ANPC schimbă numărul la care consumatorii pot depune reclamaţii

• publicat la: 3 ianuarie 2013
ANPC schimbă numărul la care consumatorii pot depune reclamaţii

Autoritatea Naţională pentru Protectia Consumatorului isi va schimba, incepând cu 6 ianuarie, numărul de telefon care poate fi apelată pentru reclamaţiile celor nemulţumiţi de produsele cumpărate.

Noul număr de telefon este 021/9551, apelabil din orice retea de telefonie fixă, mobilă si are tarif normal in reteaua Romtelecom. La acest număr consumatorii pot obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau sesizare, anunta Antena 3.

Prin noile reglementari, operatorii economici au obligatia să afiseze o plachetă care să conţină următoarele informatii: Telefonul Consumatorilor Infocons – 021/9551, linie telefonică la tarif normal in reteaua Romtelecom, adresa si numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, in a căror rază teritoriala se afla operatorul economic, si adresa site-ului ANPC.

Până la 6 ianuarie, numărul de telefon la care consumatorii pot afla aceste informatii rămâne 0800-080-099, apelul fiind gratuit.

Lasati un comentariu