Imagini aeriene de la construcţia Centurii Careiului

• publicat la: 11 October 2018
Imagini aeriene de la construcţia Centurii Careiului

Asociația Pro Infrastructură vă prezintă în premieră imagini aeriene cu Varianta de Ocolire Carei!

Urmăriți aici filmarea: https://youtu.be/UqNhoNyzMU4.

Execuția acestui drum în lungime de 10,5 km a fost începută în anul 2012 dar a fost blocată în 2016 după rezilierea contractului cu antreprenorul spaniol Magenta. Lucrările au fost reluate recent, iar stadiul fizic, în teren, este de aproximativ 90%.

Asociația Pro Infrastructură solicită  constructorului ARL Cluj și responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere eficiență maximă pentru relocarea utilităților rămase pe traseu și finalizarea sensurilor giratorii de acces, astfel încât locuitorii orașului Carei să scape de calvarul traficului greu până la Sărbătorile de Iarnă!

Asociația Pro Infrastructură (API) este cea mai importantă organizație nonprofit din România care monitorizează proiectele majore de infrastructură de transport (infrastructură rutieră, feroviară, metrou și aviație).

Acum 8 ani de zile Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a lansat procedurile de licitaţie pentru construcţia variantei de ocolire a oraşului nostru , în valoare de  peste 53 milioane lei .

Şoseaua de ocolire a municipiului Carei, în lungime de 10,8 km, este un proiect al  Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, derulat prin CNADNR, adică Compania Naţionala  de Autostrăzi şi Drumuri din România. Realizarea a aparţinut  firmei Magenta SRL  care între timp a intrat în insolvenţă.

Finanţarea proiectului a fost asigurată prin intermediul unui proiect care face parte din Programul Operaţional Sectorial Transport 2007 – 2013.

Contribuţia financiară europeană la acest proiect reprezintă 69,25 % din total,  diferenţa de 30,75%, fiind asigurată de Guvernul României.

Centura va cuprinde un pasaj peste calea ferată, 15 podeţe, va avea patru sensuri giratorii, două pe DN 19, la inceput si final, unul la intersecţia cu DN1F Carei – Zalău şi unul la intersectia cu DJ 108M. Lăţimea platformei va fi de 12 m, din care 7 m va fi partea carosabilă. Soseaua va avea trei straturi de asfalt de o grosime totală de 25 cm.Termenul de garanţie este de 24 de luni.

Municipiul Carei este doar beneficiarul lucrării ,,şosea de centură,, şi …,,.nu avem nici un fel de relaţii contractuale sau juridice cu cei care au iniţiat şi apoi derulat acest proiect,, a afirmat in februarie 2017  administratorul public Beko Tamas de la Primaria Carei.

Buletin de Carei

comentarii

de bravo la 12 October 2018 - 08:06

ovidiu silaghi a dat pentru careieni centura! daca nu facea proiect cand era ministru nu era centura.punctum.

Lasati un comentariu