METRO Punct Satu Mare împlinește 5 ani

• publicat la: 26 aprilie 2015
METRO Punct Satu Mare împlinește 5 ani

METRO Punct Satu Mare sărbătorește anul acesta 5 ani de existență, fiind deschis în aprilie 2010. În toți acești ani, compania a modelat piața locală de comerț, influențând în mod semnificativ comportamentul de consum al clienților profesioniști, așa cum METRO Cash & Carry o face la nivel național de aproape nouăsprezece ani. 

 „Ne bucurăm de privilegiul unei relații de peste 10 ani cu METRO România, și 5 ani cu METRO Punct Satu Mare. Buna colaborare și parteneriatul de încredere ne-au susținut în afacerea noastră pe parcursul acestor ani. Apreciem programele și inițiativele dedicate ale METRO România, care ne-au ajutat să ne dezvoltăm pe piața locală și împreună să putem construi relații profesionale la un înalt standard”, a declarat Ioan Goia, Administrator magazin S.C. Goia Ionaș S.R.L.din Satu Mare.

Din perspectiva jucătorului cu numărul 1 în domeniul cash&carry, spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri și concentrarea pe programe și servicii cu valoare adăugată se numără printre valorile pe care METRO le împarte cu clienții săi și pe care se bazează succesul comun.

“Succesul nostru este măsurat prin succesul clienților noștri.  Mai mult decât oriunde în comerț, segmentul cash & carry este cel al relațiilor profesionale și al încrederii, spune Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „Noua poziționare anunțată anul trecut cu ocazia aniversării a cinci decenii de existență la nivel internațional indică principala zonă de interes pentru METRO: parteneriatele pe termen lung și bazate pe încredere cu clienții, partenerii, furnizorii și angajații noștri. Vrem să fim cel mai bun partener al afacerilor independente, fie că vorbim despre start up-uri, afaceri în creștere sau business-uri mature, cu o nevoie de consolidare.”

Încă din 2008, METRO Cash & Carry România a lansat, la nivel național, programe de consultanță specializată, menite să sprijine clienții din domeniul ospitalier HoReCa și comerțul tradițional, împărtășind din expertiza sa cu micii antreprenori din cele două domenii, pentru a-i ajuta să își dezvolte afacerile.

Pentru micii întreprinzători din comerțul tradițional, METRO România a lansat primul program autohton care le oferă posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a beneficia de expertiza unui lider internațional în domeniul comerțului cu ridicata. Prin „LaDoiPași”, METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată în domenii-cheie precum marketing și promovare, administrarea afacerii, pregătirea angajaților, alegerea sortimentației și amenajarea magazinelor, precum și asistență pe toată perioada desfăşurării parteneriatului.

Mai mult decât atât, METRO România a fost primul care a dezvoltat o platformă de servicii de consultanță integrată pentru întreprinderile mici și mijlocii din acest domeniu. Platforma „HoReCa Support&Partnership” oferă atât consultanță 360⁰ clienților HoReCa, cât și proiecte la cheie antreprenorilor care vor să înceapă o afacere în acestă zonă.

Alte două programe strategice completează direcția în care s-a concentrat atenția METRO in etapa de consolidare a afacerii; este vorba despre „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România și „METRO Magazin Online”, platforma de comerț online.

Aflat deja în al 4-lea an, „De-ale noastre” reunește peste 100 producători locali din peste 30 de localități. Programul se deosebește de programele existente pe piață prin consultanța specializată oferită agricultorilor pe tot parcursul procesului de producție, soluții de ambalare, colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele din rețea. Programul este singurul din România care la ora actuală asigură trasabilitatea produselor și prin care se controlează  întregul proces de producție.

METRO Cash & Carry România a fost primul jucător pe piața de profil din România care a implementat în anul 2012 o platformă de e-commerce, „METRO Magazin Online”, introducând astfel sistemul multichannel (magazine tradiționale și magazin online). În prezent, METRO Magazin Online numără 58.000 de clienți înregistrați și peste 6.500 de articole comercializate.

METRO în comunitate

Dincolo de inițiativele comerciale, METRO se remarcă și ca un actor activ în societate și în comunitatea locală. Compania s-a implicat în proiecte de responsabilitate socială derulate de ONG-uri și asociații cu care a stabilit parteneriate de lungă durată, precum Crucea Roșie, SMURD etc. Aceste ONG-uri au dezvoltat, de-a lungul timpului, proiecte sustenabile cu valoare adăugată pentru comunitățile vizate, cărora METRO li s-a alăturat an de an.

Mai mult, compania a demarat în 2014, competiția METRO – Starurile Comunității, prin care și-a propus recunoașterea și premierea antreprenorilor care au contribuit la bunăstarea comunității din care fac parte, inițiativă care este continuată și anul acesta, începând cu data de 23 aprilie, www.metro.ro/starurile-comunitatii.

Lasati un comentariu