A fost ales logo-ul pentru Centenarul Marii Uniri

• publicat la: 29 august 2017
A fost ales logo-ul pentru Centenarul Marii Uniri

Propunerea  agenției de publicitate FCB BUCHAREST, intitulată „Hora”, a fost aleasă „identitatea vizuală” ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului,a  anunțat luni seară Ministerul Culturii și Identității Naționale (MCIN), într-un comunicat.

Această  propunere a fost aleasă în urma unui concurs de idei la care au participat  cu titlu gratuit  trei agenții de publicitate.

„Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ‘Hora’. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere”, a precizat MCIN în comunicat.

Lasati un comentariu