Detoxifiere după mesele îmbelşugate de Paşte

• publicat la: 2 May 2016
Detoxifiere după mesele îmbelşugate de Paşte

An de an, zilele de Paști sunt pentru cei mai mulți dintre noi un prilej de răsfăț culinar prelungit, care însă își pune imediat amprenta asupra sănătății și chiar a siluetei.

Pentru a vă ajuta organismul să se recupereze după festinul de Paști, dar și pentru întreținerea siluetei în prag de sezon estival, vă puteți începe ziua cu un pahar de apă în care ați stors puțină zeama de lămâie. Veți resimți imediat efectul său tonic, de energizare, dar și de stimulare a sistemului digestiv. Apoi luați un mic dejun slab în calorii, care să conțină iaurt cu cereale integrale, ori o salată de legume și un ou fiert.
Nu e obligatoriu să deveniți vegetarian o perioadă ca să urmați o cură de detoxifiere, dar e indicat să includeți la mesele de peste zi cât mai multe fructe și legume colorate, bogate în fibre și antioxidanți precum ceapa, morcovi, ridichi, castraveți, astfel încât să înlocuiți alimentele care „stresează” ficatul, ca de exemplu carnea roșie sau pastele făinoase și să vă păstrați totuși energia.
Renunțați la cafea, alcool și ceai negru

De asemenea, pentru stimularea metabolismului, n-ar strica să renunțați la cafea, alcool și ceai negru în favoarea a 2 litri de apă pe zi ori a câtorva căni de ceai verde, alb sau alt sortiment care vă place: rooibos, mentă, salvie, tei, echinacea, urzică, trifoi roșu, urzică. Puteți opta în egală măsură și pentru sucurile proaspete de sfeclă, morcovi și mere.

sursa clicksanatate.ro