La Carei primarul îngroaşă Organigrama în timp ce la Baia-Mare primarul o eficientizează

• publicat la: 11 October 2018
La Carei primarul îngroaşă Organigrama în timp ce la Baia-Mare primarul o eficientizează

Primari şi primari. În timp ce unii primari se gândesc la soluţii pentru eficientizarea organigramei şi a statului de funcţii în condiţiile menţinerii calităţii muncii prestate, alţii se gândesc doar la asigurarea bunăstării persoanelor din familie şi grupul apropiat şi totul pe bani publici.

Din structura Primăriei Baia Mare dispar  5 funcții de director din 11, dintre cele de șefi de servicii dispar 12 funcții din 22, iar șefii de birouri dispar de tot.

Sefii de servicii devin șefi de birou iar directorii devin șefi de servicii. Aceasta este decizia luată de primarul municipiului Baia Mare, Cătălin Cherecheș, la una dintre ședințele cu conducerea instituției.

,,Aici nu veniți ca să aveți ce pune pe masă, aici veniți ca să munciți în folosul cetățeanului. M-am săturat ca atunci cînd plec eu din oraș sau viceprimarii, Primăria devine o zonă de ”dolce far niente” și toți sunt la cafele. Unii o fac și cât suntem aici. 

De acum înainte voi veni o dată pe lună la Primărie și vă voi anunța unde sunt pentru a veni să semnez hârtiile. Eu voi fi pe teren”, a spus Cătălin Cherecheș, la ședința operativă la care au participat toți directorii și șefii de servicii din cadrul Administrației Publice Locale a Municipiului Baia Mare potrivit stiridecluj.ro.

In totală opoziţie cu edilul băimărean, la Primăria Carei organigrama creşte ca ciupercile după ploaie. Se înfiinţează noi departamente, se scot la concurs posturi de conducere. Ginerele primarului a fost angajat imediat după preluarea  mandatuli de primar de către Kovacs Eugen, finul său a fost numit ca şi consilier personal iar unii şefi de servicii  şi-au adus la primărie  toată familia şi au mai beneficiat şi de locuinţă socială.

La Carei Organigrama cuprinde peste 300 de poziţii.

Ultima găselniţă a administraţiei Kovacs-Keizer este înfiinţarea unui Compartiment de comunicare format din 3 persoane care trebuie să cunoască…de fapt ceea ce trebuie să cunoască fiecare angajat şi anume Legea Administraţiei Locale şi Codul de conduită al personalului contractual. Culmea e că la cerinţele bibliografice a fost trecută o LEGE ABROGATĂ, Legea 677.

Deci candidaţii pentru concursul anunţat doar pe site ul Primăriei Carei sunt puşi să înveţe ceva inexistent. Să fie acestea posturi cu dedicaţie?

http://www.buletindecarei.ro/2018/10/senzational-primaria-carei-cere-la-bibliografia-pentru-un-concurs-cunosterea-unei-legi-abrogate.html

Astfel de informaţii puteţi citi numai pe Buletin de Carei motiv pentru care  suntem hărţuiţi şi denigraţi  de cei angajaţi pe bani publici de către primarul Kovacs.

Buletin de Carei

 

 

Lasati un comentariu