Primăria Carei anunță digitalizarea serviciilor publice folosind cuvinte inexistente în Dicționarul limbii române

• publicat la: 7 noiembrie 2019
Primăria Carei anunță digitalizarea serviciilor publice folosind cuvinte inexistente în Dicționarul limbii române

Primăria Carei anunță digitalizarea serviciilor publice. Pe când și răspunsuri la sesizările careienilor? Unele sesizări așteaptă un răspuns de ani de zile fără ca cineva din conducerea primăriei  să se obosească să ofere un răspuns.

Din galeria stufoasă de angajați ce se ocupă de presă și mai ales de linșaj mediatic la adresa careienilor cu spirit civic lipsește un bun cunoscător al limbii române. Astfel că pluralul de la cuvântul ghișeu apare ca…,,ghișeuri,,. O simplă consultare a DEX ului ar fi acoperit lipsa bunei cunoașteri a limbii române. La fel și în cazul cuvântului  ,,Introducere,, scris eronat de  scribul de serviciu, incapabil să copieze corect  de pe planșa expusă la conferința de deschidere a proiectului.

,,La Centrul Cultural Carei a avut loc astăzi conferința de deschidere a proiectului intitulat “Întroducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către cetățeni în Municipiul Carei”. Scopul principal al proiectului în valoare de 2,9 milioane lei, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrative 2014-2020, îl constituie digitalizarea serviciilor publice furnizate de către Primăria Carei.
Primarul municipiului Carei, Eugen Kovacs, a arătat că, prin implementarea acestui proiect, Primăria Carei va fi cea mai digitalizată primărie din județul Satu Mare, iar cetățenii nu vor mai fi obligați să mai stea la ghișeuri, putându-și rezolva online problemele legate de administrația locală.
Detaliile legate de implementarea proiectului au fost prezentate de către şeful Serviciului Proiecte, Programe şi Dezvoltare Locală din cadrul Primăriei Carei, Carmen Egli, și de către consultantul IT Laurențiu Nica.
Prin implementarea proiectului, cetățenii vor avea la dispoziție un portal de servicii care va putea fi accesat de pe site-ul Primăriei Carei, care la rândul său va suferi un proces de modernizare. Astfel, cetățenii își vor putea rezolva problemele online, fără a mai fi nevoiți să se prezinte la ghișee și să completeze tot felul de formulare. În plus, taxele pentru toate aceste servicii vor putea fi plătite tot online.
Tot în cadrul proiectului vor fi adaptate procedurile de lucru din cadrul Primăriei, vor fi digitalizate arhivele și vor fi instruiți angajații instituției.
Valorea totală a proiectului “Întroducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către cetățeni în Municipiul Carei” este de 2,9 milioane lei, valoarea finanțării nerambursabile fiind de 2,465 milioane lei.

Proiectul este finanțat prin intermediul prin Programul Operațional Capacitate Administrative 2014-2020. Termenul de implementare este de 30 de luni,,  se specifică pe pagina Primăriei Carei.

Buletin de Carei

Lasati un comentariu