Atenţie la pachetele turistice contractate!

• publicat la: 24 iulie 2010
Atenţie la pachetele turistice contractate!

În perioada 15.06-30.06.2010 Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Satu-Mare a desfăşurat o acţiune tematică de control privind respectarea prevederilor legale din domeniul protecţiei consumatorilor la comercializarea pachetelor de servicii turistice.

La nivelul judeţului Satu Mare există 11 operatori economici care comercializează pachete de servicii turistice, verificându-se cu ocazia controlului tematic un număr de 7 operatori economici dintre care 4 au fost sancţionati cu avertisment.

S-a verificat: legalitatea funcţionării operatorului economic, informarea consumatorilor, existenţa contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice, prezentarea în scris turiştilor în vederea încheierii contractului a informaţiilor: localitatea de destinaţie, ruta de parcurs, mijlocul de transport utilizat, tipul unităţii de cazare, etc.

Oficiul pentru Protectia Consumatorului recomandă tuturor celor care urmează să achiziţioneze pachete de servicii turistice de la agenţiile de turism din România să solicite informaţii complete despre pachetele de servicii ce urmează a fi contractate.

„Consumatorii nemultumiţi de calitatea produselor şi serviciilor oferite de operatorii economici se pot adresa Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului la nr. de telefon 0261/736240” ne-a declarat domnul director Valentin Breban.

Totodată, la OPC , incepând cu 12 iulie pâna în 23 iulie s-au primit reclamaţii la adresa SC ELECTRICA SA legate de întreruperea curentului electric, 3 reclamaţii legate de taxa de mentenanţă în valoare de 50 lei (care este o taxă ilegală). Înainte de a mări aceste taxe firma sau compania trebuie să notifice în scris clienţilor cu privire la tariful nou introdus. S-au mai depus 5 reclamaţii împotriva unei firme de modelling, 5 reclamaţii împotriva băncilor privind comisionul de risc şi 2 reclamaţii împotriva unor operatori de telefonie mobilă.

În legătură cu reclamaţiile adresate celor de la APASERV” rugăm cetăţenii să sesize momentul zilei  când apa  este murdară şi noi vom face verificări şi vom lua măsuri” menţionează Valentin Breban.

Andrada Vasile

Lasati un comentariu