De 20 de ani METRO

• publicat la: 16 September 2016
De 20 de ani METRO

În acești 20 de ani, am stabilit permanent tendinţe privind industria comerţului cu ridicata, pentru sprijinirea afacerilor independente. Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri, precum şi oferirea unor servicii de înaltă calitate sunt toate trăsături pe care le avem în comun cu clienţii noştri. Aceste valori sunt cele care pavează calea pentru poveştile noastre comune de succes. De asemenea, atuurile noastre și expertiza solidă ne ajută în călătoria noastră spre a ne îndeplini ambiţiile de a fi campionul afacerilor independente.

Încă de la început, activitatea METRO în România a însemnat mai mult decât sistemul de vânzare cash&carry, de aceea compania a dezvoltat o oportunitate unică pentru toți partenerii săi de afaceri de a se cunoaște și de a interacționa în cadrul unui singur eveniment. Astfel, în 2006, METRO Cash & Carry România a organizat prima ediție METRO Expo, un eveniment dedicat exclusiv clienților, partenerilor precum și soluțiilor și produselor disponibile doar în rețeaua METRO. Pe parcursul celor 4 ediții organizate până în prezent (2006, 2008, 2012, 2015) au fost implicați peste 1.200 parteneri de afaceri, aproximativ 1.500 angajați METRO și cei 150.000 vizitatori.

De asemenea, METRO a susținut dezvoltarea afacerilor locale din domeniul HoReCa prin lansarea primului program de pregătire și formare continuă în cadrul Academiei de Gastronomie METRO, cât și prin competiții dedicate personalului specializat. Lansată în 2008, sub numele de Centrul de Competență în Gastronomie, Academia de Gastronomie METRO a reușit să pregătească peste 7.500 de cursanți, provenind de la peste 1.500 clienți profesionişti METRO, prin intermediul celor 100 tipuri de cursuri disponibile.

Mai mult, toți clienții profesioniști ai companiei, din domeniul comerțului, beneficiază în mod direct de susținerea și expertiza companiei din acest punct de vedere. Astfel, în 2012, a fost lansat în România primul program de susținere a micilor întreprinzători din comerțul tradițional, LaDoiPași, prin care METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată și asistență pe toată perioada desfăşurării parteneriatului. Rețeaua LaDoiPași cuprinde acum aprox. 430 magazine, disponibile în toate cele 40 județe ale României.

Pornind de la cererea în continuă creștere pentru produsele proaspete, cultivate local, precum și de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry România a inițiat și lansat în 2012, programul „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România, prin care compania le oferă agricultorilor implicați în program consultanță specializată pe tot parcursul procesului de producție, soluții de colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele rețelei sale.

Punctele menţionate sunt doar câteva exemple, dar ele demonstrează că METRO a stabilit permanent noi tendinţe în industrie susținând afacerile independente.

După 20 de ani, METRO Cash & Carry România rămâne fidel politicii sale de susținere a clienților profesioniști și va continua să fie un partener de încredere al micilor antreprenori și al afacerilor independente. În plus, compania va continua să implementeze pe plan local inițiative și inovații dezvoltate la nivel internațional, păstrându-și constant atenția pentru activitatea business-urilor independente din România, fie că vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate în proces de dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare.

20 de ani METRO Cash & Carry România în cifre:

 

  • 30 magazine, dintre care 25 în formatul METRO Cash & Carry și 5 în formatul METRO Punct
  • Prezență în 23 de orașe din România
  • Aprox. 190.000 metri pătrați dedicați vânzării
  • Apprx. 800.000 clienți profesioniști
  • Peste 7.500 de cursanți ai Academiei de Gastronomie METRO
  • 430 magazine LaDoiPași în toate cele 40 județe ale României
  • 6 branduri proprii

Buletin de Carei

Lasati un comentariu