Primăria Carei promovează funcționarii publici
Pe site-ul oficial al Primăriei Carei, a fost afişat un anunț privind organizarea unui examen de promovare în grad profesional a funcționarilor publici. Potrivit dispoziţiilor Legii nr. 188/1999 (republicată) (actualizată) privind Statutul Funcţionarilor publici şi în conformitate cu prevederile articolului 146 din Hotărârea nr.611 din 4 iunie 2008, actualizată, pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, UAT a municipiului Carei organizează concurs de promovarea în grad profesional a funcționarilor publici.
Pentru a participa la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
-să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează
– să fi obţinut cel puţin calificativul ,,bine” la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici
-să nu aibă în cazierul administrativ sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii
Dosarele de înscriere la examen se depun la Serviciul de Resurse Umane,până la data de 1.08.2016.
Examenul de promovare în grad profesional va avea loc la sediul UAT Municipiului Carei, în data de 10 august 2016, la ora 10.00-proba scrisă, iar în termen de maximum 5 zile de la susţinerea probei scrise va avea loc interviul.
Dosarul de înscriere la examenul de promovare va conţine în mod obligatoriu:
-adeverinţa eliberată la Serviciul de Resurse Umane în vederea atestării vechimii în gradul professional din care se promovează;
-copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale din ultimii 2 ani;
-formular de înscriere
Bibliografie:
– Legea nr.188 din 8 decembrie 1999 (**republicată**) (*actualizată*) privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare
-Legea nr.7 din 18 decembrie 2004 (**republicată**) privind Codul de conduită al funcționarilor publici (r1), cu modificările şi completările ulterioare
– Ordonanţa nr.27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare (pentru consilier Resurse Umane, Relaţii cu Publicul/ Legea nr.466/2004 privind Statutul Asistentului social, cu modificările şi completările ulterioare (pentru consilier Asistenţă socială) /Legea nr.215/2001 administraţiei publice locale, (r2), cu modificările şi completările ulterioare – Tematica: cap.III ;I cap. IV (pentru consilier juridic Urbanism, Protecţia Mediului,Comercial)
Informaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane sau la numărul de telefon 0261 861 566.
Buletin de Carei