Măsuri de informare a consumatorilor

• publicat la: 20 ianuarie 2015
Măsuri de informare a consumatorilor

Potrivit Lege5.ro, primul articol din Ordinul72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor,a suferit unele modificari. Astfel,articolul 1, al.1 devine:

(1) Pentru corecta informare a consumatorilor şi pentru a le da acestora posibilitatea să afle informaţii referitoare la modul în care pot face sesizări ori reclamaţii cu privire la produsele şi/sau serviciile ce le sunt puse la dispoziţie, operatorii economici au obligaţia să afişeze numărul de telefon denumit TELEFONUL CONSUMATORILOR0219551,                                   adresa şi numerele de telefon/fax                       ale comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor                                                             în a căror rază teritorială se află operatorul economic, precum şi adresa site-ului Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro.

0219551   este numarul de telefon unde puteti suna in cazul in care nu sunteti multumit de un produs cumparat sau de un serviciu la care constatati deficiente. In aceasta categorie pot intra si serviciile de furnizare de apa potabila, cele de furnizare de energie electrica sau gaz metan sau servicii medicale.

redactia

Lasati un comentariu