Dacia îşi ridiculizează competitorii de pe piaţa franceză

• publicat la: 2 iulie 2014
Dacia îşi ridiculizează competitorii de pe piaţa franceză

Filiala low-cost din România a celor de la Renault înregistrează o creştere a înmatriculărilor în Franţa, pe măsură ce piaţa din această ţară începe să capete caracteristicile uneia sărace, preferând mai multe vehicule mici decât media vest-europeană, scrie La Tribune.

Încă un record. Dacia nu conteneşte să înregistreze creşteri ale vânzărilor cu care îşi ridiculizează competitorii, scrie publicaţia La Tribune. Filiala din România a Renault a avut o crestere cu 47% a înmatriculărilor în luna iunie, in Franţa. Creşterea pe ultimele şase luni a fost de 30,4%.

Dacia deţine circa 6% din piaţa franceză şi s-a instalat en fanfare în peisajul automobilistic francez. O ascensiune fulgurantă, datorată şi sărăcirii pieţei din Hexagon (care se concentreză acum pe maşini mici), dar şi imbatabilului raport pret/calitate al Daciei Logan II, Sandero II şi Duster.

Clientul este avantajat: Daciile, care au piese similare cu celelalte modele ale firmei mamă, sunt distribuite de către reţeaua Renault, cea mai densă din Franţa. Aceasta ajută, scrie La Tribune. Preţul imbatabil, funcţionarea corectă, având în vedere tariful, fiabilitatea satisfăcătoare, preţul redus al pieselor de schimb, toate explică pasiunea pentru aceste maşini. Iar aceasta cu toate că finisajele sunt mediocre, cu materiale ultra-economice şi care nu au durabilitate.

Vânzările Dacia în Franţa se fac aproape exclusiv către clienţi persoane fizice. Nu este vorba aici de înmatriculări false ale maşinilor de ocazie, nici de maşini oferite firmelor de închirieri auto, cazuri care sunt aproape inexistente, mai scrie La Tribune.

sursa cotidianul.ro

Lasati un comentariu