Topul judeţelor cu cei mai economi români

• publicat la: 9 ianuarie 2013
Topul judeţelor cu cei mai economi români

Cei mai economi români se găsesc în Bucureşti, judeţele Cluj, Constanţa, Prahova şi Argeş, după cum arată topul judeţelor ai căror locuitori îşi păstrează surplusul de lei în depozite, la bănci.

Ultimele date ale Băncii Naţionale (BNR) arată că în luna noiembrie a anului trecut, sumele economisite de populaţie erau de peste 60,3 miliarde de lei, în scădere faţă de luna anterioară, când se situau la 60,5 miliarde lei.

Bucureşti 17,68 miliarde lei
Cluj 2,96 miliarde lei
Constanţa 2,14 miliarde lei
Prahova 2,07 miliarde lei
Argeş 1,88 miliarde lei
Braşov 1,79 miliarde lei
Dolj 1,61 miliarde lei
Iaşi 1,56 miliarde lei
Mureş 1,53 miliarde lei
Bihor 1,5 miliarde lei

În ceea ce priveşte economisirea în valută, în depozite bancare, a persoanelor fizice, la sfârşitul lui noiembrie 2012, acestea erau de 39,50 miliarde, în urcare de la 39,01 miliarde, cât înregistrau cu o lună în urmă.

Bucureşti 17,70 miliarde
Cluj 1,87 miliarde
Timiş 1,73 miliarde
Constanţa 1,46 miliarde
Braşov 1,41 miliarde
Prahova 1,00 miliarde
Sibiu 937 milioane

 

sursa stiriyahoo

comentarii

de halo la 10 ianuarie 2013 - 16:56

cine il anunta pe puha ca pe primul loc sunt aia de la bucuresti care lui nu ii plac?????

de Horia Mărieș la 10 ianuarie 2013 - 17:29

@halo la 10 January 2013 – 16:56

„Sudiștii” ăia? Ăia care trăiesc pe spinarea/munca ardelenilor? Ăia care nu vor independența/autonomia Transilvaniei? Ăia nu merită nici o ceapă degerată.

de pityu la 10 ianuarie 2013 - 18:00

Moneda naţională s-a apreciat, joi, cu 3,33 bani (0,76%), în raport cu euro, iar Banca Naţională a României a anunţat un curs de 4,3753 lei pentru un euro, faţă de cursul de 4,4086 lei/euro afişat miercuri.
Au inghitit limba sau in sec aia care tot comentau cu cursul euro de la inceput de guvern usl ?

de emil la 10 ianuarie 2013 - 19:55

asa cum am spus si atunci cand niste scatofagi beshisti si legalista se dadeau de ceasul mortii, atunci cand leul s-a depreciat serios, pe termen lung, cursul depinde de alte elemente decat de „vointa” guvernului, cum incercau sa ne convinga niste sfertidocti ajunsi propagandisti ai ciumei portocalii combinate cu cea piros feher zold. asa cum nici in vara nu a depins de ponta sa-l aduca la 5 bani 1 euro, tot asa nu depinde nici acum. m-as bucura sa fie un trend de apreciere usoara, pana inainte de punctul in care creeaza probleme exportatorilor. partea proasta e ca s-ar putea ca leul sa se deprecieze dupa discutiile cu delegatia FMI. atunci exportatorii vor fi cei ajutati, dar ii va afecta pe importatori. si sa nu uitam ca Romania importa cam multe, inclusiv mancare, ceea ce oricum va crea o „foame” de euro. daca la asta mai adaugam ca trebuie sa luam in calcul si circa 5 miliarde de euro care trebuie platite in 2013 din cele 20 de miliarde pe care le-au imprumutat boeshila si boc, nu ar fi de mirare ca leul sa se deprecieze puternic. mai ramane ca „economia” romaneasca sa decida in ce directie o va lua cursul. daca economia va merge spre bine, asta se va reflecat in curs. daca nu….

de cearticol la 10 ianuarie 2013 - 22:31

e un top penibil, facut sa prosteasca lumea. judetele din top au cea mai mare populatie, si cele mai mari salarii in medie pe cap de locuitor, asa e usor sa economisesti. furand mult si normal ca economisesti mult.

toti neavenitii si imbogatitii peste noapte ai democratiei post ceausiste traiesc in bucuresti, e normal ca sunt economi, din 100 de milioane de euro daca cheltui 90 de milioane pe fite, tot economisesti 10 milioane.

si excluzand bogatii din acele judete:

sunt curios in jud satu mare, unde majoritatea populatiei traieste la sate si primeste salariu/pensii minime cum de nu apare in top? aia de la sate tin inca agricultura aflata oricum pe moarte, dar sunt remunerati cu o bataie de joc, ca aia numai suma corecta nu e pentru munca depusa de ei, iar in marile judete din topul de mai sus oamenii stau si nu fac nimic la locul de munca, si primesc mii de euro salarii.

articolul de inscrie in nota articolelor care mint poporul cu nerusinare. la fel ca un comentariu de mai sus care sustine in maniera profesionista ca leul de apreciaza/depreciaza independent de actiunile guvernelor. de parca economia ar pluti in vid/neant si s-ar imbunatati/inrautati in functie de starea vremii. acum e putin cam frig, s-ar putea sa se imbunanateasca.
guvernele lui iliescu,nastase,constantinescu,bashescu au distrus tara, iar aiurelile despre importatori si exportatori se inscriu la efecte, nu la cauze, draga domnule emil, mare maestru economist.

de cearticol la 10 ianuarie 2013 - 22:37

guvernele lui iliescu,nastase,constantinescu au distrus tara prin faptul ca au vandut tot la straini, ca le era mai comod, decat sa investeasca. banii aia unde sunt?

guvernele lui beshescu au distrus tara prin imprumuturi tampite. banii aia de unde vor veni?

de asta suntem unde suntem acum.

de cearticol la 10 ianuarie 2013 - 22:43

ca articolul topist sa fie chiar o bataie de joc la adresa romanilor, mai trebuia sa se faca un top negativ, adica al judetelor cu cei mai „trandavi” si cei mai „cheltuitori” romani. probabil satmarul nostru ar fi fost printre primele, urmat de alte judete cu majoritatea zonei formata din sate sau cel mult comune (zone agrare).

pai nerusinatii de la sate nu pot sa economiseasca si ei niscaiva mii de euro pe luna din salariul minim pe economie ce-l primesc ca sa mai tina agricultura bolnava macar pe aparate, ca oricum va fi leguma. pai cum indraznesc ei sa dea ochi cu bucurestenii economi? ar trebui sa intre in pamant de rusine in fata acestor statui ale corectitudinii, care sunt bucurestenii nostri dragi.

de aflaca la 10 ianuarie 2013 - 22:46

bine zice cineva mai sus ca analiza situatiei importului si exportului e cheia cand ne referim la modificarile cursului valutar.
numai ca nu isi pune intrebare ce sau cine influenteaza importul si exportul la noi in tarisoara. jeno? mama? sau cei mai economi romani? :)))

de scorilo la 10 ianuarie 2013 - 23:01

postacutulipan de serviciu a terminat cu sedintele de la gradinita si isi intra din nou in rol ?
vezi ca topu nu e pentru alde haveri ai tai ca jeno care nu stie sa economiseasca pentru ca in primul rand nu e in stare sa produca plus valoare ci doar plus pagube si datorii .
vezi firmele falimentate si banii aruncati pe ode ce il preamaresc .
astept sa vad ce vor scrie autorii de ode la scadenta datoriilor din primarie si mai ales cand vine ziua de plata a salariilor

de emil la 11 ianuarie 2013 - 00:58

@ penibil 22:31
da, e drept, retardatilor ar fi trebuit sa le precizez ca importurile si exporturile depind atat de productie cat si de posibilitatile de absorbtie/consum ale pietelor. adica nu e suficient sa produci, daca nu reusesti sa si vinzi cu profit (fie el si minim) si sa reiei ciclul productiv cat mai repede, tot nu e bine. daca vinzi greu un produs, esti cu banii blocati si te poate duce in incapacitate de plata chiar si un credit sau neplata/plata cu intarziere a unei facturi pentru marfa vanduta etc.

evident, topul nu e in regula, pentru ca nu cuprinde si cifre despre unguri. iar s-au apucat vlahii astia de discriminari fata de cetatenii de catgoria a doua!

in Bucuresti sunt economii mai mari decat in toate celelalte judete mentionate la un loc. acolo sunt locuri de munca si sunt si platite mai bine. desigur, e si o dimensiune diferita a pietei, a consumului. oricum, acest top spune indirect care sunt zonele cele mai productive si mai dezvoltate din Romania. nu poti face economii mari din venituri mici. cine crede asta, poate crede si ca viloaiele unora dintre imbogatitii tranzitiei s-au ridicat din economisirea alocatiei copiilor!

de emil la 11 ianuarie 2013 - 01:07

am mai vazut p(r)ostaci care nu pricep/se prefac a nu pricepe. am spus ca nu vointa guvernelor este determinanta in cresterea sau scaderea cursului, pentru a le reaminti unora ca tine cum postau cursuri fanteziste ca sa arate inainte de locale ce dezastru a facut usl. atunci am spus ca nu usl e cauza, asa cum nu usl e cauza aprecierii leului acum. cauzele sunt mai adanci si nu constau neaparat numai in starea vremii. dar uneori chiar conditiile meteo influenteaza economia, contribuind la probleme de productie, la neincasari din exporturi care nu s-au mai efectuat etc. nu stric orzul pe legelista, ca mi-e clar ca ai mereu tendinta sa intelegi altceva. regret, dar nu scriu ungureste. cine vrea sa inteleaga, sa cunoasca limba romana. cine vrea sa rastalmaceasca ce am scris, e liber sa o faca, chiar cu pretul unui infantilism jenant (nu „patetic”, ci penibil)!

de ioiiiiiiiii la 11 ianuarie 2013 - 04:12

ai scris 2 comentarii in care ii faci prosti pe cei carora nu le poti combate altfel scrierile. interesant.
ca ma faci pe mine retardat inseamna ca ai serioase probleme, complexe, frustrari, etc.

deci vointa guvernelor nu conteaza asa mult, ok, sa nu dam in USL. conteaza si absorbantul folosit. da. ce interesant ca pe vremea lui ceausescu absorbtia pietelor era muuuuuuult mai buna ca in perioada post decembrista. probabil o coincidenta, nu-i asa?

daca tu consideri acest top unul corect, iar bucuresti-ul (un ciub imens de hoti, normal ca mai si pun deoparte) il consideri cel mai dezvoltat, atunci inseamna ca injectia de cornulet cu lapte primita te-a afectat. deja gandesti ca uselistii tai: dezvoltare=furt,hotie,coruptie.

poate urmeaza sa ne zici ca multimilionarii in euro din orasele mari sunt crema societatii, iar taranii de la sate, care lucreaza pamantul sa zicem, pe remuneratii mizere, sunt paria acesteia. corect, in actuala societate post decembrista asta e sistemul de valori. eu nu te fac retardat, ca nu imi permit. esti putin injectat. cu cornulet. si lapte.

stai linistit, nu voi zice eu ca usl e de vina, sau restul partidelor havere cu voi intr-ale furtului. o zic milioanele de romani care s-au saturat de acest top interesant de mari patrioti si economi romani, care pastreaza ei averile tarii, au ei grija de ele sa nu ajunga nicaieri altundeva decat in tarisoara lor romania, la ei in cont daca se poate.

s-au saturat de acest topping de cornulete si chiori si nea nelu si constantinesti si milioanele de romani plecati sa munceasca in strainatate. probabil vei zice ca din prea mult patriotism, saracutii au plecat ca sa nu incaseze salarii sau pensii de la statul roman, ci sa le ia la cei de peste hotare. topul celor mai trantori romani unde il vedem?

de ioiiiiiiiii la 11 ianuarie 2013 - 04:12

zici topul celor mai economi romani pe judete si tragi apaaaaaaa

de ioiiiiiiiii la 11 ianuarie 2013 - 04:14

absorbtia pietei, bat-o vina, aia era ma cauza!

ce hotii, coruptii? absorbtia!!

de ioiiiiiiiii la 11 ianuarie 2013 - 04:15

buCURestiul e cel mai dezvoltat din tara. cel mai econom. asta a scris emil. daca mai considerati ca omul asta e cu toti boii acasa…

bucurestiul econom!!! doamne dumnezeule, ce i-ai batut pe romani! :)))

de korijentilor la 11 ianuarie 2013 - 04:16

a uitat sa precizeze ca e dezvoltat la hotii, nu la productie. nici la absorbtie.

de Horia Mărieș la 11 ianuarie 2013 - 05:03

@emil la 11 January 2013 – 01:07

Micul nostru anarhist patetic s-a metamorfozat azi in @ioiiiiiiiii și în @korijentilor.

Nu știu de ce, dar parcă a început din nou să-mi miroasă de la o poștă a candidatul local de pp-de-kk.

Ăla cu ziarul online mort în fașă.

de costi la 11 ianuarie 2013 - 10:03

si cand te gandesti cate fonduri a bagat in el amicu din primu mandat fara datorii te apuca mila.
atata timp pierdut pe la biserici si pe la sectia de facut sezuturi ca sa indoctrinezi lumea sa aleaga zerotevisti sau beshisti si tot degeaba.
cu atatea ore suplimentare si tot nu iese de’o economie ca sa poata plati datoriile…………

de Xena la 11 ianuarie 2013 - 10:06

pentru topul trantorilor de carei se poate consulta lista tulipanilor pentru consiliu
cei cativa rataciti onesti pe acolo fac exceptia care intareste regula trantorilor platiti de statul roman regeste

de emil la 11 ianuarie 2013 - 11:54

inainte de „etc.” = „et caetera” nu se pune virgula, pentru ca, in romaneste, inainte de „și” = ‘et” nu se pune virgula.

nu eu ii fac prosti, ca nu sunt mama lor. aia i-a facut prosti. asa sunt ei si nu-i mai poti schimba! desigur, nu e vina lor! mama tampitilor e mereu gravida!

daca te tratez ca pe un retardat inseamna doar ca am diagnosticat corect. continuarea comentariului tau o demonstreaza din nou. bine, a mai demonstreaza si ce invalmaseala si haos e in capul tau. o gandire ordonata folosind cunostinte corecte nu ar fi facut comparatia cu vremea lui Ceausescu, mai intai pentru ca este vorba de tipuri diferite de economie. pe urma pentru ca, de multe ori, exportam sub pretul de productie = sub costuri, adica pe noi ne costa 12 marci ca sa producem, dar vindeam produsul cu 10, ca atata ne oferea partenerul strain.
sa ne reamintim ca pe vremea lui Ceausescu se producea mult si pe stoc. adica cel care producea isi lua banii, dar produsul facut de el nu se vindea.

in economia de piata ( nu spun ca asta e cea mai buna, dar momentan asta predomina) spre deosebirea de cea de comanda, vointa guvernelor, prin ea insasi, nu face cursul sa coboare sau sa urce. daca ar fi fost asa, atunci orice guvern, inclusiv al dezastruosului Boc, ar fi tinut cursul unde voiau muschii sai, sa zicem la 2 euro pentru 1 leu. sau la 10. am redus la absurd, tocmai pentru a intelege si retardatii.
daca vointa guvernului nu conteaza direct, indirect, prin masurile adoptate, el poate influenta cursul. adica, daca prin masuri gresite = forfetar,de exemplu, duce la inchiderea unor firme ce nu mai pot face fata in noile conditii, incetineste economia sau nu permite statului sa-si plateasca datoriile catre firme, daca provoaca dezechilibre in balanta de plati sau doar in cea comerciala, daca ia masuri care afecteaza exportatorii sau importatorii sau si pe unii si pe ceilalti etc. dar, efectele respectivelor masuri nu se vad neaparat a doua zi. economia poate merge prost cateva saptamani, o luna, doua, fara ca asta sa se vada in cursul de schimb. pe termen lung, adica de la peste 6 luni incolo, nici un guvern din lume, nici macar cel chinez sau american, cu resursele pe care le are fiecare la dispozitie, nu poate tine cursul la un anumit nivel numai pentru ca asa vrea el.
vezi ca iar ti-ai uitat schiurile pe tastatura!

de emil la 11 ianuarie 2013 - 11:59

precizez ca vorbesc despre cursul de schimb care nu este fixat de guvern, ci de cursul de schimb conexat cu realitatile pietei. adica nu vorbesc de cursul de schimb fixat pe vremea lui Ceausescu, cand la oficial 1$ = 18 lei, la negru ajungea si 50 lei

de emil la 11 ianuarie 2013 - 17:21

@boiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 04:15

vezi si tu cu cat contribuie Bucurestiul la PIB-ul Romaniei si la buget. dupa aceea, incearca sa tragi concluziile. pana atunci, ramai un sfertidoct, plin de suficienta, care isi inchipuie ca stie economie si ca poate manipula pe cineva cu aberatii despre cursul de schimb. pentru cultura ta generala „absorbtia” este variabila si imprevizibila. de aceea au loc crizele. nu pentru ca nu ar fi nevoie de anumite produse, ci pentru ca exista diferente intre costuri, pretul de vanzare si capacitatea de consum a pietei respective la un moment dat. cand piticul idiot atomic a taiat salariile la sugestia „vizionara” a lui beshila, el a redus capacitatea de consum pe piata romaneasca, adica a redus absorbtia. in acelasi sens a fost si masura reducerii posturilor din ministerul de interne. a dat afara bugetari care, in loc sa contribuie, au devenit asistati ai bugetului (ajutor de somaj). asta a insemnat tot reducerea drastica a capacitatii de absorbtie. cand capacitatea de absorbtie scade, produsele se vand mai putin. producatorii nu-si iau banii ca sa reia ciclul de productie. daca nu se vand produsele, efectul imediat este reducerea productiei. daca produci mai putin, ai nevoie de mai putini salariati. evident, ii dai afara, ca nu-ti permiti sa-i platesti fara sa produca. daca lucrurile merg rau, poti ajunge sa si inchizi fabrica. dar indiferent ca doar reduci productia sau o opresti de tot, absorbtia pietei se reduce prin inmultirea celor cu resurse reduse sau fara resurse. altfel spus, cand laptele se arunca la canal, nu inseamna ca nimeni nu are nevoie de laptele ala, ci doar ca aceia care isi permiteau sa-l cumpere pana atunci, nu-si mai permit sa cumpere in aceleasi cantitati intr-un alt moment.
asta, evident, nu are legatura cu copiii aia scheletici din Africa, carora un pahar de lapte zilnic ar putea sa le reduca rahitismul si sa le scada burtile imense. aia ar avea nevoie de lapte, dar nu-si permit sa-l cumpere, ca nu au cu ce. asta e si problema subdezvoltarii. nevoi exista, dar nu si putere de cumparare. ca urmare, oamenii aceia nu conteaza pentru piata, ei nu exista, fiindca nu pot cumpara, iar ceea ce produc ei este atat de putin incat nu le ajunge pentru un trai nu decent, ci doar la limita saraciei.

de emil la 11 ianuarie 2013 - 17:32

sigur, o prima reactie la situatia in care scad vanzarile, este aceea de a incerca sa reduci pretul, ceea ce inseamna, la inceput, doar o scadere a profitului. aici poti sa reduci pana la nivelul pretului de cost. sub acesta deja vinzi in pierdere, cam cum faceam cu unele produse de export pe vremea lui Ceausescu. daca ceva te costa 10 lei ca sa-l faci, iar tu il vinzi cu 9….. asta o faci atunci cand vrei sa recuperezi cu orice pret ceva din banii care stau blocati in produsele respective. care e motivatia gestului e ea insasi o discutie foarte lunga.
oricum, in afara de asa zisele „afaceri bulgaresti”, in care cumperi mai scump si vinzi mai ieftin, exista si alte modalitati de a incerca sa faci fata unei crize. unii mai usor, altii mai greu, unii chiar deloc. partea dureroasa e tocmai ca nu toata lumea supravietuieste crizei, desi cam toata lumea este afectata, mai mult sau mai putin.

de javier la 11 ianuarie 2013 - 19:16

ce explicatii savante dom’le. l-ai si crede pe cuvant, daca nu ai vedea ca scrie „daca lucrurile merg rau”, fara sa ne explice si de ce merg rau. din cauza hotiilor si din cauza mentalitatii uselisto pedeliste conform careia nu investim noi bani in fabrici si uzine (implicit in productie si locuri de munca – adica mai pe intelesul tau de clasa a 3-a de tocilar de gramatica romana : „sa mearga lucrurile bine”), ci mai bine le investim in niste vile, iahturi, masini, toale, fite, fete, tot ce vrei, astfel incat sa ne mearga bine noua, iar popourul? da-l incolo de popour, ca exista savanti care sa le explice de ce nu merg bine lucrurile.

si ce smecherii dom’le. adica piticul atomic e dezastruos ca a indatorat tara, dar atomicii din PSD+PNL nu sunt deloc dezastruosi ca au vandut centrele industriale la straini, lucru care a dus la imprumuturile piticului?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

piticul atomic a fost la guvernare de prin 2008, tara e pe butuci din anii 90, piticul a mai impins putin spre prapastie, dar sa zici ca el e de vina pentru situatia de acum e deja prea mult. nici televiziunile anteniste n-au atata nerusinare.

ia zi-ne cat contribuie buCURestiul la PIB-ul monumental al romaniei ca ne-ai facut curios? si cum influenteaza traiul de zi cu zi al romanului de rand acesti vajnici buCUResteni?

de javier la 11 ianuarie 2013 - 19:22

auzi ca nu toata lumea supravietuieste crizei (alta lema a distinsului bufon al ziarului online de mare audienta de nagykarcsi).
pai normal ca nu. aia care fura supravietuiesc mai greu spre deloc, aia care sunt seriosi si nu isi fura pana si caciula, normal ca reusesc. germanii nu incap in aceeasi propozitie cu romanii la nimic, desi la ora de geografie am aflat ca romanii au un tinut BOGAT in timp ce de germani nu prea se zicea decat pe la ora de istorie ca au pierdut razboaie mondiale. aia nu ni s-a zis cum de au reconstruit ei si au ajuns unde sunt acuma, nici aia nu ni s-a zis cum de in 24 de ani romanii au ajuns sa vorbeasca de absorbtii si de subdezvoltare, sau de supraproductie si afaceri bulgaresti (de zapada?) ca sa justifice coruptia postdecembrista imensa din tara asta).

de emil la 11 ianuarie 2013 - 20:19

da, pentru retardati, mai trebuie explicat care sunt notiunile de baza in economie si marketing. expresia „daca lucrurile merg rau” acoperea situatia extrema in care nu poti recupera decat prea putin pentru a mai putea continua productia, nu ai posibilitatea de a lua credite cu care sa te redresezi, nu ai posibilitatea de a retehnologiza intreprinderea sau de a reorienta productia spre ceea ce se cauta. ea se mai referea si la situatia in care criza se prelungeste, consumul general scade si nu gasesti nici o iesire. varianta de tip fascist a fost constructia de autostrazi, varianta de tip comunist a fost economia planificata. in ciuda economiei planificate – despre care se credea ca impiedica aparitia crizelor – toate regimurile comuniste, cu exceptia celui chinez care a facut la timp deschiderea spre economia de piata si apoi trecerea la o astfel de economie, s-au confruntat cu crize majore, tocmai pentru ca economia lor se baza pe alte fundamente decat economice.

de emil la 11 ianuarie 2013 - 20:21

@javre (desi e una singura)

pe tonul asta sa vorbesti cu ma-ta!

de emil la 11 ianuarie 2013 - 20:35

@ javre etc

nu te obliga nimeni sa crezi nimic. prezinta solutii si aplica-le! asta daca esti in stare de ceva, pentru ca, pana acum nu ai facut decat demagogie si, interesant, nu ai suflat o vorba despre „partenerii” la distrugerea tarii, anume rmdiszno! concluzia, esti un legelista care debiteaza indemnuri si lozinci cu care ai ramas de la stefan gheorghiu, ca nu razbate vreo notiune economica din logoreea postata.

prezint scuze pentru eroarea fundamentala de a te fi suspectat de inteligenta

de emil la 11 ianuarie 2013 - 20:58

dintre toate judetele ardelene, numai Maramuresul este in urma judetului Satu Mare. adica, SM e penultimul din Ardeal (in sens larg, adica si Crisana si Banatul)la PIB. PIB-ul din Satmar e cu 2 euro mare decat cel din Galati si cu 134 mai mare decat cel din Tulcea. In toata tara numai 14 judete sunt in urma Maramuresului, care, la randul sau e in urma Satmarului. Pana si Salajul sta mai bine la PIB decat Satmarul! La fel si Harghita si Covasna! PIB-ul in Bucuresti e de peste 14000 de euro, cand in Satmar nu ajunge la 4000! Gorj, Dolj Bacau, Iasi, Valcea, Constanta, Arges, Dambovita, Prahova, Braila au PIB mai mare decat Satmarul.

de bondaru la 11 ianuarie 2013 - 21:03

vorba lunga si povestile javrei tot nu acopera datoriile alesului tulipanilor si nici incitarile lui la discriminare etnica cu care umple orasul asmutind oamenii unii impotriva altora;
cine poate spune cum au ajuns ca spatiile comerciale ale orasului sa fie luate ca-n codru taman in perioada primului mandat datornicului ?

de bondaru la 11 ianuarie 2013 - 21:04

ce se mai aude de castex ?
da de mobicrasna ?

de Horia Mărieș la 11 ianuarie 2013 - 21:24

@javier la 11 January 2013 – 19:16

Micule anarhist penibil, n-ai putea oare mata să ne pupi direct în buCUResteni? Dimineața, la prânz și seara. Mulțumim.

de econom la 11 ianuarie 2013 - 23:19

nu iti voi raspunde in acelasi stil, ca poate nu meriti.
iti multumim ca acolo in bucuresti si tu contribui la PIB-ul ridicat nu-i asa, al romaniei. si te rugam fii la fel de econom in continuare.
bucuresti, fara tine romania nu respira. bucuresti sa ne traiestiiii.

de risipitor la 11 ianuarie 2013 - 23:26

ai uitat de economia facuta de gospodarutulipan dator cand cu sarmalelesociale date la castel de lilasiborfasi si de plata pentru serviciile pentru pensionarii de la careianufalit care candida pentru un loc la bucuresti

de Horia Mărieș la 11 ianuarie 2013 - 23:55

@@javier te-ai făcut @econom? Tot așa: dimineața, la prânz și seara! Merci.

de emil la 12 ianuarie 2013 - 01:17

@ Horia Maries
javrele astea se schimba ca si horthystii din Ardealul de Nord in 1944. peste noapte au devenit comunisti si au arborat steaguri rosii la apropierea trupelor sovietice. iar cand au inceput romanii -alungati de aceiasi horthysti- sa se intoarca din refugiu, tocmai ei au prezentat situatia in sensul ca „se intorc fascistii la casele lor”!
ce nu se schimba la ei(la horthysti)este ura funciara fata de București, fata de romani si tot ce este romanesc, inclusiv statul national. poate pentru ca din zona aia de dincolo de Carpati erau originari baietii aia care au pus opinca vlaha pe parlamentul budapestan. si, desigur, pentru ca in mijlocul Clujului, e a Iancului statuie. Care le da hungaristilor avertisment!

de emil la 12 ianuarie 2013 - 01:24

erata
de fapt e o singura javra, care e in delir de multiplicare si care, uneori mai uita si chiar recunoaste ca e singur! vezi postarea din 11 Jan, 19:16 :”ca ne-ai facut curios?” daca ati fi fost mai multi, trebuia sa fi scris „curiosi”. ce sa-i faci, nu toti au reusit sa-si insuseasca gramatica de clasa a treia!

de emil la 12 ianuarie 2013 - 01:30

@javra
oricum, e bine ca ai recunoscut ca esti CURios! de acum incolo, poti sa te pupi si in CURios, nu numai in BuCUR esti! la cat contorsionism si cameleonism ai practicat pana acum, e floare la ureche pentru tine! dar, daca totusi nu reusesti, ataseaza-ti papilele gustative la sezutul primarului, mai ales ca de acolo mananci zilnic!

de thiago la 12 ianuarie 2013 - 05:02

erata, sa fiu corect: banii vin de la centru dar conteaza sa si fie administrati corect. insa daca e sa fim corecti, problema e :

si la centru (la impartirea bugetului catre judete/localitati – de unde sa dea astia bani multi cand fura pe rupte?)

si la destinatia finala, unde jenoke baga bani in chestii la prima vedere utile, la a doua vedere fara prioritate imediata pentru careieni. asa tara, asa conducatori.

de thiago la 12 ianuarie 2013 - 05:05

ma scuzati ca nu va ofer exemple concrete ca magries sau emoil dar nu prea citesc presa uselista, nici basista si nici videkista. o gramada de copaci si de electricitate folosita pe nimic in cazul celor 3 curente de opinie. si o gramada de oameni prostiti.

de Horia Mărieș la 12 ianuarie 2013 - 06:42

@thiago la 12 January 2013 – 04:59 + @cearticol + @aflaca + @ioiiiiii + @korijentilor + @javier + @econom + @ignacio + @probabil + @bip + @bipbip + @lehet +@etc. și nu în ultimul rând +@kapjátokbe

Spune cinstit puștiulică anahisto-retardat, ai epuizat subiectele politice și ai început să te iei și de fete ce n-au împlinit încă 18 ani dar care-ți dau lecții la scris, la logică și la bun simț?
Lasă nene fata-n în pace, că nu-i de nasul tău.

Te scuzăm că nu ne oferi exemplele concrete pe care nu le ai. Te scuzăm și pentru faptul că nu citești presa, sau altceva. Asta cu cititul este totuși o dexteritate ce trebuie exersată, altfel se uită.

Oare de ce nu-ți așterni matale slovele cernite pe Careianul, Ziar de Carei. Versiunea Online în loc să ne plictisești pe noi pe aici, asta nu înțelegem.

Nu ți s-a scris până acum chestia asta în fișa postului? Păcat, că ăia de la Ziarul de Carei chiar că duc mare lipsă de combatanți postaci, mai ales fiindcă ultimul articol publicat de ei datează înainte de alegerile parlamentare, și se referea la aprinderea luminițelor de Crăciun în urbe.
De atunci, cu tot tam-tamul făcut, Careianul a devenit un simplu fâs.

Scrie d-le la ăia, ăia te așteaptă cu brațele deschise, acolo poți să-ți expui pe larg teoriile neoanarhistonihiliste, poți înjura cât vrei troica USL+PDL+UDMR, dar cu o singură condiție impusă de penalul DDDirectOTV: să nu te legi de cele sfinte, adică de pp-de-kaka.

Hai bye, și lasă-ne @thiago! Definitiv.

de emil la 12 ianuarie 2013 - 22:06

@javra

produsul din BuCUR esti ajunge in buda(cu)pesta (porcina) din care se hraneste scatofagul legelista.

de leghel la 12 ianuarie 2013 - 22:57

daca te referi la boros, asa e. citindu-i elucubratiile despre autonomie si partium, ajuns sa il pun pe picior de egalitate cu ce mizerii se scriu aici.
doar ca el scrie despre ceva imposibil de realizat (emile, exemplele alea cu nazistii sau alti „radicali” din trecut nu sunt bune pentru ca sunt alte vremuri acum. ungurii extremisti daca incearca separarea, imediat intervine UE si ii ia la intrebari, nu mai suntem in epoca medievala sau acum 50 de ani, traim intr-o comunitate vasta numita europa.)
pe cand voi ar trebui sa scrieti de ceva foarte realizabil, coruptia.

maries, nu credeam ca ai sa ma asociezi cu dihorul vrajitor si povestitor numit pepede(rbe)deu. am pretentia ca sunt mai destept decat sa cred povestile domnului dan, care ne incanta cu inocenta lui, el nici n-a furat, nici gura nu-i pute. averea lui e facuta legal si ok, ca a colegilor lui din top 10000.

de leghel la 12 ianuarie 2013 - 22:58

*ajunG sa il pun pe picior de egalitate

de milka la 12 ianuarie 2013 - 23:01

si uite asa impacheta marmota……..elucubratiile legate de averea celui ce plimba sacii de bani imprumutati prin fata camerelor de luat vederi in incercarea disperata de a obtine reclama gratuita la fel ca amicul jenantului ce simte pumnii in cap deja desi inca nu stie ce il asteapta

de emil la 13 ianuarie 2013 - 00:58

UE a luat Romania la intrebari si l-a crezut pe beshila!
Aceeasi UE a incurajat UCK -organizatie considerata terorista, la fel cu IRA sau Al Quaida- iar rezultatul este un Kosovo ca si independent.
UE a luat si Austria la intrebari si acolo intr-adevar a determinat schimbarea guvernului.
Dar UE nu l-a luat la intrebari pe Orban (Vikktor) care si-a permis sa se amestece in treburile interne ale Romaniei, indemnand etnicii unguri din Romania sa nu se prezinte la vot. Ungaria provoaca mereu tensiuni cu vecinii ei, inclusiv cei din UE, iar UE nu o pune la punct!
In concluzie, interventia UE nu este foarte sigura si nici nu se stie in favoarea cui se va face, daca totusi ar interveni.

vremurile s-au schimbat, e adevarat, dar la fel de adevarat este ca propaganda hungarista continua si foloseste aceleasi teze ca si acum 80-90 de ani: tema cu cetatenii de categoria a doua, tema purificarii etnice, a asimilarii fortate a ungurilor in Romania, romanii sunt niste primitivi, barbari / necivilizati, fara cultura, care nu merita sa-i conduca pe ungurii superiori cultural, care au civilizat zona etc. nu mai amintesc tezele iredentiste cu comitatele ungariei mari, bazinul carpatic. apoi aniversarile ocupatiei ungare, inclusiv dupa dictatul de la Viena, drapelele unguresti arborate in localitati din Romania, pe institutii ale statului, ceremoniile la mormintele horthystilor si altele pe care le infaptuiesc alti oameni decat de acum 90 sau 70 de ani, dar in acelasi scop: dezmembrarea Romaniei si ruperea Ardealului.
Alti oameni, nu cei din 1920-30-40 nu accepta Constitutia Romaniei, nu recunosc articole fundamentale ale acesteia, ca 1 si 13. In Carei, oameni care s-au nascut dupa 1944 discrimineaza romanii, isi permit sa puna limba ungariei ca si conditie pentru ocuparea unui post in primarie, seful rmdiszno vine la Carei si ingroapa, la teatrul municipal care apartine si romanilor, nu numai ungurilor, dar numai in prezenta etnicilor unguri o capsula despre al carei continut poate fi usor suspectat ca nu pomeneste nimic despre romani.
nu ma refer numai la legelista de Carei si imprejurimi, incepand cu primarul si terminand cu ultimul alegator ce voteaza rmdszamar, ci si la frunda, la seful rmdiszno, la celelalte doua partide etnice unguresti care desfasoara propaganda fatisa in vederea dezmembrarii Romaniei, la presul ala de consiliu judetean care ameninta cu Belfastul in Romania si la multe alte actiuni si fapte antiromanesti ce se comit de mai bine de 20 de ani incoace.
pe scurt, crezi ce vrei, dar nu-mi spune mie sa tac atunci cand vad cele de mai sus. si iti spun sa nu-mi spui ca sa intelegi ca te straduiesti inutil. nu voi tacea. chiar daca vei considera in continuare „mizerii” cele scrise de mine si vei considera „decente” manifestari si luari de pozitie ca a lui frunda, k.h. sau ale altor hungaristi. pentru ca, din nefericire, nu sunt putini. si ca nu sunt putini o demonstreaza numarul voturilor pe care le-au luat. cine considera ca nu fac bine, nu-i voteaza. deci, alegatorii care voteaza lideri cu manifestari antiromanesti au si ei sentimente asemanatoare. daca nu vedem asta, ne furam singuri caciula. in opinia mea, daca vor pace si intelegere atunci trebuie sa inceteze cu autonomismele si federalismele si exemplele din ce state le convin liderilor respectivi. iar daca nu o fac, atunci nu poate nimeni sa imi interzica sa le amintesc de ce e statuia Iancului in mijlocul Clujului!

de emil la 13 ianuarie 2013 - 01:09

@leghel

pai tocmai despre coruptia primarului si a celor din conducerea locala a rmdiszno scrie redactia Buletin de Carei, dar cum apare ceva, cum sare postacul legelista si deturneaza atentia catre Bucuresti si emite „aprecieri” de genul „mizerii”, „penibil”, „patetic” (ca nu stie ca in romaneste se spune „jenant”, patetic insemnand altceva) „se ia mereu de unguri”, „sigur, numai ungurii fura in Romania”, „pe aia din Bucuresti nu-i vedeti”, comentarii despre usl, referiri la perioada 1990-2000 si orice altceva care sa atenueze cele spuse despre primar si conducerea locala rmdiszno. adica, intr-un cuvânt: diversiune.

Lasati un comentariu