Careienii semnalează din nou apă cafenie

• publicat la: 20 January 2015
Careienii semnalează din nou apă cafenie

Primim  pe adresa redactiei noi semnalări de la cititori in ce priveste apa care curge la robinete si care este plătită ca si apă potabilă de careieni.

Şantierul deschis pe străzile Careiului ar fi una din explicaţii, muncitorii de la firmele  de electricitate şi de la Apaserv , greşind rând pe rând în ce  priveşte săpăturile şi atingerea conductelor subterane.

În lipsa unei hărţi  după care să se realizeze săpăturile, intervin deseori mici  accidente  care perturbă ori alimentarea cu electricitate a careienilor ori cea cu apă curată.

Din păcate,lucrările actuale nu sunt o explicaţie pentru apa cafenie deoarece aceasta curge şi în alte situaţii, când nu  se fac săpături prin oraş.

redacţia

 

comentarii

de Horia Mărieș la 21 January 2015 - 06:28

Ce e mult, e mult și devine insuportabil!

Nu vreau să fac pe deșteptul, dar parcă ar trebui făcut ceva pe cale ceva mai oficială!

Mai mult ca sigur că cei de la Apaserv aruncă vina de la unii la alţii fără ca situaţia să se rezolve. Mai nou, vinovate sunt probabil penele de curent. Cetăţenii care nu-şi permit să bea apă plată sau să aibă un filtru perfomant, înghit cu noduri apa închisă la culoare. Deşi sînt indignaţi de faptul că atunci cînd au mai mult nevoie de ea, apa nu poate fi folosită, iar pentru a a se limpezi, sînt nevoiţi să o lase să curgă ore în şir, oamenii s-au săturat să mai reclame. Odată cu rugina de culoarea şi consistenţa cafelei, se duc în canalizare şi banii, deoarece contoarele se învãrt continuu. Cu toate spălările repetate ale ţevilor, “cafeaua” curge necontenit. De parcă n-ar fi de ajuns că e scumpă, apa are de multe ori şi un iz cumplit, de parcă ar fi de uz terapeutic.

Posibile acțiuni de întreprins:

1) Sesizarea Comisariatul Pentru Protectia Consumatorului Satu Mare. Rezultate posibile: amendarea Apaserv și obligarea Apaserv la recalcularea facturilor. Oamenii trebuie să cerceteze chiar ei legile şi atunci vor constata că au dreptul să ceară recalcularea facturilor

Mai jos este citat un caz similar, este drept, petrecut acum cãțiva ani.

Lăcrămațiile trebuie adresate:

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Satu-Mare
Adresa: Satu Mare, str. Gheorghe Lazăr nr. 3, cod 440011
Tel.: 0261/736.240
Fax: 0261/736.240
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/cjpc_satu_mare_150105
……………………………………………
“Compania de apa Buzau a fost amendata de inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorului (OPC) cu 4.000 de lei si obligata sa recalculeze facturile a peste 400 de clienti, transmite corespondentul ROMPRES. Inspectorul-sef al OPC Buzau, Viorel Stanaranga, a precizat vineri, intr-o conferinta de presa, ca mai multe persoane din cartierele Micro 14, Micro 3 si Garlasi au reclamat ca in perioada 1-15 mai au primit la robinete apa murdara. Potrivit acestuia, rezultatele analizelor de laborator au scos la iveala faptul ca apa avea suspensii feruginoase din abundenta si nu putea fi consumata fara riscuri de imbolnavire. Mai mult, apa cu suspensii feruginoase a fost livrata in mai multe reprize la peste 400 de familii din cele trei cartiere. Pe langa amenda in valoare de 4.000 de lei, compania de apa a fost obligata sa reduca facturile clientilor pagubiti cu cantitatea de apa improprie consumului.”
……………………………..

2) Sesizarea Directiei de Sanatate Publica ( DSP ) Satu Mare.

D.S.P. Satu Mare,
Str. Avram Iancu, Nr. 16
Telefon: 0261.768.103
Fax: 0261.768.103
Email: dspj.satumare1(at)sermis.ro

Să-și dea și ei cu părerea dacă apa ce curge la robinetelor este potabilă sau este improprie consumului și este un focar permanent de infecții și de îmbolnăviri. Ebola.

Și dacă se constată că apa ce curge de la robinete este de fapt otravă, atunci D.S.P. Satu Mare să bage adânc bisturiile în responsabilii de la Apaserv, inclusiv in membri Consiliului de Administrație și să-i castreze.

Repede, asta pãnă la realizarea bau-bau-ului numit “masterplan”.

de Halo !D-le.dir.Stejeran !!!! la 21 January 2015 - 07:25

Nu numai ca este cafenie ,dar nu are nici presiune.Boilerele de la baie si bucatarie se umple cu namol si nisip,se strica .Ce sa facem ? Primaria nu distribuie formulare sa-i dam in judecata pe cei de la Apaserv ?Sau intervine cumva D-nul.dir.Stejeran -APASERV -SM.sa nu se factureze apa de cacao distribuita careienilor -oare stie ce apa ni se factureaza ?????

Lasati un comentariu