Produse „made in România” care au uimit lumea

• publicat la: 19 July 2012
Produse „made in România” care au uimit lumea

Jolidon, ID Sarrieri, Clujana, Dacia, brânza Năsal, delicatesele La Colline, pălinca Valco, cosmeticele Gerovital sunt doar câteva branduri la origine 100% românești. Mai au însă un lucru în comun: succesul pe pieţele externe.

Cum au reuşit aceste produse să uimească lumea? Fiecare a avut propria strategie.

Pe de o parte, prin renumele câştigat de persoana care a creat formula uimitoare a produsului. De exemplu, prof. dr. Ana Aslan continuă să fie ambasadorul Gerovital şi Aslavital, atât pe piaţa internă cât şi internaţională.

La jumătatea secolului XX, Ana Aslan a descoperit „elixirul anti îmbătrânire”, folosind „procaina”, un cunoscut anestezic local. În urma testelor făcute pe animale şi pe mai multe persoane vârstnice, a observat pigmentarea părului şi o îmbunătăţire a mobilităţii articulaţiilor. După ani de studii, a potenţat efectele benefice ale formulei scăzând pH-ul, ca să fie mai uşor acceptată de piele.

Pentru prima oară, Gerovital H3 a fost produs la compania Farmec din Cluj, iar de atunci producţia nu a fost întreruptă niciodată. „Formula magică” ce avea efecte nu numai asupra sănătăţii, ci şi a psihicului utilizatorului, a creat un renume de necontestat pentru produsele Gerovital. Pablo Neruda, Salvador Dali, Claudia Cardinale, Marlene Dietrich, Lillian Gish, Indira Gandhi, de Gaulle, Generalul Franco, Mareşalul Tito, Aristotel Onasis, Jacqueline Kennedy, Charlie Chaplin sunt doar câteva personalităţi care s-au tratat la Institutul de Geriatrie din România, condus de prof. dr. Ana Aslan cu fiolele de Gerovital.

Procaina a fost interzisă ulterior de forurile internaţionale, iar specialiştii în cercetare din laboratoare¬le Farmec au găsit ingrediente noi care să păstreze efectul anti-aging. Acum, Gerovital H3 Evolution se bazează pe una dintre cele mai puternice enzime antioxidante – superoxid dismutaza, despre care se spune că este implicată în regenerarea celulelor şi în neutralizarea unor radicali liberi periculoşi – superoxide.

Pe catwalk, la Paris

Un alt produs românesc, dar din altă categorie, face furori în întreaga lume. Lenjeria Jolidon are o prezenţă activă pe catwalk la Paris, unde, în fiecare an, participă la Salonul Internaţional de Lenjerie, alături de marii designeri, ca Simone Pérèle, Chantelle, Aubade, Andrés Sardá, Roberto Cavalli, Kenzo sau Chantal Thomass.

Alături de creaţiile acestora, „dantela” din gama sexy Prelude, inspiraţie a şapte designeri angajaţi ai firmei Jolidon, a făcut senzaţie. Mătasea, dantela Chantilly, imprimeurile florale, culorile pudrate sau negrul, corsetele, slipul înalt de inspiraţie retro, motivele victoriene, culorile puternice au fost elementele care au contribuit la succesul brandului Jolidon la Salonul de la Paris.

sursa incomemagazin

Lasati un comentariu