Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014

• publicat la: 7 November 2014
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014

Azi, de la ora 20.00, la Sala Polivalentă se vor întâmpla lucruri pe care devoratorii nu le vor uita până la adânci bătrâneţi!

În cele 7 ore de program interactiv, pasionaţii de reclame vor viziona patru calupuri de spoturi publicitare, dezbătute cot la cot cu un specialist în comunicare şi se vor convinge că publicitatea românească este în continuare pe val! O demonstrează cele patru spoturi româneşti incluse în programul internaţional al evenimentului organizat în peste 40 de ţări!

În seria succeselor internaţionale ale agenţiilor de creaţie din România se înscrie spotul publicitar „Câinii”, creat pentru Poliţia Română şi semnat de Next Advertising. O lecţie oferită pietonilor prin puterea exemplului dat de patrupedele care ştiu să folosească trecerea de pietoni!

Al doilea spot publicitar care va fi vizionat de devoratorii din întreaga lume este „Depeche Cava d’oro Mode”, creaţie Papaya Advertising.

De spotul publicitar „Basculanta” pentru Ciuc s-a ocupat echipa de creaţie 23 Communication Ideas. Mesajul amuzant este simplu: berea nu se bea pentru promoţii, ci pentru gust!

Campania de relansare a brandului Carpatina, de care s-a ocupat echipa de creaţie 23 Communication Ideas, condusă de către Bogdan Naumovici, aduce în faţa publicului o creaţie publicitară care se concentrează pe consumator şi pe nevoia sa de a-şi menţine spiritul tânăr. Un brand de apă care vorbeşte despre oameni!

Cea de-a 19-a ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate va fi moderată de simpaticii Răzvan Popescu şi Flick, vedetele Radio ZU care au mereu pregătite rezerve infinite de bună dispoziţie. După show-ul incediar susţinut de DJ Cosmin Cojocaru în deschidere, atmosfera va fi întreţinută de super concerte marca What’s Up si Jagermeister Brass Band.

Creatorul conceptului va fi prezent vineri la Noaptea Devoratorilor!

Surpriză de proporţii pentru devoratori! Însuşi creatorul conceptului celei mai lungi nopţi dedicate reclamelor de calitate, Jean-Marie Boursicot, participă la cea de-a 19-a ediţie.

Jean-Marie Boursicot li se alătură devoratorilor în această seară, la Sala Polivalentă, pentru a contribui la atmosfera incendiară, buna dispoziţie, creativitatea şi pasiunea pentru publicitate, ingredientele principale ale evenimentului organizat anual în peste 40 de ţări.

Devoratorii vor fi invitaţi să guste noile Milka Tuc şi Milka Lu şi să le facă publicitate, în schimbul unui bilet dus-întors, cazare şi pass de acces la un festival de profil. Prezentarea colecţiei de bijuterii Caviar by Valentina Pelinel for Flusberg completează programul cu o lecţie de advertising la feminin, iar serviciul Free Wifi by AnyMedia Group va ţine publicul conectat non-stop cu momentele-cheie ale nopţii…./ cotidianul.ro

Lasati un comentariu