Zonarea judeţului pentru situaţii de urgenţă

• publicat la: 14 februarie 2014
Zonarea judeţului pentru situaţii de urgenţă

Prefectul Eugeniu Avram, în calitate de preşedinte al Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, a convocat în şedinţă extraordinară, în data de 14 februarie, ora 9,00, în sala mică de şedinţe a Palatului Administrativ, membrii Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, ocazie cu care a fost adoptată hotărârea privind zonarea operaţională a judeţului Satu Mare cu scopul de a culege şi verifica informaţiile în cazul apariţiei unor situaţii de urgenţă specifice, în vederea prevenirii, limitării şi înlăturării efectelor acestora. În acest sens au fost stabiliţi responsabilii zonali, din rândul membrilor Comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă sau a înlocuitorilor acestora, care vor avea responsabilitatea de a păstra contact permanent cu unităţile administrativ – teritoriale din judeţul Satu Mare.

În aceeaşi şedinţă, prefectul a prezentat concluziilor rezultate în urma controalelor tematice executate de către Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Someş” Satu Mare la construcţiile hidrotehnice cu rol de apărare împotriva inundaţiilor, aflate în administrarea Sistemului de Gospodărire a Apelor (SGA) şi Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare (ANIF) Satu Mare. Conducerile celor două instituţii au dat lămuriri la deficienţele constatate, menţionând faptul că acestea vor fi cuprinse în cadrul lucrărilor de întreţinere.

Lasati un comentariu