Circuit de promovare a obiectivelor turistice sătmărene

• publicat la: 18 august 2013
Circuit de promovare a obiectivelor turistice sătmărene

Camera de Comerț , Industrie şi Agricultură Satu Mare informează despre prezența în județ a unei delegații de 15 persoane reprezentând reviste de specialitate şi agenții de turism, în cadrul unui circuit de familiarizare si promovare a obiectivelor turistice sătmărene.

Vizita are loc la invitația CCIA SM, în cadrul proiectului “ Reţeaua Patrimoniului Culinar Carpatic”, derulat de institutia noastră in parteneriat cu Asociaţia de Turism din Ivano-Frankivsk, Consiliul local Ivano-Frankivsk din Ucraina, Asociaţia EcoLogic – judeţul Maramureş, Camera de Comert şi Industrie din Kosice-Slovacia şi Asociaţia Szamos-Bazár din Panyola-Ungaria.  Proiectul este  finantat in cadrul Programului Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine ENPI CBC 2007-2013, având numar de referinta HUSKROUA/1001/73.

Participanții sunt de la publicațiile de turism din:

Ucraina: Mandry, International Tourism, SvitTurysmy, Newtourism, Reporter

Slovacia: TASR

Ungaria- BBC Good Food

Romania : Travellers Magazine

respectiv de la agentii de turism din Ucraina ( Kondor, Banzay Travel), Slovacia (Juventour) si Romania ( Simbotours) si reprezentanți ai partenerilor din proiect.

 In cadrul programului din județ, delegația va vizita obiective din zona viticola de la Beltiug, participand si la festivalul Viei si Vinului, zona Oasului, respectiv  zona Valea Mariei, Huta- Certeze si Muzeul Tarii Oasului, precum si obiective turistice si gastronomice din zona Mediesul Aurit si Livada.

Prin aceasta vizită, considerăm că potențialul turistic la județului Satu mare va fi nu numai mai bine cunoscut, dar şi promovat în publicații de specialitate, cu efect direct în creşterea atractivității şi implicit a numărului de turişti în județ, cunoscut fiind faptul că info-trip-urile sunt cele mai bune instrumente de promovare a noi destinații şi obiective turisitice. Vizita va avea totodată un important rol de PR, oferind oportunități directe de comunicare de mesaje cheie care să influențeze canalele media de specialitate, distribuitorii de servicii – in primul rând agenții de turism, şi in ultimă instanță consumatorul final de servicii sau produse turistice.

Lasati un comentariu