USL,au avut o intrevedere cu primarul Kovacs Eugen,aducându-i la cunoştinţă  faptul că o parte din consilierii USL nu vor fi in localitate la acest sfârşit de săptămână şi deci data de 23 iunie nu este una potrivită.

Menţionăm că am anunţat incă din data de 18 iunie şi secretara primăriei, Clara Sroth că în acest sfârşit de săptămână consilierii USL nu pot participa la şedinţa de constituire a  noului Consiliu Local  al municipiului  Carei.

Demersul a  continuat cu înştiinţatea Instituţiei Prefectului, prin  Eugen Chioran-şeful serviciului  juridic şi contencios administrativ .

Ne exprimăm regretul  pentru lipsa de înţelegere din partea instituţiilor abilitate faţă de situaţia creată şi avem încredere  că cetăţenii vor aprecia în mod corect  această  decizie a noastră.

Consilierii USL

comentarii

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:14

Incalificabil gestul USL! Isi sfideaza propriul sau electorat! Lipsa de respect!

Dar haideti sa-i luam punctual pe fiecare dintre ei! Cine lipseste si din ce motive? Ce se va intampla daca la urmatoarea convocare cei de la UDMR, in frunte cu infractorul Kovacs, vor fi in concediu la “mare”? Nu se va mai constitui consiliul local?

Este revoltatoare atitudinea voastra! USL este o coalitie de conjunctura! Ar putea sa ne povesteasca Bucurestean Adi despre doctrina liberala? Unde se intalneste aceasta cu cea socialista?

Eu cred ca membrii USL Carei si-au facut programul in functie de rezultatul inregistrat la alegeri. Daca ar fi castigat majoritatea oare erau “plecati” din localitate?

O mai spun odata: UDMR Carei este reprezentat de un “infect” precum Kovacs, dar atitudinea USL denota neseriozitate. USL sa o spuna pe fata: BOICOT!!! Pai, tovarasule Bucurestean: si din cauza acestei atitudini USL pleaca tinerii din Carei! Stii de ce? Pentru ca nu vad in USL alternativa!!!!!!!!

de Darie Nicolae la 23 June 2012 - 00:17

Eu zic mai bine participati. Daca nu vreti alegeri anticipate. Dupa alegeri anticipate nu veti avea nici 5 consilieri.

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:19

Dar ce se urmareste prin aceasta actiune? Bontea e plecat la “tara”, Bucurestean “cu sorcova”. Treziti-va si mergeti la treaba!!!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:20

@Darie Nicolae

Aveti dreptate!!! Este o atitudine complet gresita si mi se pare ca aduce prejudicii actului democratic!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:22

Si inca Bucurestean isi incepe clipul electoral cu: “Iubesc Orasul Carei”. Ar trebui sa il inlocuiasca cu sloganul “Imi bag piciorul in orasul Carei, maine nu sunt acasa”!!!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:27

Sunt tare curios, cine din interiorul USL a instigat la un asemenea act?! Cine putea avea o asemenea initiativa?

In acest caz, se pare sa “senatorii locali” USL renunta la mandatele primite de la peste 3500 de cetateni!!!

Eu le-as propune si asa ar fi corect din partea lor: in acest caaaaaaz, SA RENUNTE LA MANDATELE PRIMITE! Nu au chef de lucru, au alte treburi, nu se pot ocupa de oras, SA RENUNTE FRATILOR, SA RENUNTE!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:29

Nu pot sa cred ca cei care au votat le-a dat mandat pentru un asemenea GEST INCALIFICABIL!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:32

Si nu in ultimul rand: se pare ca cuvintele de multumire la adresa alegatorilor si felicitarile adresate invingatorului de Bucurestean AU FOST MINCINOASE!

Vorbe care au venit la 3 sau 4 zile de la publicarea rezultatelor finale! Se pare ca actul politic din Carei nu depaseste cotele oborului!!!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:38

USL Carei se descalifica printr-un asemenea atitudine! e ca la fotbalul din div. C! Echipa ramane fara sponsori, se retrage, pierde meciul cu 3-0!

Dar tovarasii din USL nu inteleg un lucru! Se poate pierde un meci pe teren, la sedinta consiliului loca, nu cu 3-0, ci cu 14-0, dar sa o faca cu demnitate!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:41

Domnule Bucurestean!

Este o manifestare golaneasca si nu poate fi apreciata in mod corect aceasta DECIZIE a Dvs! Si din exprimare rezulta ca este vorba despre o DECIZIE si nu despre un sir de evenimente care au condus la un asemenea gest!

Domnule Bucurestean!

Stiti cum poate fi interpretat acest? Ca si cum ai fugi de la scoala in timpul programului…

de CAREIAN la 23 June 2012 - 00:44

Careieni nu va lasati indusi in eroare de Primarul k. USL ne-a trimis un comunicat de ce n-ar fi de buna credinta? Toata lumea stie ce a declarat primarul in campanie referitor la viceprimar .Cred ca asta este miza .Asa ca dragi careieni romani nu sperati la mari surpize dupa ce la Cons.Jud. este un vicepresedinte UDMR noi nu avem dreptul sa speram la un viceprimar roman, desi ar fi normal .

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:44

Un act de LASITATE!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:49

@CAREIAN

Stimate Domn,

Problema este in ograda noastra! De ce sa raspundem cu aceeasi moneda celor de la UDMR?! Stim cu totii modul in care ei actioneaza! Stim ca primarul reales este un INFRACTOR, FALIT si EVAZIONIST!

Stimate Domn Careian,

De ce sa incercam sa le aratam celor de la UDMR ca suntem superiori noi si nu ei, de ce sa nu incercam sa le aratam ca suntem demni?! Asta e problema mea! Atata timp cat vom actiona in acest mod, votul va fi si in urmatorii ani unul ETNIC!

Chiar, hai sa facem un pic de istorie la alegerile din Carei? Putem sa le analizam un pic? Ce a obtinut Bucurestean raportat la propriul sau partid impreuna cu cel din coalitie in orasului Carei?

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:52

Inca ceva pentru Careian

Se va schimba cumva in urmatoarele saptamani raportul de forte pentru a castiga miza: viceprimaria?! NUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

USL nu face altceva decat sa franeze procesul democratic!!!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:54

Bucurestean a obtinut mai putin decat Keizer (PNL) si mai putin decat Macec (PNL)! Asta e de analizat! De ce a obtinut Bucurestea sub procentul detinut de romani in Carei? De ce au fost mai “lenesi” ai nostri decat cei maghiari? De ce nu au simtit o motivatie sa se prezinte in fata urnelor si sa il voteze?!

de Primarul K la 23 June 2012 - 00:57

Haideti, va rog eu, stimata redactie, ascundeti acest articol/comunicat! Va faceti de tot rasu’!

de comentator la 23 June 2012 - 01:17

Pacat de lipsa de bun simt, pacat de campania pentru CAREI PACAT DE PROMISIUNI, opozitia nu se respecta, cum a especte locatarii.

de emil la 23 June 2012 - 01:19

@ prima K
si daca se duc musai pe 23, gata, dispare votul etnic din Carei?
din partea mea, faca ce vor, dar, daca in satu mare s-a constituit azi, de ce nu se putea azi si in carei?
hai, las-o, ca se invata in brate! deci peste 5600 de unguri au votat etnic, iar usl franeaza procesul democratic!? Ce mai democratie etnica! Interesanta logica! mai produceti din astea!
pe cand “separandu-ne, ne vom uni mai strans!” si “murind, vom trai mai bine!” ?
de ce sa ascunda comunicatul? asta e informare corecta? sau daca e ascuns,gata, problema nu mai exista?

de emil la 23 June 2012 - 01:26

@K
pentru procent intreaba-i pe cei care au votat pd, ppdd. se stia limpede dinainte de alegeri ca orice vot care nu este pentru usl, va merge la udmr. oamenii nu au inteles si au votat avioane. daca votau usl ar fi avut 9 consilieri, iar udmr 10. acum scorul este de 8 la 11.
@comentator se stia ca dupa alegeri, K nu va mai da nimic pe romani.

de comentator la 23 June 2012 - 01:33

Gadire proasta vorbim de careieni nu de romani sau unguri, pote ata este gresala.

de comentator la 23 June 2012 - 01:36

Gandire proasta vorbim de Careieni nu de romani sau unguri, poate atata este gresala

de emil la 23 June 2012 - 07:31

@comentator
a cui gandire proasta? da, noi vorbim de careieni,iar altii voteaza etnic unguri. asta e realitatea, gandire proasta poate fi la cine nu vede asta.

de Gore la 23 June 2012 - 09:12

nici nu credeam ca va doare asa tare rezultatul usl dragi tulipani.sa muncesti toata noaptea la postat opinii nu e de ici de colo nici pentru robika daca tot nu mai da la peste.nu citim niciunde daca din respect pentru cei peste 5000 de votanti primarul ales a platit datoriile pe care le are la buget.nici de ce isi angajeaza ginerele in primarie daca tot are o afacere privata unde ar putea sa il angajeze fara a se compromite in fata electoratului sau.nu citim nici de ce in ultimii patru ani sfideaza populatia romana din carei in schimb vor vice la judet desi sunt doar 35%maghiari fata de 45% romani in carei.de ce nu da niciodata un comunicat in care sa isi motiveze aceste gesturi? jocurile murdare pe care le continua cu juristul prefecturii nu fac decat sa confirme dispretul si desconsideratia pe care o are pentru careieni.stim si de consilierul lui personal si platit din bani publici care scrie articole jignitoare si denigratoare la adresa romanilor si totusi nu spune nimic ci il incurajeaza prin tacere.cica degradarea castelului s-ar datora stapanirii romanilor de dupa 1945 fara a sufla insa un cuvant despre perioada de ocupatie hortysta..aceasta e situatia dragilor si oricat incercati voi sa o cosmetizati tot asta ramane.un primar evazionist care joaca murdar cu un vice fotbalist fara studii.

de Primarul K la 23 June 2012 - 09:18

@emil

Nu, nu va disparea votul etnic daca se prezinta in 23 la sedinta. In aceasta privinta sunt de acord cu Dvs.

Trebuia sa sesizati insa “nuanta”, spuneam in randurile de mai sus faptul ca o asemenea TENDINTA comportamentala din partea USL si in urmatorii ani cu siguranta ca va mentine actuala stare de lucruri in Carei.

Cred ca in acest mod nu vom progresa. Mai e ceva Emil: haideti sa nu ne excludem, noi romanii, ca nu votam etnic in Carei, cel putin o parte dintre romani! Se intampla si la noi si la ei!

de Primarul K la 23 June 2012 - 09:22

@Gore

Cititi cu atentie randurile de mai sus si vedeti daca nu apare macar ceva din ceea Dvs. invocati.

de Gore la 23 June 2012 - 09:32

raman datoriile si dispretul de care vorbeam.raman articolele denigratoare din presa maghiara,negru pe alb scrise de consilierul personal si ramane statul de plata.

de feli la 23 June 2012 - 09:39

oare de ce nu ne mira marlaniile lui jeno si lajcsi???

de Primarul K la 23 June 2012 - 09:51

@Gore

Este incontestabil ca lucrurile asa stau de multi ani, dupa cum ai spus si tu mai sus.

Dar nu inseamna ca trebuie sa se urmeze exemplul dat de ei.

de Gore la 23 June 2012 - 10:37

apreciez ca incerci sa iti meriti banii dar ia tu la cunostinta ca singurul evazionist din consiliu e primarul si se pare ca de 4 ani nimeni nu a luat exemplul lui.ar fi bine insa ca primarul sa ia exemplu de la usl si sa mai dea cate un comunicat daca tot are angajat un om pentru relatii publice,asta asa ca respect pentru locuitorii orasului.sau notiunea de respect nu o are in vocabular? ca de cinste ne-am lamurit.

de maghiar la 23 June 2012 - 11:12

Problemele astea etnice vin numai si numai de la VOI!!!!!
Avem destule probleme, nu ne trebuie si povestea asta communista!!Buletin de carei !!!????!??!??!?!poate Buletinul antimaghiar !!Sa va fie rusine!!Dar sa stiti ca undeva va multumesc, pt ca cu un comportament ca asta e sigur ca nici dupa 20 de ani nu veti castiga votul , respectul si increderea Careienilor(nu conteaza daca e maghiar sau roman)!Cum zice maghiarul : “Kimutattatok a fogatok feherjet”!

de roman la 23 June 2012 - 13:17

sa nu confundam udmreul cu maghiarii ca ar fi pacat sa jignim oamenii de buna credinta care sunt cu plata impozitelor la zi.daca stiti sa cititi romaneste ar fi bine sa indicati un articol antimaghiar de genul celor scrise in presa maghiara locala in care se spune ca degradarea castelului dateaza din perioada stapanirii romanesti precum si referirile la romanii de peste carpati.va rog sa indicati macar unul,doar unul.se pare ca dezvaluirile din buletin de carei nu pot fi demontate cu documente si apelati la aceleasi tertipuri comuniste invatate de la consilierul primarului cu scoala facuta la stefan gheorghiu.iar problewmele etnice vin din directia primarului si a vicelui care a declarat in prezenta mai multor romani ca niciun roman nu este competent.depinde care este viziunea lor in ce priveste competenta.daca se refera la numarul de milioane cu care se pagubeste statul roman atunci au dreptate,nimeni nu se ridica la nivelul lor.

de ANDREI la 23 June 2012 - 13:50

Acest gest de neparticipare la sedinta constituirii Consiliului local,este un semn de frustrare a informatikusului,care sa dus la Bucuresti la Conferinta
AMWAY care pentru el este mai impotanta,ca daca nu mergea pierdea procentele grase din vanzarile FILTRELOR DE APA catre gradinitele si scolile din oras la suprapret, e alarmant .E si conflict de interese pentru ca domnul era in funcia de consilier nu ? Iar gradinitele scolle apartin din punct de vedere financiar de Consiliul local .In timp ce 3500 de careieni care i-au votat, asteapta sa se apuce domnii de treab, ei ai sfideaza isi bat joc.Oricum daca nu se prezinta la a 3 a sedinta amanata, cf.legii se organizeaza Alegeri anticipate pentru cele 8 locuri de Consilieri ramase libere.Careienii nu pot fi mintiti, cunosc legea mai bine decat acesti domni.Asadar, ar fi bine domnilor sa va lasati de meseria ducerii in eroare a careienilor si apucati-va mai serios de afacerile voastre pe care le mascati in spatele razbunarilor ca nu a fi ales filtrasu viceprimar.Penibil !

de legea215 la 23 June 2012 - 14:11

“Oricum daca nu se prezinta la a 3 a sedinta amanata, cf.legii se organizeaza Alegeri anticipate pentru cele 8 locuri de Consilieri ramase libere.Careienii nu pot fi mintiti, cunosc legea mai bine decat acesti domni”.
Dupa ce ca esti prost mai si dezinformezi.Daca nu se prezinta la a treia convocare si nu la a treia sedinta pentru constituirea consiliului local isi pierd mandatul de consilieri primii opt si vor fi convocati urmatorii opt de pe lista USL.Ai dreptate ,careienii nu pot fi mintiti si pacaliti de un prost si dobitoc ca tine.Vezi daca nu stii romaneste ca nu intelegi si nu ma poti citi.

de pasi la 23 June 2012 - 14:28

Stimati consilieri USL ! Nu sunteti alesi si platiti ca sa gasiti diferite scuze ca sa nu fiti prezenti la sedinte. Sper sa nu credeti ca intregul consiliu local va face programul dupa consilierii USL. Mai putine vorbe si scuze, si mai multe fapte asteapta alegatorii dvs.

de dragandreia la 23 June 2012 - 14:39

mare supeeerare mare la iudemerei…auzi ce mareee grije au de alegatorii careieni ai uslistilor da numa cand le convine lor ca nu se inghesuie sa plateasca datoriile primarului ca sa nu trebe sa ia credite orasu….faptele sunt ca sunt superati ca nu au gasit pe cineva mai bun ca jeno evazionistu care sa candideze pentru ei…..si lajcsi groparu la fotbalu din carei…ez van fiam stimate!!!!alegatorii uslistilor nu vor balega de cal prin parc si nici manej ca se simt mai bine la teatrul de vara da pe voi nu va intereseaza…

de Alegator la 23 June 2012 - 14:55

Excelent spectacol dragi candidati.
Noi asteptam in continuare apa calda, drumurile practicabile si un licar de speranta.
Nu fac referire la niciun partid, ca nu orientarea ne intereseaza pe noi.

Va multumim!
Mai asteptam

de emil la 23 June 2012 - 15:18

@prim K
va redau textul
“incalificabil gestul USL! Isi sfideaza propriul sau electorat! Lipsa de respect!

Dar haideti sa-i luam punctual pe fiecare dintre ei! Cine lipseste si din ce motive? Ce se va intampla daca la urmatoarea convocare cei de la UDMR, in frunte cu infractorul Kovacs, vor fi in concediu la “mare”? Nu se va mai constitui consiliul local?

Este revoltatoare atitudinea voastra! USL este o coalitie de conjunctura! Ar putea sa ne povesteasca Bucurestean Adi despre doctrina liberala? Unde se intalneste aceasta cu cea socialista?

Eu cred ca membrii USL Carei si-au facut programul in functie de rezultatul inregistrat la alegeri. Daca ar fi castigat majoritatea oare erau “plecati” din localitate?

O mai spun odata: UDMR Carei este reprezentat de un “infect” precum Kovacs, dar atitudinea USL denota neseriozitate. USL sa o spuna pe fata: BOICOT!!! Pai, tovarasule Bucurestean: si din cauza acestei atitudini USL pleaca tinerii din Carei! Stii de ce? Pentru ca nu vad in USL alternativa!!!!!!!!”
Unde vorbiti despre tendinta? Ati facut doar o supozitie: ce s-ar intampla daca…?
De unde stiti ca este vorba despre boicot?
Pe urma, nu prea inteleg rostul intrebarii despre doctrinele de stanga si de dreapta. Eu zic ca lumea stie de ce s-au aliat cele 3 partide: sa scape de pdl si de basescu (nu neaparat in aceasta ordine). Atat timp cat nu am scapat de Basescu, si nu si-a indeplinit toate obiectivele pentru care s-a constituit, alianta va fiinta, spre ciuda si chiar disperarea unora. Daca doriti precizari doctrinare, va sugerez sa intrebati la varful aliantei, nu la baza. Asta nu inseamna ca nu puteti sa-l intrebati pe domnul Bucurestean si, mai ales, nu inseamna ca as intentiona cumva sa va impiedic sa o faceti. Doar ca, din orizontul meu, in special pentru alegerile locale, pare a fi suficient daca domnul Bucurestean are aceeasi motivatie si explicatie ca si oricare alegator usl.
Personal cred ca nu cazul sa ne inflamam si nici sa imprastiem argumente pdliste despre chiul si altele. A fost o situatie, le acord prezumtia de nevinovatie, banuiesc ca la urmatoarea convocare nu vor mai lipsi. Cat despre apucatul de treaba, e cazul sa recomand recursul la memorie. Adica sa ne reamintim cum functioneaza masina de vot udmr si cat de mult a tinut aceasta cont de propunerile, sugestiile, recomandarile venite de la non-tulipani. Ca urmare, chiar nu vad necesitatea si urgenta, mai ales ca, daca era atat de urgent, se putea convoca ieri sau alaltaieri

de emil la 23 June 2012 - 15:49

in municipiul Satu Mare, consiliul local s-a constituit vineri, 22.06.2012. In Carei de ce nu s-a putut tot vineri?

de gabi la 23 June 2012 - 15:49

da stiu ca is suparati udmristi pe cei 8 consilieri cand ei sperau la vreo 4-5.
http://www.youtube.com/watch?v=KmkpYhb-Zok

cu toata agitatia lui jenoke pentru pedelei nu au reusit sa intre la masa cu udmrul si nici la judet nu mai intra careianul portocaliu…jale mare tulipani….famiglia udmr cu ginerica,contabil,vecin si alte anexe care nu sunt in stare sa isi asigure un trai decat de la statul roman…unde merge lajcsi daca nu e vice?? de beko nu mai vorbim ca pentru o suta de milioane pe luna treebe sa inghite tot.. si alti lucreaza pentru 6 milioane pe luna iar ei dau la neamuri in primarie salarii de zeci de milioane la TOATE FAMIGLIA….superare mare ca nu poate merge in concediu consilieru… si trebuia tinut acum sambata ca sa poate pleca… asta e superare la voi !cand plateste jeno datoriile???cum a fost luni la oradea pentru el la curtea de apel???

de Luptator la 23 June 2012 - 16:27

@Primarul K

Auzi rautaciosule… Tu ai citit articolul? Este deosebit de explicit..
Mai citeste-l odata. Sau esti platit la litera de Boros?

de Luptator la 23 June 2012 - 16:43

Acum 8 ani Keizer a obtinut 2750 de voturi.
Acum 4 ani Macec a obtinut 2700 de voturi, si Maxi Rodica 600 de voturi.
Deci mai dezinformatorule Primar K:
3650 de voturi, e mai mult decat 2700+600.
Un rezultat mai mult decat onorabil la 32 de ani.
Sau tu ai trecut de 32 de ani si nu ai realizari notabile?
FRUSTRATULE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Acestea sunt rezultate de primul tur.Ca doara nu am avut turul 2.
Bucurestean a obtinut la 32 de ani mai mult decat Keizer si Macec.
Te doare asta Primar K……………

de Alegator la 23 June 2012 - 19:52

Oameni buni. Apa calda primim? Macar rece, continuu?

de bebe la 23 June 2012 - 20:58

e pe vine dusul rece pentru careienii care platesc continuu taxele si impozitele care se vor mari de luna viitoare cu peste 13 procente… iar va tepuieste kovax ca el oricum mai are ceva restante…..

de Unix la 24 June 2012 - 00:49

Primarul K scrie de la un calculator al Nagykaroly. Va dau IPul? :) ))) si :( (((. Cetateni liberi cu pareri. Va ia nenea Bebe in primire. Nerusinatilor!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡.

Format C:

de Primarul K la 25 June 2012 - 00:56

@Unix

Exista vreo nota discordanta cu parerea emisa de mine?

@Gore

Sa stii ca in general “imi merit banii” pe care ii primesc, dar in cazul de fata m-as simti onorat sa fiu platit pentru o simpla opinie postata.

Altminteri, nu cred ca m-a bagat in seama prea multa lume…in afara de tine :) Deci, ai dreptate, este “o incercare (tardiva) de a-mi merita banii”:)))) Stii care e “problema” cu tine? Vad ca te priceri foarte bine la istoria recenta si foarte recenta a orasului:), dar vad ca nu stii sa privesti inainte! Just Keep Walking!:)

de Unix la 25 June 2012 - 04:20

Fata de existenta ta am doar un singur regret baciule Boros. Traiesti din banii mei publici.
Si ca sa vezi ca nu esti chiar asa de bun precum crezi:
“Exista vreo nota discordanta cu parerea emisa de mine?”
se scrie
Exista vreo nota discordanta FATA DE parerea emisa de CATRE mine?
Nem nagyon megy ez neked tata.

si

“Just Keep Walking!” sa privesti inainte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gorbe tukrot forditok…….. tu esti cel care zgandaresti trecutul cu nesimtire. Tu esti cel care sadeste ura. Dar stai linistit ca ti se va intoarce. Cunosti? Aki masnak vermet as maga esik bele.

de marius la 25 June 2012 - 08:20

@primarul K!
Vad ca le cunosti “bine” ,frate!Din pacate DEZINFORMEZI MASIV!!!
De unde stii tu, programul lui Bontea si al lui Bucurestean?Esti cumva purtatorul lor de cuvant,sau mai mult,secretarul lor?…..Mai bine te informeaza mai intai si apoi dupa ce ai informatiile corecte, lanseaza-te in pareri!Daca nu ai aceasta posibilitate,mai bine TACI!

de emil la 25 June 2012 - 15:55

@ maghiar la 23 June 2012 – 11:12

“Problemele astea etnice vin numai si numai de la VOI!!!!!
Avem destule probleme, nu ne trebuie si povestea asta communista!!Buletin de carei !!!????!??!??!?!poate Buletinul antimaghiar !!Sa va fie rusine!!Dar sa stiti ca undeva va multumesc, pt ca cu un comportament ca asta e sigur ca nici dupa 20 de ani nu veti castiga votul , respectul si increderea Careienilor(nu conteaza daca e maghiar sau roman)!Cum zice maghiarul : “Kimutattatok a fogatok feherjet”!”

Cum le zici matale, bibicule, mai rar cineva! Ăștia ”VOI” înseamnă comuniștii, românii, buletin de carei sau toate la un loc, ori combinări de 3 luate câte două? Ai dracului suntem noi ăștia, că numai și numai de la noi vin problemele etnice! Noi dăm nume de criminali de război horthyști la școli și străzi din România, noi dezgropăm morții horthyști și îi aducem în România să-i reînhumăm ca pe eroi! Noi facem magyar garda în România, noi spânzurăm păpuși pe care scrie Avram Iancu în România, noi sărbătorim 15 martie 1848 (la care dată ungurii din Pesta au cerut uniunea Transilvaniei cu Ungaria, evident, fără să-i întrebe pe români -majoritari în Transilvania- ce părere au) noi spunem că 1 Decembrie, Ziua Națională a României e zi de doliu, noi cerem autonomie teritorială pe criterii etnice pentru secui, noi atacăm permanent Constituția României, ba că nu e stat național, ba că ar trebui federalizat, ba că limba oficială, româna, ar trebui sa nu fie oficială în anumite județe și multe altele, că nu mă apuc acum să fac inventarul acțiunilor antiromânești desfășurate în numele identității culturale maghiare. Astea da, pe toate le-au făcut românii!

de mihai la 25 June 2012 - 16:20

@ maghiar

Problema etnică în România există pentru că unii dintre unguri, anume șovinii care pun semnul ”=” între unguri și horthyști (vezi declarația primarului din Odorhei Secuiesc, cum că în perioada 1940-1944, toți ungurii erau horthyști)au pretenția ca aspirațiile lor horthyste să fie respectate în virtutea libertății de gândire, a libertății de exprimare, întrunire, adică în spiritul respectării drepturilor omului. Pe aceștia nu îi interesează că trăiesc în România, că prin anumite manifestări – unele cu caracter clar antiromânesc – jignesc sentimentele majorității românești. Dimpotrivă, respectivii chiar asta doresc, să provoace mereu pe români, să-i jignească și să țină mereu ”trează” ideea ungariei mari. Dacă se găsește cineva să le arate că nu fac bine, în spiritul conviețuirii, nu în cel al provocării de conflicte, atunci respectivii protestează imediat că, vezi Doamne, te legi de unguri. Cum în opinia mea unguri nu este egal cu horthyști (poate nu am dreptate, dar eu așa cred pe baza propriei experiențe)consider că fac bine încercând să le atrag atenția când depășesc limitele legale sau ale bunului simț. Pe scurt, când atac luări de poziție horthyste, nu mă iau de unguri, mă iau numai de horthyști! Precizez că mă refer la horthyștii din România, nu mă interesează că horthyștii din Ungaria i-au făcut statuie lui Horthy, de exemplu. În Ungaria, e treaba lor cum privesc problema, dar dacă vor o statuie a lui horthycultorul în România, atunci se schimbă situația. Eu cred că în România ungurii nu se pot comporta ca în Ungaria, în principal pentru că nu sunt majoritari. Dar, atâta timp cât nu acceptă că sunt minoritari în România, acești unguri șovini creează și întrețin probleme etnice false. De ce false? Pentru că ungurii din România au primit acele drepturi care le permit să-și conserve identitatea etnică și culturală. Mai mult decât au nu pot primi decât când vor fi majoritari. Ceea ce apreciez că nu se va întâmpla prea curând, ca să nu spun ”niciodată”.

de mihai la 25 June 2012 - 16:43

@ prim AK(M)
”Domnule Bucurestean!

Este o manifestare golaneasca si nu poate fi apreciata in mod corect aceasta DECIZIE a Dvs! Si din exprimare rezulta ca este vorba despre o DECIZIE si nu despre un sir de evenimente care au condus la un asemenea gest!

Domnule Bucurestean!

Stiti cum poate fi interpretat acest? Ca si cum ai fugi de la scoala in timpul programului…”

Ca să mă mențin în domeniul comparațiilor, reacția dumitale poate fi interpretată ca și cum ai folosi artileria pentru a sparge un pahar. Adică este exagerată, nedreaptă și, mai ales, fără obiect! Ca la Shakespeare:
mult zgomot pentru nimic! Te prefaci că nu înțelegi că oamenii au anunțat din timp că nu pot veni sâmbătă din motive obiective, solicitând programarea pentru o dată de după week-end. Cunoscând conținutul anunțului lor, cineva (persoană importantă, nu dau nume sau funcții) a hotărât ca evenimentul să se producă totuși sâmbătă. Ca și lui băsescu, i-a ieșit altceva, constituirea tot nu s-a întâmplat, iar calculul său îl arată ca pe un prostănac, care a încercat să impună prin manevre ceva, dar a ieșit exact așa cum nu dorea. Ce mai, halal politician, halal manevre de imagine! Din câte știu, legal nu se poate convoca înainte de 3 zile lucrătoare de la data primei convocări. Deci, cel mai devreme miercuri. Dacă ar fi acceptat ideea usl, se putea face din start ședința chiar luni sau marți. În concluzie, cine a ieșit prost din situație? Consider că tocmai persoana cu pricina.

de mihai la 25 June 2012 - 16:47

@ prim AK(M)la 23 June 2012 – 00:41
Și dacă tot ”nu poate fi apreciată în mod corect această DECIZIE”, cum afirmați din startul postării, atunci de ce o apreciați drept ”atitudine golănească”?

de careian care a votat la 26 June 2012 - 06:43

de 2 ori consecutiv usl carei a refuzat sa se prezinte la sedinta de constituire din motive cica „obiective„.hai sa fim seriosi,nu stiu de ce mai candidadeaza la functii publice daca n-au timpul necesar sa duca la indeplinire mandatul cu care au fost incredintati.pentru ei e bine doar cum vor ei,ca doar isi permit.inteleg acum de ce sunt numiti „gica contra„.

de alt votant la 26 June 2012 - 07:51

careianul de mai sus votant tulipan nu poate sa intelelge cum scrie romaneste si scrie cum spune jenoke nu de alta dar folosesti prea mult expresiile lui deja rasuflate si mincinoase dovedite.cum am citit si in ulrimul articol cu convocarea,miercuri va fi a a doua convocare si pentru cei 8 consilieri usl nu numai pentru cei de la udmr care cred ca se numeste convocare de cate ori intra pe zi in primarie la primar.nu prea a iesit pasenta pentru jeno cu sedinta pusa pentru sambata.poate are probleme cu memoria dar mai degraba cred ca de vina e caracterul si lipsa cuvantului dat.

de caraian la 26 June 2012 - 08:30

domnule ciuta cum vreti sa va iubeasca primaru daca ati trimis acea scrisoare pe care nici dupa 4 ani nu o poate dovedi ca neadevarata?decat sa isi plateasca datoriile mai bine seamana cearta si scandal pe unde apuca si cu cine il mai crede….stiu ca nu aveti probleme cu fiscul si asta il deranjeaza si mai tare ca nu va are la mana cu nimic.

de Veronica la 26 June 2012 - 09:14

Nici Nastase nu credea ca va ajunge in aceasta situatie dar nici Ceausescu si totusi roata se invarte.Chiar daca mai obtii un nou mandat si deci puteri depline nu poti fugi la nesfarsit de justitie. Mai devreme sau mai tarziu ies la iveala toate cele ascunse acum cu grija de ochii lumii nu si de ai justitiei.Documentele raman si vorbesc dela sine chiar si pentru primari.

de karcsi la 26 June 2012 - 09:23

sa vedeti ce sedinte vor urma la consiliu,sa vedeti ce marire de taxe va propune primaru ales!!!iar va face circ cu comisiile de specialitate si cu udmristii in toate consiliile de administratie si apoi va spune pe la colturi ca ciuta si liberalii sunt de vina.in mandatul trecut din cei 5 consilieri liberali nici macar unul nu a fost presedinte de comisie dar independentul a primit una pentru votul pro udmr asa ca nu degeaba lumea l-a taxat la vot.majoritatea udmr va propune marirea de taxe si veti plati mult si bine ca sa poata ei sa plateasca salarii de zeci de milioane in primarie la neamurile lor.

de emil la 26 June 2012 - 18:12

@ magyar careian
1)”mandatul care (ce) li s-a incredintat/acordat”
“mandatul care (ce) le-a fost incredintat/acordat”
“mandatul incredintat/primit”
“mandatul pe care l-au primit”

dar niciodata in limba romana “mandatul cu care au fost incredintati” (asta eventual in magyar nyelv)

2) si totusi, care este a doua oara consecutiv cand usl carei a refuzat sa se prezinte la sedinta de constituire? De una stiu si eu. De aici, din ziar. Care e a doua? Lumineaza-ma, lampa lui Ilici Bor(o)sovici!

de emil la 26 June 2012 - 18:16

@ alegator

ce folos ca e rece, daca e si neagra?

de oarecare la 26 June 2012 - 19:45

vad ca va referiti la d-nul ciuta ca nu are afaceri cu statul sau mai bine zis cu primaria corect dar mai sint membrii usl care au avut afaceri grele cu primaria si tac tac si iarasi tac

de oarecare la 26 June 2012 - 19:49

lui d-nul KARCSI i-as putea spune mama omida le prevede pe toate dar a uitat ca sint si 8 consilieri USL care probabil se vor opune nu?

de karcsi la 26 June 2012 - 20:36

va ramane marirea de taxe si salariile nesimtite din primarie unde si soferul are salar mai mare ca un doctor de scoala.circul pe care face udmrul cu liberalii este pentru ca ei spun lucrurile pe nume si nu lauda primarul ca sa primeasca lucrari banoase sau licitatii.o sa vedeti cum o sa faca iarasi circ si vor sa puna numai udmr peste tot ca pe romani nu suporta.

de VASY la 26 June 2012 - 21:40

Pai ce ati vrea sa faca UDMR-ul dupa atitea blame cate le-ati tras pe aici ?
Nu va plangeti ca si Adi a profitat cu filtrele de apa pe la gredinite si calculatoarele vandute la suprapret la Primarie.Acum vrea si el sa fie mai aproape de buget ?Lasati ca stie tot orasu, nu va mai plangeti .Mergeti la constituie si la munca cu voi cu toti cei 19.
Pe careieni nu-i intereseaza acuzele voastre de pe aici.Ei vor sa va vada pe toti ca puneti umaru la dezvoltarea orasului.De ce nu-i spuneti lui Kovacs in plenul consiliului in fata ,tot ce scrieti pe aici d-lor consilieri PNL?ca se stie ca voi postati comentariile.Cine nu e cu voi e impotriva voastra sa intelegem ?

de fejsus la 26 June 2012 - 22:06

lajcsika fiam kopj le már tudjuk hodj te piszkálsz

de emil la 26 June 2012 - 23:35

@vasy
prostie infloritoare, cine te-a mandatat sa vorbesti in numele careienilor? te-ai apucat sa faci ordine pe aici? e site-ul tau, esti moderator, administrator sau in ce calitate incerci sa impui ce, cine, cum sa vorbeasca? vai, saracu` iudemereu, cate “blame” au incasat! oare de ce? cine conduce orasul? buletin de carei? usl? nu, udmr! iar daca o face prost, treaba lui, se poate astepta si la critici, nu numai la laude, ca pe vremea lui ceasca.
vezi ca astea care apar pe aici au fost spuse in plen! rezultatul? ceea ce vedeti! de ce? fiindca nu le pasa, ca iudemereu au majoritatea si voteaza cum le spune seful.
de ce mai intrebi ce sa intelegi, ca oricum intelegi ce vrei tu, nu ce se spune!

de rocha la 27 June 2012 - 00:43

vezi emilutz alias mihaita alias adinutza, ca lumea se prinde ca sunteti postaci USL-isti din consiliu.
poti sa confirmi emil/mihai ca VASY nu scrie de pe un IP din america. ca doar vedeti si aia, dracusorilor:)

“ca iudemereu au majoritatea si voteaza cum le spune seful” —???? pai uselistii voteaza care incotro, nu tot in grup? nu inteleg, voi ca asteptati ca iudemereul sa voteza in 3 directii, iar voi sa votati toti acelasi lucru si sa aveti castig de cauza?? sau, luand-o pe aialalta cale, presupunand ca fiecare consilier voteaza dupa cum dicteaza interesele partidului din care face parte (sa fim si realisti), pai atunci ce rost mai au consilierii minoritari din consiliu? au si ei un loc caldut, se mai prefac ca ii contreaza pe iudemeristi, mai dau bine in ochii locuitorilor si se duc acasa.

si in final, nu pot sa nu remarc ce a scris VASY: “Cine nu e cu voi e impotriva voastra sa intelegem ?” —cred ca e definitoriu pentru site-ul asta.

de berni la 28 June 2012 - 15:31

cine tradeaza electoratul si pleaca in concediu in germania cu nevasta cand este sedinta de constituire?????rusine keizer!!!!!

de emil la 28 June 2012 - 19:49

@ rochita vorbitoare 27 June 00:43
sa incepem cu finalul: nu-l mai cita pe amaratul de vasy, expresia ii apartine lui Isus : “Cine nu e cu Mine, e impotriva Mea”
vasy nu intelege mare lucru asa ca a intrebat – tendentios – ce sa mai inteleaga? pai sa inteleaga ce vrea el, e treaba lui, inclusiv daca afirma aberatii, ca nu ma apuc eu sa tot explic cuiva (sub diverse nick-uri)care, oricum, refuza sa inteleaga. eu vorbesc in nume personal, nu pentru ziar, nu pentru usl. am voie sa spun ce cred, nu ma poti intimida – desi asta incerci sub diferite nick-uri, iar apoi amesteci identitatile altora cu a mea – mai ales ca, din sursele mele de informatii am inteles ca nu s-a reinfiintat cenzura. Sau nu sunt eu bine informat?
si acum sa-ti explic la ce ma refeream cu privire la votul consilierilor, nu ca m-as astepta sa intelegi. cand am spus ca voteaza cum zice seful m-am referit la situatii in care consilierii udmr insisi au considerat ca punctul de vedere pnl era corect, dar, in ciuda acestui fapt au votat tot cum a zis primarul, chiar daca nu avea dreptate si ceea ce cerea acesta era incorect. In esenta, am spus ca reprezentantii udmr in consiliu voteaza chiar impotriva binelui comun al orasului si pentru risipirea banului public daca le-o cere seful local al udmr. Evident, nu mi-am imaginat ca udmr poate sa depaseasca interesul ingust unguresc, dar spuneam ca, uneori ei voteaza chiar impotriva etnicilor maghiari din carei, cu toate ca vad si considera ca nu e bine in felul in care le-o cere primarul. Si, in fond, daca sunteti atat de tampiti incat sa va aruncati propriii bani pe fereastra, Doamne ajuta, faca-se voia voastra. Numai ca mi-e necaz ca si banii mei au aceeasi soarta din cauza unor decizii gresite, nefundamentate si, mai ales, interesate ale primarului, care le impune apoi cu sprijinul consilierilor udmr. Ca sa intelegi “nuanta” : daca majoritatea care conduce orasul acesta ar face-o bine, in interesul cetateanului, nu as avea motive sa o critic, ba chiar as fi multumit, indiferent de etnia echipei de conducere. Problema e ca echipa asta a condus prost, a risipit banii nostri si o va face si in continuare. Asta e esenta chestiunii. Accept sa ma conduca un ungur, roman, papuas sau ce-o fi, daca o face bine si spre binele meu. Nu e cazul la Carei, si de aceea imi exprim nemultumirea. Poate sa conduca un ungur, dar sa o faca bine, prin respectarea legislatiei, nu pompieristic si heirupist, cu rezultate lamentabile pentru toti locuitorii. Cu alte cuvinte, critic conducerea orasului nu pentru e ungureasca, ci pentru ca lucreaza neprofesionist si impotriva intereselor generale ale cetatenilor. Si asta mai depinde si de calitatea oamenilor! Regretatul fost primar Poosz a lucrat mai bine si mai corect decat cei de-acum.
Dar, el a fost o exceptie, sansele sa se intample ceea ce avem acum sunt mult mai mari cand se amesteca etnicul cu politicul. Nu v-a pus nimeni sa participati la viata politica sub insemnele unei organizatii culturale de etnie maghiara. Din momentul in care ati incercat sa strangeti toate voturile unguresti la un loc, ati abdicat de la principii, ati facut concesii pana si extremistilor horthysti, numai sa va voteze. Acum lucrurile au evoluat, nevoia de unitate cu orice pret si peste toate considerentele (inclusiv umaniste) si multi dintre ei va conduc deja si va imping intr-o directie care consider ca nu poate decat sa starneasca ingrijorarea multora, avand in vedere antecedentele istorice.
O vorba romaneasca zice ca fiecare pasare pe limba ei piere. Cum va fi decizia voastra, asa veti si culege roadele. Va priveste. Doar ca nu-mi convine sa tarati si pe altii dupa voi. De aceea va si critic atunci cand consider ca gresiti. Si tot de aceea nu ma impiedica nimic sa va spun deschis si direct ce faceti si incotro ne duceti pe toti. In concluzie, nu de unguri ma iau, ci de incompetenta (si nu numai)celor ce ne conduc. Puteau fi si romani, primeau de la mine acelasi tratament. Intr-un singur domeniu sunt obligat sa fac exceptie de la egalitatea de tratament. Dar asta din cauza ca nu am vazut inca romani horthysti.

de emil la 28 June 2012 - 20:35

@rochita idioata

lumea aia care se prinde, sa se tina bine de ce s-a prins. cat despre aiurelile cu IP, nu am cum sa confirm sau sa infirm IP-ul nimanui. Cere de la cei ce pot verifica. Eventual un informatician va poate ajuta. Poate chiar Adi Bucuresteanu. Solicita-l si vezi ce spune.

de yeno la 29 June 2012 - 09:41

emilog zise :
“si acum sa-ti explic la ce ma refeream cu privire la votul consilierilor, nu ca m-as astepta sa intelegi. cand am spus ca voteaza cum zice seful m-am referit la situatii in care consilierii udmr insisi au considerat ca punctul de vedere pnl era corect, dar, in ciuda acestui fapt au votat tot cum a zis primarul, chiar daca nu avea dreptate si ceea ce cerea acesta era incorect. In esenta, am spus ca reprezentantii udmr in consiliu voteaza chiar impotriva binelui comun al orasului si pentru risipirea banului public daca le-o cere seful local al udmr”

voai fratior, pai pe langa faptul ca te chinui din rasputeri sa treci clasa a 10-a desi ai trecut demult de varsta la care termini o facultate, mai si putzi a prooost.
pai consilierii USL cu ce difera, mai korhaz, ce esti? pai aia nu voteaza dupa cum le dicteaza seful lor si interesul partidului? sau ei is toti niste personalitati neintelese si voteaza dupa cum ii taie capul?
dar cand udmr a avut dreptate si voi (USL) ati votat impotriva, aia cum se numeste? nu e tot aia, numai viceversa?

tot emilog mai zise: “nu de unguri ma iau”

aici chiar ca te faci de kakao cu laptic. pai tu te legi de unguri si ii injosesti, dai dovada de ura impotriva ungurilor in toate comentariile pe care le postezi de pe nick-urile mihai, emil, adina si celelalte prin care vrei sa induci in eroare locuitorii careieni cum ca mai multi ar fi de aceeasi parere cu tine.

si inca ceva te rog: zi-i la szarnyas sa nu mai posteze si ea comentarii, nu de alta dar lumea se prinde ca e ea. uite, de exemplu, pe articolul cu lovitura de teatru, este una “Andi la 28 June 2012 – 15:56″, care e szarnyas toata ziua:)) lasa cu nu zic la nimeni. :) ))

de ludy la 29 June 2012 - 10:47

ma jeno tu sa platesti intai datoriile si apoi sa vorbeste romaneste la tine.noroc ca nu toti ungurii is ca viniturile ca tine care vin cu partidu comunist in spate la crasna si apoi falimenteaza firmele si lasa oamenii pe drumuri ca nu ai platiti asigurarile ca sa poata sa ia somaj….nu esti in stare sa scrii doua randuri si platesti un om sa scrie din banii orasului impotriva romanilor…ai umblat ca milogu pe la biserica sa oferi pomana mia de sarmale de la cantina de ajutor social a orasului…cum e cu dominium si penalizarile platite de primarie pentru renovarea cladirii noii primarii cu valori de peste milionu de euroi???enye fiam,mai cerseste niste bani de la arpi ca sa poti plati datoriile sau ia de la fondurile de la fabrica ce construiesti acum…si poate ramane si pentru o casuta sa ai pe numele tau ca la varsta asta sa nu ai pe nume nimic,…cam rusine este pentru un primar de oras….daca cersesti frumos poti sa umbli si dupa sponsorizarile….

de careian la 29 June 2012 - 13:42

tu esti chiar prost daca esti in stare sa crezi ca primarul citeste sau scrie ceva pe acest site.nu esti tu ludy asa cum nici yeno nu e primarul.dar in schimb,toata stima mea pentru yeno orice ar fi.ai dreptate!ludy,tu esti un frustat pe care-l ia gura pe dinainte,neavand habar ce spune.

de careian la 29 June 2012 - 13:46

scuze-”oricine„.yeno,faptul ca percepi aceste similitudini intre comentariile postate deranjeaza pe unii,dar eu imi scot palaria in fata ta si iti dau totala dreptate.

de ludy la 29 June 2012 - 14:31

ma yeno tata daca nu citeai nu puneai pe postacu sa raspunde…, ca stim ca nu sti tu ce este aia un calculator…stima nu poti sa ai decat de la consilierii ridicatoride mana dar sub nivelul lui focista….mai bine dute la finante si plateste datoriile pe care le ai daca tot iti intra banii de la asfaltare acum…poate mai scapa orasu de datorii.ce am scris mai sus inca este adevar si stie toti din carei asa ca …kopj le…tulipan

de emil la 29 June 2012 - 15:41

@ rochita b(o)rosa, yen0, magyar careian

ti-ai luat alt nume ca sa poti injura fara a-ti strica imaginea de interlocutor ponderat?
constat ca ai trecut direct la atacuri la persoana. cam subtire spoiala de dialog pe care o prezinti si repede ti-ai mai pierdut rabdarea! Ai intrat cu acest nick insultand ex abrupto. cu acest gen de comentarii nu se poate dialoga decat daca te cobori la nivelul lor si incepi sa injuri, ceea ce nu am de gand sa fac.
sa inteleg ca nu mai ai argumente? de injurat poate oricine, nu e neaparat necesar sa faci o facultate pentru asta, dupa cum poti sa ai bun simt si fara sa fi facut o facultate, sau sa ai o facultate, dar sa fii nesimtit.
Daca ungur si horthyst ar fi acelasi lucru (identificare care se produce numai in capul tau si in al catorva sovini unguri), abia in acest caz s-ar putea spune ca ma leg de unguri. am precizat si nu mi-e jena sa repet ca nu suport si nu accept horthysmele. am mai spus ca eu consider ca a fi ungur nu inseamna a fi neaparat horthyst. adica am exemple vii care intaresc convingerea ca nu toti ungurii sunt horthysti. desigur, de horthysti ma iau, fara mila si remuscari, pentru ca horthysmul a insemnat golgota Ardealului ocupat. nu ar fi rau daca tocmai comunitatea maghiara si-ar pune la colt horthystii si ar demonstra faptic ca se desolidarizeaza de acestia. eu nu accept teze horthyste oricat de bine si mieros ar fi ele prezentate ca fiind in spiritul “democratiei”! asta spre disperarea trepadusilor de genul tau, care tot schimba nume/nick-uri doar – doar va zice cineva ca sunt multi partizani ai opiniei respective.
nu ai ce sa ma rogi si nici sa-mi dai sarcini sa spun indiferent ce, indiferent cui. nu te-ai dezbarat inca de apucaturile grofesti? plateste-ti servitori! daca ai probleme cu szarnyas, adreseaza-i-te personal, sau daca vrei sa transmiti ceva cuiva, posteaza. trec peste faptul ca nici macar nu stiu ce inseamna szarnyas, dar stiu, totusi, ce inseamna “szar” si este mult material din acela in capul tau daca iti inchipui ca scriu pentru ca as cauta aprobarea cuiva sau ca sa conving pe cineva ca sunt mai multi care gandesc ca mine. eu spun ce cred, iar daca se mai gasesc si altii care au pareri asemanatoare sau identice cu ale mele e la fel de bine ca si in cazul in care as fi singurul cu opinia respectiva. pentru cineva care pretinde ca a parcurs mai mult de 10 clase (desi trebuia sa o repete pe a VIII-a) ar trebui sa stii ca in stiinta nu se aplica regulile democratiei, adica un singur individ poate avea dreptate impotriva unei lumi intregi (exemplul afirmatiei ca pamantul e rotund contra celei ca e plat, sau ca soarele se misca in jurul pamantului si altele), in ciuda faptului ca lumea aceea poate sa-l suprime fizic pe cel care a gandit corect.
daca mi-as fi cautat adepti sau sustinatori, era mai profitabil sa-mi fac partid sau sa scriu o carte (daca as fi urmarit aprecierea publicului), nu sa scriu in buletin de carei si sa-mi impartasesc ideile gratis. tocmai pentru ca nu urmaresc alte scopuri decat sa expun ceea ce cred intr-un ziar de limba romana nu mi-am dat nici numele complet. tocmai pentru a pune in discutie ideea, fara a discuta individul sau persoana care o expune. altfel spus, in ciuda invectivelor pe care le raspandesti, voi continua sa spun ce cred despre persoanele care dispun de banii orasului, fie ca va place sau nu, fie ca veti mai spune de 1G ori ca ma iau de unguri. puneti un roman in frunte si lasati-l sa faca ce fac ai vostri acum si promit ca ma iau si de romani. iar daca nu, suportati criticile pentru treaba (mare) pe care voi o faceti in oras. sa nu-mi spuneti ca sunteti cumva perfecti, fara teama si fara prihana, ca se supara Doamne-Doamne!
Despre povestea cu votul in consiliu eu spun ca rostul consiliului local este acela de a veghea ca banul public sa se cheltuiasca in mod cat mai folositor pentru membrii comunitatii respective. ca nu este asa, o stim pe pielea noastra, pentru ca a avut grija sa ne demonstreze conducerea aleasa detasat. daca maghiarii din carei se multumesc sa traiasca oricum, cu singura conditie ca primarul sa fie de etnia lor, perfect! numai sa nu se indigneze cand cineva spune ca echipa aleasa de ei face prostii, greseli, hotii etc. daca totusi se indigneaza, le reamintesc ca ei si i-au votat, dar numai faptul ca sunt etnici unguri nu-i face nici mai buni, nici mai destepti si nici macar mai corecti.

de emil la 29 June 2012 - 17:50

@ yen 0 = magyar careian = rochita

pe care unguri i-am injosit? pe aia care s-au injosit singuri afisand comportamente horthyste, antiromanesti? pe aia care cheltuiesc nesabuit banul public si indatoreaza orasul Carei pe ani multi? pe aia care au inchis spitale si au ajuns oamenii sa moara pentru ca nu au avut asistenta de urgenta? pe aia care au fost la guvernare 16 ani din 22? pe aia care vor autonomie secuiasca? pe aia care vor maghiara limba oficiala in Romania si care au impus cunoasterea maghiarei ca si conditie de a participa la concurs pentru ocuparea unui post in primaria din Carei, Romania? asta se numeste injosire in creierul tau sovin? faptele respective le-au facut ei, nu eu! inteleg ca trebuie sa te solidarizezi cu sovinii daca si tu esti sovin, problema e ca intelegi lucrurile pe dos, dar nu din cauza limbii! este exact ca si cu presa: unii fura, presa spune ca aia unii fura, iar aia care fura spun apoi ca presa e de vina ca le arata hotiile! in cazul de fata, situatia arata asa: tu te comporti sovin, eu arat ca tu te comporti sovin si eu sunt vinovat ca am indraznit sa spun ca tu te comporti sovin. Iar tu, faptasul, esti inger si un biet mielusel de care se ia unul care injoseste ungurii. tupeu din asta am mai vazut la destui, si la suto, si la tokos si la domokos dar si la altii mai noi si mai apropiati de noi. chiar din carei. ii cunosti si tu, doar lucrezi pentru ei, dar treaba ta e sa creezi confuzie.

de iancsi la 1 July 2012 - 21:49

primarul k e cu gura plina de kkt inca???ca nu mai are replici…

Lasati un comentariu