Şedinţă extraordinară de Consiliu Local

• publicat la: 19 martie 2015
Şedinţă extraordinară de Consiliu Local

Joi,19 martie 2015, de la ora 12,00, consilerii locali sunt convocaţi pentru o şedinţă extraordinară a CL.

Pe Ordinea de Zi figurează 6 proiecte de hotărâri.

1.    Proiect de hotărâre privind aprobarea înregistrării drumurilor de exploatare agricolă din extravilanul municipiului Carei în evidenţa contabilă ca mijloc fix
2.    Proiect de hotărâre privind aprobarea demersurilor în vederea obţinerii licenţei de exploatare a apelor geotermale în perimetrul Carei,jud.Satu Mare
3.    Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului cotizaţiei Municipiului Carei în calitate de asociat  – membru fondator al ;;Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Judeţil Satu Mare,,
4.    Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Actului constitutiv şi a Statutului Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru servicii în sectorul de apă şi apă uzată din jud.Satu Mare prin Actul adiţional nr.1/2014
5.    Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 2.000 lei studentului Musta Paul, pentru a participa la un concurs în cadrul Conferinţei Naţionale de Inginerie din Boston
6.    Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 5.000 lei în favoarea Asociaţiei Ordinului  Cavalerilor Vinului,,Sfântul Orban,, Carei, pentru finanţarea organizării concursului local şi zonal de vinuri din soiuri nobile ediţia a XX – a

redacţia

comentarii

de Horia Mărieș la 19 martie 2015 - 12:23

Asta este de fapt diferența de „valoare” care se face intre un student foarte merituos, Musta Paul și o adunătura de beținavi la a căror președinte de onoare este primașul, Cavalerii Vinului „Sf. Orban”. Vezi punctele 5 si 6 de pe ordinea de zi a sedinței CL din data de 21 martie a.c
Betivanii merită, in opinia primașului, o sponsorizare de 2 ori și 1/2 mai mare.
Banii ce se propun ca ajutor pentru finanțarea deplasării studentului Musta Paul la Conferința Națională de Inginerie de la Boston, nu ajung nici măcar pentru plata biletelor de avion (acoperă doar cca 25% din costuri).
Halal grijă pentru viitorul careieni manifestată de primașul orașului!
In schimb, éljen a bikavér!

de gheorghe la 19 martie 2015 - 18:11

de ce se aloca 5000 lei pentru concursu de vin ca sa aiba chef primaru si oameni lui fiecare concurent plateste pt o monstra acest concurs este o gluma se stiu castigatori benze ,jugrestan care fac vin cu struguri adusi din ungaria si din vrancea halal concurs

de Horia Mărieș la 19 martie 2015 - 19:23

@gheorghe.

Concursul n-ar trebui sá coste mai nimic fiindcá este de presupus ca vinul probabil cate douá sticle din fiecare fel íl aduc concurenii. N-ar fi exclus să pexiste si o taxă de participare pe concurent.

In schimb costă juriul, adus de peste mări și tări după proverbul: Prostul nu e prost destul, dacă nu e și fudul.
Juriul va fi format din: dr. Dorin Popa (Oradea) – preşedinte, respectiv Csávossy György jr. (Oradea), Módos Péter (Budapesta), Séra Mihály (Budapesta), Séra Péter (Budapesta), Nyikos István (Budapesta) şi Vinicai Sándor (Budapesta). În viziunea primașului numai cei din B-Pesta se pricep la vinuri, fiindcă ăia cresc struguri pe balcon.

În plus, costă cazarea „juraților” și paranghelia de după concurs. Că doar n-or bea bețivanii pe uscat, că doar nu sunt butácskák!
Și toată distractia asta, stimate Nene Gheorghe, va fi pe banii platiți de matale, de mine și de câteva alte mii bune de careieni fraieri.

In schimb, atunci când se pune problema ca primașul să aloce bani pentru copiii bolnavi, pentru bătrânii nevoiași din căminul de bătrâni, pentru surorile (de orice confesiune) care ingrijesc copiii sau bătrâni nevoiași, când este vorba să ajute tinerii suferinzi de boii rare, etc. (dar aș mai putea însira o grămadă de cazuri in această listă) atunci primașul și primăria n-au bani.
Ii doresc să aibă în schimb bani destui atunci când va infunda pârnaia. Ca să aibă din ce-și cumpăra covrigi. Atât. Ii vor ajunge.

de dimitriu radu mihai la 20 martie 2015 - 06:49

acolo cand mergi sa duci vinul platesti o taxa,de ce nu se poate mari acesta taxa ca sa acopere cheltuielile tuturor celor chemati sa jurizeze vinurile de alminteri de calitate din zona Careiului.Nu inteleg care sunt criteriile pentru ca sunt multi participanti din Carei cu vinuri facute din struguri adusi din locuri straine Careiului(ma refer la Vrancea, Timisoara si Ungaria),aceste nu am nimic ca participa dar ar trebui o sectiune separat facuta si acolo sa participe,ca si conservarea lor este o munca.De ce nu se gasesc sponsori pentru acest concurs ca in toate zonele unde se fac asemenea concursuri? Si atunci acei bani ar putea fi directionati spre alte scopuri umanitare ca har domnului avem unde!

Lasati un comentariu