România a ripostat la temerile britanice

• publicat la: 2 februarie 2013
România a ripostat la temerile britanice

“Vă este frică de imigrație? Atunci duceți-vă și trăiți în România” este o campanie publicitară românească, reacție la publicitatea negativă a britanicilor la adresa noastră.

Mesajele vor putea fi în curând vizibile pe site-urile turistice populare româneşti, la aeroport şi în hoteluri – şi poate chiar la Londra, scrie epochtimes-romania.com.

Mihai Gongu, directorul de creaţie al campaniei, a declarat pentru The Independent că “britanicii au cel mai bun umor, dar şi noi suntem destul de buni”.

Unul dintre printurile campaniei, semnate de GMP Advertising, spune că ”Jumătate dintre românce arată precum ducesa Kate, iar cealaltă jumătate precum sora ei”, sau: ”Charles a cumpărat o casă aici în 2005. Iar Harry nu a fost niciodată fotografiat în pielea goală”.

Un alt mesaj sun[ ]n felul urm[tor: “Berea noastră la draught este mai ieftină decât apa voastră îmbuteliată”.

Campania publicitară îi trimite pe britanici în România. Îndemnul ia în calcul că salariul minim al unui britanic este mult mai mare decât salariul mediu al unui român sau bulgar. Astfel, britanicii, când vor merge în România sau Bulgaria, vor constata că banii lor au o mare putere de cumpărare.

Gongu speră că această campanie va ameliora totodată imaginea României.

“Cei mai mulţi dintre noi suntem decenţi, oameni foarte muncitori care îşi plătesc impozitele, în România sau în Marea Britanie”, a spus el. A adăugat că “majoritatea românilor din Marea Britanie ajută economia”.

Promovarea invitaţiei informale de a veni în România are ca obiectiv să-i convingă pe britanici că românii sunt de fapt “amabili, prietenoşi şi primitori” şi nu “toţi cerşetori şi hoţi”.

“Trebuia să reacţionăm, să vorbim despre lucrurile bune”, a mai spus Gongu, referindu-se la relatările despre campania planificată în Marea Britanie./sursa cotidianul.ro

Lasati un comentariu