Premeditare sau incompetență? Românii nu au acces la legături directe așa cum au companiile feroviare străine

România este o țară aflată sub ocupație. Cu acordul guvernului indiferent de culoarea sa politică. Numai așa se explică faptul că românii sunt discriminați și ceea ce este permis minoritarilor și străinilor nu este permis românilor.
Nu vom aborda subiectul multinaționalelor prezente în România care declară profit zero în timp ce societățile românești sunt puricate și controlate pentru a determina proprietarii să le închidă ci vă prezentăm în continuare situația transportului feroviar din România.
Compania Națională de Căi Ferate a lăsat cu bună știință să se degradeze căile feroviare. Nu s-au mai întreținut cele existente și modernizări s-au făcut cu picătura. Gările CFR arată ca după război în marea lor majoritate. Careiul e unul dintre exemple.
La toate acestea se adaugă bătaia de joc la adresa cetățeanului român care alege să călătorească cu trenul. La ora actuală nu există legătură directă între regiunile istorice ale patriei.
La ora actuală nu există legătură directă Carei-Brașov-București în Mersul Trenurilor CFR.
Este un calvar să călătorești în România între provinciile istorice. Pe mai multe rute trebuie să faci transbordări cu autobuzul, cu ore întregi de așteptare între legături, o infrastructură feroviară de coșmar pentru românii care vor să ajungă din Moldova sau Muntenia în Transilvania.
În contrast cu tot acest calvar al românilor, sute de mii de unguri pot ajunge direct, fără un astfel de coșmar logistic de transport, în inima României la pelerinajul cu iz iredentist de la Șumuleu Ciuc.