Date de contact pentru societatea E.ON Energie România

• publicat la: 11 octombrie 2012
Date de contact pentru societatea E.ON Energie România

E.ON Energie România, compania furnizoare de gaze naturale, pune la dispoziţia clienţilor săi multiple canale de comunicare uşor accesibile, consumatorii având astfel posibilitatea să aleagă varianta pe care o consideră cea mai convenabilă.Deoarece la Carei nu mai functioneaza de 2 ani centrul de relatii cu clientii,societatea E.ON face urmatoarele precizari:

Pentru a obţine informaţii legate de cuantumul facturii de gaz, data emiterii, scadenţa sau diferite date contractuale, clienţii noştri ne pot contacta:

  • telefonic, de luni până vineri, la Centrul Servicii Clienţi, între orele 08.00 şi 20.00 la numerele:

0801 000 366 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom) sau 0265 200 366 (apelabil din orice reţea, cu tariful operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul);

Totodată, prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii casnici pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise de companiile E.ON (număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă) precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual sau serviciile prestate.

E.ON Gaz Distribuţie, distribuitorul de gaze naturale, pune la dispoziţia consumatorilor de gaze naturale pentru preluarea cu operativitate a sesizărilor şi intervenţia promptă în situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale, următoarele numere de telefon aferente Dispeceratului de Urgenţă:

0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie)

sau

0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).

Aceste numere de telefon sunt apelabile în regim non-stop, preluarea apelurilor fiind realizată imediat după accesarea meniului şi a tastei corespunzătoare tipului de sesizare pe consumatorul doreşte să o facă.

Precizăm că  numerele de telefon aferente Centrului de Servicii Clienţi, respectiv Dispeceratului de Urgenţă se regăsesc pe fiecare factură curentă de gaz, iar numerele Dispeceratului de Urgenţă se regăsesc şi pe facturile aferente serviciilor de verificare şi revizii.

comentarii

de szallai la 8 februarie 2013 - 21:44

Buna unele familii fura gazul prin bransamente improvizate si cel mai interesant este ca unele angajate de la eon TARGU MURES si le tin spatele pentru aceste persoane dar acest lucru se tine de ani bun fara sa tine seama ca miroase de gaz sau poate pune in pericol viata altora. Oare cand se va termina totul dupa ce o sa explodeze ? Toate aceste lucru se intampla la satul Curteni jud. Mures si se vede de afara sau de pe marginea drumului ca nu are contor pt. NEPLATA dar si faptul ca are o are improvizatie.

de antonesiana la 13 februarie 2013 - 15:24

cum pot reinoi contractul la gaz prin email.va multumesc

de catalina la 28 martie 2013 - 23:31

sint debransata de la dvs din august 2012.din motive financiare precare nu am putut plati acele taxe de reconectare.mai precis nu dispun de suficienti bani pt acea garantie.dak platesc taxa de reconectare de 118 lei pot fi iar bransata?garantia se poate achita si in 2-3 rate avind in vedere venitul foarte mic al familiei-540 lei pentru 4 persoane?se poate sa primesc o parere avizata din partea dvs?

de Magda Onita la 8 august 2013 - 13:39

Doresc sa stiu daca in 2013 se va schimba conducta de gaz pe str.Castanilor 1;3;5;din cartierul Zorilor Cluj Napoca.

de prisecaru maria la 6 septembrie 2013 - 15:40

In data de 10.07.2013 am trmis o sesizare ce a fost inreg.la nr.6012335629, la data de mai sus,prin care mi-ati raspuns numai facind referire la Legea 123/10 07.2012, care la art.44 al.4,se refera la obligatiile persoanei fizice ce poseda terenul,si pe care sint amplsati 7-8 stilpi, motiv ptr.care nu pot demara lucrari de constructii, etc. datorita amplasamentelor efectuate de reteaua electrica. Am citit respectiva lege -123/2012,si in continuarea art.44 alin.4,la care v-ati referit, dar CU INTENTIE ATI OMIS CELELALTE ALINIATE ,respectiv 5, 6, 7,care clar, are prevazut si obligatiile dvs. In revenirea mea (a doua din 22.08.2013 inregistrata la nr.6o12741859/28.08.2013, imi repetati primul raspuns,fara sa punctati cele ce am solicitat eu. O alta solicitare, asa cum prevede Legea pe care dvs. ati invocato, trebuie sa stabiliti de comun acord cu proprietarul terenului o conventie prin care , pe cale amiabila, sa ajungem la o intelegere,preferabil sa schibati amplasamentul instalatiilor dvs.sau sa incetati sa mai sustineti ca sinteti propreitarul proprietatii noastre… Sper ca la cel de al 3-lea raspuns sa fie cel corect si sa stabiliti o intrevedere cu persoana ce reprezinta interesele dvs.ptr. a putea sa va demonstrez cu acte ca a acest teren este mostenire de familia,el fiind restituit dupa revolutie,rudei mele. Va multumesc.

de CODOBAN CILA ECATERINA la 13 ianuarie 2014 - 21:29

Buna ,am solocitat in contractul incheiat cu dvs. autocitire,dar cind vreau sa-l dau telefonic nu merge.Va rog frumos sa-mi spuneti ce este de facut ptr autocitire.Multumesc

de Nicu Anton la 16 ianuarie 2014 - 16:44

Domnii de la eon gaz ar trebui sa ne anunte cand fac citirea pentru regularizare deoarece am surprins angajatul d-lor in timp ce citea contorul dar sigiliul era desfacut si nu stiam de ce. A doua zi am vazut sigiliul pus la loc si atunci m-am dumirit de ce era desfacut ATENTIE MARE !DOMNII DE LA GAZ VIN PE FURIS SA CITEASCA CONTOARELE (MA REFER LA CEI CARE LOCUIM LA BLOC ) DESFAC SIGILIILE ,DAU CEASURILE INAINTE DUPA BUNUL LOR PLAC SI NE MIRAM CAND VINE REGULARIZAREA CA NOI PLATIM FARA SA STIM CE SI NU-I POTI RECLAMA CA EI ITI DEMONSTREAZA CAT AI PE CEAS SI SIGILIUL ESTE INTACT PUS TOT DE EI DUPA CE ISI FAC TREABA ! Oricum sunt hotarat si eu si mai cativa vecini sa-i urmarim cand vin si va garantez ca acolo va ramane cel care pune macar mana pe sigiliu.Chestia asta se intampla in Hunedoara, de aceea va rog pe cei care cititi acest comentariu anuntati mai departe sa nu mai fim inselati de nemernicii astia care au pus monopol pana si pe revizii ,esti obligat sa le faci cu ei ca pe altii nu-i acrediteaza si vin si de 2 ori pe an nu 1 data la 2ani !

de prisecaru maria la 12 martie 2014 - 16:07

Referitor la fact.10114687629/28.02.2014, primita 11.03.2014, val.fact este eronata (suma de 1261,07 lei) nu reflecta indexul la zi, acitat la termen lunar, asa cum a-ti emis Fact.index.435 – fact.val 265,77 lei achitat 31.11.2013; – fact.index 763 – fact.val.472 lei; fact.index 1163 – val fact. 577,23 – toate achitate la zi, inainte de termenele de scadenta: Fact din 28.02.2014, in val.de 1261,07 lei are ca indexe de calcul de la index.vechi 435 – index nou 2034. = 1599 m.c. eronat calculat, acest index.a mai fost platit in 30 nov. Iar penultimul index.de la 1163 puna la index.2034 este cel ce urmeaza a fi calculat la ultima factura. Intrebare : Mai calculati inca odata cu un alt pret ce am platit odata ??? CIT SI DE CE ??? Faceti fact .simplu sa inteleaga tot omul (care nu invata fizica ) Index. vechi – index nou = consum lunar ,si atit. Nu stim cit costa 1 kw.curent electric; cit costa 1 mc. gaz metan. Este simplu si face-ti economie la hirtie pe care o produce ROMANIA si nu GERMANIA sau AUSTRIA. Voi initia stringere de semnaturi si le voitrimite la senat sau parlament ptr. a nu mai fi jefuiti , neintelegind denumiri pe care special leati inventat. O factura simpla, pe o jumatate de fila este ideal din care sa vedem consumul si acolo unde posibilitatile financiare ne permit consumam s-au reducem. Banii pe care ii luati in plus stau si va produc dobinzi dvs. iar noi suntem inglodati in datorii pe care nu facem fata sa le achitam. Veniturile sint in majoritate intre 200 – cel mult 300 euro. Mai bine de 90% din venituri sunt luati de cur.electric si gaz metal. SARACIREA TARII ESTE FACUTA DE ACEASTA FIRMA E-ON , fara exagerare. verificati la fata locului si va ve-ti convinge. Ca sa traiesti minim confortabil si sa achiti fact. trebuie sa ai un venit de cel putin 3000 lei,. Pentru numele lui d-zeu. rectificati facturile complicate si irationale si facturati SIMPLU consum x …pret + tva = total lei . Sper ca voi gasi intelegere si ve-ti trimite un raspuns corect si la obiect. Va multumesc.

de prisecaru maria la 6 aprilie 2014 - 10:56

RASPUNDE CINEVA LA ACESTE SESIZARI ?????? NU AM PRIMIT NICI UN RASPUNS???? CUI TREBUIE SA NE ADRESAM PTR> FELUL CUM SUNTEM FURATI DE E_ON MOLDOVA ????

de cosumatorul disperat la 30 iunie 2014 - 16:11

E-ON Gaz, sunteti niste hoti de cea mai joasa speta, ne miram de ce merge tara asa rau. pentru ca va indesati in cur salarii de 30.ooo de lei si traiti bine pe spatele consumatorului, arda-va gazul sa va arda. Ati venit pe furis si mi-ati taiat gazul pt neplata, am reusit sa platesc factura a doua zi si s-a facut o saptamana si nu m-ati recuplat la loc. Am dat sute de tel la Tg. Mures, si acolo niste angajate proaste cu diploma, mi-au promis ca trimite fax si se rezolva in max 24 de ore. Nu a venit nimeni nici macar in 5 zile.Am dat din nou tel la Tg. Mures, la care sa aflu ca nu ma recupleaza pt ca am o datorie de anul trecut de 80 de lei. Ce sa fac? Stiti ce ar trebui? Sa fiti spanzurati de limba, cei care conduceti aceasta institutie sau mai bine spus ciolan plin de carne, pt ca ne aduceti in culmea disperarii.Va doresc tot binele din lume si s-auzim de voi, numai de bine !

de popescu la 9 iulie 2014 - 13:57

De ce Romania si Eon nu folosesc norma europeana in materie de legarea caselor la consumul de gaz. Este inestetic sa vezi o casa cu tencuiala decorativa care este tranversata de conducte metalice de culoare galbena. Cind va treziti odata? Sa va fie rusine pt. modul in care lucrati .

de Rebendics Judit-Jolanda la 23 iulie 2014 - 09:29

Nu pot sa intru pentru transmiterea datele , ccantitate folosite. Am uitat parola, si nu da posibilitatea de a corecta, sau sa transmit alt parola. Va rog ajutati, cu respect.

de sandu gavril la 30 octombrie 2014 - 21:56

in atentia conducerii O. ON Energie electrica. In or. Brosteni jud. Suceava firma de distributie a facturilor nu lasa facturile in cutiile postale de la domiciliile clientilor, lasindu-le pe la restaurante si magazine eventual la coltul strazilor la persoane care ” cica ar cunoaste” persoanele abonate. Acest fapt duce la intirzierea platii facturilor eventual la pierderea lor. Mentionez ca firma de distributie a facturilor au trecut pe 29 si 30 octombrie2014 prin localitate si au lasat facturile iar unele persoane nu si-au gasit facturile. In urma cu 2 luni la facturarea anterioara sa intimplat aceeasi babiloniada. La un vecin ia adus acuma factura ce trebuia sa o primeasca cu 2 luni in urma , iar factura curenta nu i-a fost data. firma distribuitoare nepunindu-si problema unde este factura curenta. Pentru o mai buna si mai rapida incasare a facturilor ar fi bine sava orientati spre o firma de distribuire a facturilor mai serioasa care sa fie macar cum a fost si este POSTA ROMANA.

de diana la 2 noiembrie 2014 - 01:26

Aceeasi problema am avut-o si eu.din cauza ca nu am primit facturile si nu locuiam momentan in acel apartament in Suceava,am fost deconectata.am lasat pe cineva responsabil de plata facturilor,dar nu a gasit nici o factura de la EON.acum imi cereti 350 lei garantie pe langa plata facturilor si a taxei de reconectare.nu mi se pare normal.

de Gyongyosi la 10 noiembrie 2014 - 10:07

Buna ziua! Am si eu o reclamatie in legatura cu factura, nu inteleg de ce nu vine la timp,din luna septembrie nu am primit factura si nu inteleg dece! Sper sa nu am surpriza ca vine sa ne deconecteze pt ca nu e vina noastra,dar e neplacut ca nu stim cat avem de platit.

de atodiresei constantin la 8 decembrie 2014 - 12:42

Am primit contractul de furnizare a gazelor naturale astazi 08 .12. 2014 M
Multumesc! Traiasca internetul ca am reusit sa fentez 1/2 zi de stat la coada la sucursala locala IASI a eon

de acasandri vasile la 7 ianuarie 2015 - 20:14

Am facut o sesizare cu privire la nerespectarea conditiilor contractuale ale subsemnatului cu eon distri gaz si a disparut de pe site Astept raspuns la sesizare .

de nechita vasile la 21 iulie 2015 - 10:02

vreau sa achit o facura prin e banking catre SEA Complet
dar firma nu a trecut codul de regiune pe facura, motiv pentru care nu pot plati.
daca sunt la eongaz, peste tot sunt numai roboti, iar convorbirile sunt standardizate.
problema mea robotii nu o pricep.
nu mai sunt oameni le firma dvs?

de toma marian la 27 august 2015 - 13:12

Am o intrebare,cat costa un kwh ?
multumesc..

de Suciu Emil la 31 august 2015 - 18:44

Cu toata stima va rugam sa tineti cont de data scadentei pe facturi si de noi pensionarii care primim pensia postal dupa litera deci_S_ pensia vine postal pe data de 24-26-ale lunii deci imposibil sa platim exact inainte cu o zi de data scadentei mentionata pe factura deci 17 ale lunii.si nu mai trimiteti amenintari proast gandite ca nu ramanem dator cu nici 5 bani acestui eongaz

de daniel lucas la 29 septembrie 2015 - 09:52

Bună ziua….
Cum procedez dacă dețin o coproprietate cu cineva care a pus gaz și curent fără acordul meu, și nu vrea sa vorbim sa ne înțeleg, și parcă mă obliga prin atitudinea lui sa anunț toate organele competente, cu toate cu nu as vrea sa-i fac rău….
UNDE TREBUIE TREBUIE SĂ MĂ DUC CEEA CE VA PRIMESTE PE DUMNEAVOASTRA, CU RESTUL ȘI GAZUL PENTRU A-L PUTEA CONVINGE LEGAL ȘI FĂRĂ SA-TI UNITATE ȘI MĂSURI MAI DRASTICE…
Va mulțumesc anticipat și aștept un răspuns indiferent care ar fi acesta, daniel lucas

de Mihai Felezeu la 27 octombrie 2015 - 10:39

In urma unor discutii aparute in presa intre consumatori si protectia consumatorului am inteles ca incasarea anticipata conform unor estimari facute de dvs. nu prea ar fi legala. Va rog sa ne comunicati pe acest site sau pe factura de plata temeiul legal pe baza caruia dvs. ne obligati sa platim anticipat un consum estimat de dvs.Daca nu este un temei legal pt. acest lucru sa stiti ca pe viitor o sa aveti probleme cu incasarea anticipata din partea mai multor consumatori cu care am stat de vorba.De aceia va rog sa lamuriti intr-un mod cat mai transparent aceasta problema.

de NAIDER MIHAELA la 13 noiembrie 2015 - 18:31

Sunt din Vaslui Tatal meu a lucrat la Eon Vaslui 32 de ani si pentru calculul pensiei nu a primit grupa de munca,mentionez ca a fost elecrician si a avut toate categoriile.Cui sa ma adresez pentru a verifica veniturile pentru acesti ani lucrati.

de gabriel baditascu la 3 decembrie 2015 - 11:42

Buna ziua sunt din Sibiu si familia are un teren in Selimber pe care trece o teava de gaz.Am depus cerere pentru a o muta de pe teren si ne-a fost trimisa o scrisoare cum ca se va rezolva problema in cel mai scurt timp dar nu stiu ce inseamna asta ca a trecut mai bine de jumatate de an si nimic .Daca se poate un raspuns sau o parere.multumesc

de ungureanu teoctist la 19 ianuarie 2016 - 12:06

Nu cred ca citeste cineva parerile voastre?Siteul asta este pus asa ca se poarta. Asta este o unitate cu cele mai grave feluri de comportament pe tritoriul Rominiei,Cine dracu ia adus nu stiu ca noi nu iam chemat. O tara
intreaga reclama tot felul de porcarii si lor nici nu le pasa.Probabil nici nu mai pot face fata la valul de reclamattii rezultate din activitatea lor.
Pe toate facturile,pe toate hirtiile provenite dela E-on sunt mazgilite niste
numere de telefon la care suni pina la calendele grecesti si indemnat sa astpti pina renunti la tot.Ba mai mult iti pune si o muzica idioata.
Au un sistem timpit da a facture energia consumata la populatie cea electrica
acum introdusa si gazele unic in rominia astfel incit omul sa fie dscurajat si
indemnat sa renunte dela inceput de a fi lamurit ce plateste.
Eu am fost incarcat la consum la factura cu terminatia 1485 din 28.12.2015 cu
204 m.c. de gaz.Din cauza facturarilor in plus antrioare, factura din luna dec.2015 a iesit in rosu{consum negstiv}.In loc sa dea banii inapoi pentru
incasari in plus trintesc un rulaj anterior majorat cu 204 m.c,asrfel incit sa
aiba ce factura.In mod normal rulajul consumat si achitat anterior trbuie sa
fie egal cu rulajul total reportat la inceputul lunii urmatoare?Economistii
stiu acest mecanism.Doua zile m-am chinuit sa iau legatura cu cineva dela
E-on Suceava s-au Tg,mures dar nu am reusit.Ma las pagubas!Nenorocirea este ca
nu am unde sa ma duc sa cumpar de alt undeva ENERGIE.Ma consolez cu faptul ca
cineva va citi din intimplare pataniile mele si ma va conola cel mult?
Cu stima T.Ungureanu din SUCEAVA unde s-a rasturnat carul cu ginionisti?

de bogman mihail-gavril la 28 iunie 2016 - 10:45

Nu am reusit sa dau de un site unde pot confirma plata facturii ptr. ca nu ma descurc,.asa ca voi trimite aici ,nr chitantei cu care am platit la robotelul vostru,..cod chitanta….09375392360204773803..suma achitata 320 ron.cod de incasare2100835724….nr fact.10119209894,…D-yeu cu mila,..daca va veni cineva sa imi ia contorul de la GAZ,..am sa fac pe nebunul ,..ptr ca ne-ti inebunit,voi….

de Alban Fernand la 1 august 2016 - 10:56

Referitor la factura fiscala seria MS nr. 130005373414 din data de 23 06.2016 cod loc consum 5001755023, cod punct masura EMO1971941,localitatea Buhusi, jud Bacau,avand in vedere notificarea privind recalcularea consumului de energie inregistrat de un contor defect, va aduc la cunostinta ca la acest punct nu se inregistreaza consum deoarece nu functionam, nu locuim acolo si nu folosim deocamdata 380 nu functioneaza aceasta moara, cum e posibil sa inlocuiti contoarul in fiecare an si sa constatati inlocuiorea contoarului defect care peste un an constatati ca este tot defect.
Va rog insistent sa se mearga la punctul de consum sa se constate neutilizare 380 si sa nu mai trimiteti notificari de debransare pt contoar defect

de tiorokkati la 13 octombrie 2016 - 16:52

Am fost deconectat de la eon dupa ce am vrut sa platesc factura si reconectarea la un ghiseu a zis ca trebuie sa platesc factura si reconectarea suma de 600 de lei si a doua zi au zis ca 1200 de lei dar nu stiu pentru ce atata garantie!! Nu am platit cei 600 de lei au zis ca pana nu platesc garantia nu ma reconecteaza deci prima zi ar fi ajuns cei 600 a doua zi deja 1200 numai anteleg nimic!!

de ferenczi elvira la 13 martie 2017 - 13:44

domnilor de la eon energie romania cum verificati lucrarile care se fac in onesti la schimbarea conductelo contorul si conducta se misca .proiectul a fost schimbat dupa doleanta anumitor persoane in repetate randuri .de ce este ventilul pus pe conducta dupa contor si nu este montat inainte daca este vreo scapare de gaz sa platesca consumatorul .miza-ti pe faptul ca nu aveti concurenta

de maxim la 28 aprilie 2017 - 20:41

doresc sa se de urgenta contorul de gaz dintrun bloc cu 20 apartamente eu am platit 850 lei penultima regularizare iar acum 750 lei eu sunt singur in apartament de 2 camere nu am folosit aceasta cantitate de gaz va rog verificat contorul restul de locatari au platit toti sub 300 lei doresc sa fiu contactat telefonic la nr. 0745-200054

de Horia Mărieș la 30 aprilie 2017 - 19:54

@maxim la 28 April 2017 – 20:41

Domnule Maxim: Sunteți cam pretențios. Vă credeți cumva intr-o țară civilizată, in care „consumatorul (cilentul) nostru este stăpânul nostru”? Aiurea. Degeaba doriți Dvs., fiindcă o să fiți contactați de EoN la Sfântul Ăsteaptă.

Mergeți Dvs. frumușel la EoN (punct de lucru/informare Carei) in ziua de miercuri (nu exista o altă zi de lucru cu publicul) între 9:00 a 15:00.
Luati un bon de ordine de la persoana care asigură paza. Una foarte amabilă si serviabilă de altfel.
Singura din tot EoN-ul. Amabilă.
Așteptatî Dvs frumoșel (cu maximă răbdare) cca 2-3 ore până vă vine rândul să intrați la nenea functionarul EoN, un ardelean liniștit, de treabă, cu limba lată, care bate la tastatură cu câte un degetel de la fiecare mână. Redactarea unui contract de furnizare, de exemplu, in cazul in care ai toate actele la indemana, durează 40-50 de minute.
Povestiți-i păsul Dvs.
Functionarul vă va înregistra plângerea.
Tastând literele cu câte un degețel de la fiecare mână. Pe rând, ca să nu-și incurce cumva mânuțele, că-i bai.
Vă duceti apoi liniștit și satisfăcut acasă și așteptați până când vine o echipă tehnică EoN de la Satu Mare ca să vă rebranșeze. Rabdare și tutun, fiindcă poate să dureze. Asta dacă sunteti intr-adevăr in regulă cu plata facturilor.

Așa se lucrează la EoN punct de lucru/informare Carei, oraș cu rotund 20.000 de locuitori.
După unele surse (neverificate de mine), cu 24.000 de locuitori.
KAKAIA BALȘAIA RESPEKT față de locuitorii Careiului!
Să dai tare și să fugi repede!
Dacă nu vă convine, puteți merge la sediul lor de la Satu Mare, sau la sediul central EoN din Tg. Mureș.

Incă ceva. Poate nu știți unde își are sediul EoN Punctul de lucru/informare Carei.
Vă spun eu: Punct de Informare Carei. Piața Republicii bl. 2. Miercuri: 9.00 – 15.00.

Baftă!

de Anton la 13 februarie 2019 - 11:19

Ar fi bine ca eon-ül sa faca un online calculator free fára sa logheze clientii si atunci toate lumea putea sa verifice cam cat trebuie sa plateasca, si atunci nu era atata nemultumiri.

Lasati un comentariu