Înscrieri la concursul METRO – Starurile Comunității

• publicat la: 8 iunie 2015
Înscrieri la concursul METRO – Starurile Comunității


 Întreprinzătorii cu proiecte sociale, umanitare, culturale, educaționale sau de mediu se mai pot înscrie pentru câștigarea unuia dintre premiile competiției, până în 23 iulie. Prin recunoașterea devotamentului față de comunitate și a spiritului antreprenorial, METRO își propune să încurajeze și să susțină antreprenorii care se implică activ în dezvoltarea comunității din care fac parte. 

Mecanismul competiției METRO – Starurile Comunității

Până în 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în secțiunea dedicată – www.metro.ro/starurile-comunitatii. Poveștile care descriu implicarea în comunitate pot fi completate cu imagini și înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.  După încheierea perioadei de inscriere, cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren.

Echipa Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), partenerul METRO în dezvoltarea competiției, va valida pe teren cele mai votate 10 proiecte. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala METRO – Starurile Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție (antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată):

 ·         Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

·         Radu Merică, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană

·         Marius Ghenea, antreprenor român, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”

·         Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro

·         Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)

·      Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA, câștigător METRO – Starurile Comunității, ediția 2014

Primii trei finaliști, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament, vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele METRO Cash & Carry România, în valoare totală de aproximativ 5.000 de lei.

Despre METRO – Starurile Comunității

 Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, culturale, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în dezvoltarea comunităților locale, să încurajeze și să răsplătească inițiativele de responsabilitate socială la nivelul IMM-urilor.

Lasati un comentariu