Carei: Reparaţii la 4 luni de la asfaltare

• publicat la: 29 februarie 2016
Carei: Reparaţii la 4 luni de la asfaltare

La 3 luni de la terminarea lucrărilor de readucere la starea iniţială a carosabilului, au început ..reparaţiile pe strada Crişan.  Calitatea lucrării a necesitat reparaţii la câteva luni de la finalizare, cu alte cuvinte spus.

Din păcate, interesul administraâiei locale pentru urmărirea calităţii lucrărilor efectuate în oraş scade pe zi ce trece, pe măsură ce se apropie campania electorală.

Situaţii similare se regăsesc pe   strada Viilor unde asfaltarea din 24 decembrie 2015 , în totală bătaie de joc, trebuie repetată. aici

Buletine de analiză pentru gradul de tasare nu sunt  încă făcute publice deşi au fost cerute încă din 15 februarie de către consilierul Ilie Ciută, la fel şi Autorizaţia de Construcţie.

Proiectul cofinanţat de Uniunea Europeană de extindere a infrastructurii de apă şi apă uzată din judeţul Satu Mare, cunoscut  sub numele de Masterplanul implementat de Apaserv Satu Mare, în valoare de 104 milioane euro, constituie un  dezastru. Racordurile la consumator lipsesc din proiect iar aducerea la starea iniţială a carosabilului nu corespunde.

redacţia

 

comentarii

de Raul la 29 februarie 2016 - 23:24

Pai ce sa mai zic de bul 21 Oct? Au astupat acum cateva saptamani ceva gropi,puneau dintr-o roaba cu o lopata ceva ce semana cu asfaltul,la ora actuala aceleasi gropi sunt si mai mari,parca materialul turnat acolo a avut rolul de a distruge,pun pariu pe orice ca un material din nisip si ciment ar fi fost mai rezistent si mult mai ieftin,dar asa cum au procedat baietii se mai castiga niste bani,pentru ca in primavara vor veni cu roaba la asfaltat din nou 😉

de Horia Mărieș la 3 martie 2016 - 12:23

„Invățați, invățați, învățați!”, îndemna comunistul Lenin.
Până și italienii învață de la nemți cum se fac (cu cap și ca lumea) reparațiile stradale.
De exemplu, atunci când se „umblă” la gurile de canal, cum sunt de fapt și cele redate atât de estetic în pozele din articol.
https://www.facebook.com/franco.corrado2/videos/902215633225156/
Nu este nici o rușine să înveți de la alții, dacă ăia de la care trebuie să inveți sunt mult mai isteți decât tine.
Oare „conducătorii” neocomuniști de la Primăria Carei de ce nu reușesc să învețe nimic? Că doar Lenin le-a dat ordin ferm!

Fiindcă n-au cap.

Nu muncitorii care lucrează la Direcția de Servicii Publice Locale din cadrul Primăriei Carei nu au cap, ci șefii lor.
Muncitorii și-ar însuși una-două tehnologia nemțească, dacă ar fi dotați cu utilaje ca lumea.

Înțeleg că la Serviciul Drumuri și Construcții din cadrul Direcției Serviciilor Publice Locale care este subordonată viceprimarului, sunt angajați azi 37 de oameni dintre care doi mari șăfi. Nu cu oamenii, cu muncitorii este baiul, ei sunt destui dpdv numeric, ar putea face o grămadă de treabă și poate că și de calitate, dacă ar avea cu ce. Baiul cel mare trebuie să fie cu șăfii.

Bănuiesc eu cam ce fel se șăfi adăstă pe acolo, dacă n-au fost în stare să facă nici măcar un WC public civilizat la Stadion!
Probabil că sunt niște niște unii cărora le priește să taie frunza la câini.

Nu este nevoie de sute de utilaje pentru un oraș de mărimea Careiului este suficient să se achizitioneze un singur „set”.
Însă, cineva care se pricepe in meserie, trebuie să se ocupe foarte serios de achiziționarea utilajelor, iar viceprimașul – primul responsabil de Serviciul Drumuri și Construcții conform organogramei, precum și primașul, adică cel care ține in mână pixul ce semnează cecuri bancare, ar trebui să priceapă câte ceva, măcar nițel, din realitatea înconjurătoare.

Atunci nu s-ar mai face fușeraiul de tot râsul curcilor care se practică azi prin Carei atunci când vine vorba de reparat si asfaltat străzi și trotuare. Doar că acolo unde nu este cap, este vai și amar de picioare, fiindcă ți le rupi mereu prin gropi.

Lasati un comentariu