Call Center ANOFM, funcțional începând de luni

• publicat la: 5 iulie 2013
Call Center ANOFM, funcțional începând de luni

Primul Call Center al Serviciului Public de Ocupare (SPO) din România devine funcţional, începând de luni.

De asemenea, Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) urmează să ofere informaţii persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, potrivit Agerpres.

‘Proiectul Call Center SPO a fost scris în 2008, este implementat de ANOFM începând din septembrie 2010 şi va fi finalizat în luna august a acestui an. Obiectivul de creştere a calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de ANOFM va fi atins prin dezvoltarea unui call center care, telefonic, va furniza informaţii şi îndrumare şomerilor şi persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, referitoare, printre altele, la posturi vacante în ţară şi străinătate, burse ale locurilor de muncă, oferte de formare profesională, legislaţia în vigoare, indemnizaţia de şomaj. Începând de luni, Call Center SPO este apelabil la numărul de telefon 021/4444-000, cu tarif normal’, a declarat Elena Baboi manager al proiectului european prin care este cofinanţat acest call center.

Aceasta a precizat că, deocamdată, programul de funcţionare este de luni până joi între orele 9.00-16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00.

Testarea şi calibrarea funcţionării noului serviciu au fost încheiate, primele 200 de apeluri telefonice confirmând că, din 8 iulie, toţi cei interesaţi pot lua legătura cu specialiştii ANOFM. Sistemul achiziţionat (centrală telefonică şi software specializat) permite 24 de apeluri în aşteptare.

Call Center-ul este instalat la sediul ANOFM şi dotat cu opt posturi de lucru conectate la un server central în care au fost încărcate trei baze de date, referitoare la beneficiari şi nevoile acestora, legislaţia la zi, instituţiile corespondente sau competente să rezolve solicitările primite.

sursa cotidianul.ro

Lasati un comentariu