Final cu incidente la concursul de karting”Villa Karul”

• publicat la: 20 august 2011
Final cu incidente la concursul de karting”Villa Karul”

Mulţi cai putere şi adrenalină pe circuitul improvizat de karting pe care s-a desfăşurat Concursul de karting Villa Karul din acest an. Competiţia  va rămâne pentru mult timp in memoria unora dintre participanţi.

După manşele de calificare de vineri,sâmbătă 20 august a avut loc concursul propriu-zis.

La start s-au aliniat peste 70 de concurenţi de la diferite cluburi din ţară.Fiecare dintre ei a incercat să işi  demonstreze capacităţile şi astfel să obţină un loc situat cât mai sus pe podium.

Incidentul minor de ieri se pare că a deschis insă seria altora,din păcate nu la fel de minore.Unul din concurenţii din Marghita s-a răsturnat cu kartul într-o curbă şi s-a ales cu o fracură de femur.

La  finalul concursului,un alt participant,de această dată din Turda,Fodor Gyozo de 36 ani,a acţionat prea brusc frâna,kartul a derapat, „a muşcat” din bordură şi a intrat in participanţii-privitori din Marghita,care stăteau înafara panglicii de demarcaţie.Cei trei s-au ales cu fracturi de gambă şi au fost transportaţi la Spitalul din Carei iar pilotul a ajuns la Spitalul din Satu Mare,în prezent fiind stabil.

În urma desfăşurării tuturor probelor,clasamentul pe echipe se prezintă astfel:

Locul    I –Turda

Locul  II- Carei

Locul III-Simleul Silvaniei

Locul   IV- Resita

Locul     V- Baia-Mare

Locul   VI- Marghita

VII- Oradea

Clasament individual, pe clase

Bambini:

Temian Mihai     -Satu- Mare     I

Selymesi David  -Carei             II

Muncean Mihai   -Satu-Mare    III

Pufo  :

Keler Mark – Carei

Cohut Anton- Oradea

Marina David – Turda

Mini:

Buhas Eduard- Oradea

Rus Tudor –Turda

Fodor Andras- Turda

Cadet:

Calai Dan  – Satu- Mare

Rus Tudor-Turda
Olah Mircea_ Baia-Mare

Mobra junior:

Hoszu Karol – Simleul Silvaniei

Todoran Adrian- Simleul Silvaniei

Tarnovan Alex-Marghita

Mobra senior:

Rusu Iulian- Resita

Ristei George –Turda

Peto Levente- Simleul Silvaniei

Clasa 100 juniori:

Kira Ernest –Resita

Olar Adrian Baia-Mare

Hoszu Karol- Simleul Silvaniei

Clasa 100 seniori:

Varsan David- Resita

Rusu Iulia- Resita

Paszti Csongor-Carei

Clasa 125 KZ:

Nagy Otto – Simleul Silvaniei

Biro Tamas- Simleul Silvaniei

Fodor Gyozo- Turda

comentarii

de adi la 21 august 2011 - 19:46

Pe margine nu era nici un tip de banda de demarcatie si pentru asta avem martori si poze facute cu un aparat foto,iar acest accident este mult mai grav.Sunt 7 persoane ranite din care 4 au picior,bazin sau mana rupta.Multumesc

de columbianul la 22 august 2011 - 07:58

aceste competitii nu au ce cauta pe strada.pacat ca sa terminat in acest fel si sunt sigur ca nimeni nu a inteles nimic.cei de la ministerul invatamantului sunt si ei la fel de vinovati ca si organizatorul.profesori de karting nu au inteles nimic din tot ce sa intamplat,poate trebuie sa se intample accidente mai grave.ori cum eu m-am retras de tot voi participa numai pe piste omologate.regret tot ce sa intamplat si ca am fost prezent la acest concurs.

de tibi la 22 august 2011 - 17:45

de ce nu sa organizat la stadion pe pista si nu eru accidentati spectatori..??????????? e stadionu lui KAKAIZER..??????????????????? ca ech de fotbal a TERMINATO

de Attila la 22 august 2011 - 20:52

Cu mandrie si cu buzele pana la urechi sunt pe podium cu laurii acestei etape in mana, initiatorii acestui campionat(foto de mai sus) care au elaborat si un regulament ceea ce este postat si pe internet ce este bazat pe sigla Ministerului invatamantului,cu arbitrajul corect al arbitrilor de la A.C.R. siF.R.A.S..Poftim rezultatul,se vede-cadrele se bucura pe podium iar elevii lor plang pe patul de operatie.Ma intreb cate asemenea cazuri trebuie sa se intample (deoarece se stie ca au mai fost si alte incidente asemanatoare dar fara mediatizares), de a opri acest macel stradal.Aceste materiale sportive provin din campionatele EU. si mondiale fabricate pentru piste speciale si nicidecum stradale.Exemplarul din cauza dezvolta o putere aproe 50 cp si viteza apropiata de 200km/h acolo unde circulatia autovehicolelor este de 50km/h.Totusi este de apreciat faptul ca pentru alintarea durerilor pilotul kartului care a terminat cursa in public si in final sub un autoturism parcat in apropiere, accidetandu-se foarte grav, a obtinut locul III la clasa KZ 2,ce reiese din clasamentul de mai sus.Avem doua federatii care dicteaza in Kartingul Romanesc
care nu stiu cum de nu a reusit sa stranga acesti gladiatori stradali deoarece si ei sunt tot iubitori ai kartingului,adica sa gaseasca o varianta accesibila si pentru ei.O intrebare as dori;dupa cate am inteles a fost etapa din Campionatul National SCOLAR 2011,Ce forma de invatamant practica tanarul pilot din cauza la varsta frageda de „35”de ani care permite participarea la competitiile scolare ceea ce ei au menirea de initiere al kartingului cu materialul din dotare cu motoare Mobra de 50-60cmc si concursuri demonstrative si nu circuit viteza stradal.Sunt sigur ca odata cineva va da atentie acestor cuvinte in serios si nu va trebui asteptat sa se repete un eveniment asemanator cu cel de la Oradea de la sfarsitul anilor ,80 data la care s-a interzis organizarea competitiile auto pe circuit stradal.(nu doresc sa dau detalii despre eveniment)
Kozak Attila
(Am uitat sa intreb de locatia urmatoarei etape si finala cu gala de premiereunde se va tine?)

de calin la 23 august 2011 - 10:37

in fotografia aceea se vede mandria lor ca profesori si lasa de inteles ca nimeni nu poate sa organizeze mai bine de cat ei asa ceva ”competitie de karting”.sunt convins ca aceste competitii vor continua mai depart tot pe strazi.de si avem doua federatii de karting unde se merge in siguranta adica pe pista.acel incident de la carei ramanea neobservat de nimeni daca se petrecea pe o pista.cu aceste incidente de pe strazi distrugem imaginea acestui sport cu motor numit karting.UNDE SE VA TINE URMATOAREA ETAPA SCOLARA?ASTEPT ACEST RASPUNS DE LA SAVU SORIN INITIATORUL ACESTEI COMPETITII SPORTIVE.CU RESPECT CALIN BUHAS

de Attila la 24 august 2011 - 05:05

Le doresc insanatosire grabnica celor ce au suferit si sufera in urma acestui eveniment finalizat cu acest accident nedorit de nimeni si reluarea acestei activitati in conditiile regulamentare de aplicare al fiecarei ramuri sportive.
Tot „INSANATOSIRE GRABNICA”le doresc si tuturor cadrelor didactice care sunt raspunzatori de cercurile de karting de initiere care si-au dat acordul pentru organizarea si desfasurarea competitiilor de acest gen in conditii de nesiguranta totala mai ales in public.Din nefericire dar real tot concurenti participanti la
concurs au cazut victime practicarii kartingului predat de dansii.Nu e de mirare ca se produc astfel de evenimente deorece acesti minipiloti sunt antrenati si invatati pe piste din incinta Palatelor de citiva metri iar controlul conducerii scapa.La intrunirea profesorilor de karting de la inceputul anului 2011 de la Baile Felix poate nu nascocirea unui” regulament”national bazandu-se in primul rand pentru gasirea de solutii de eliminarea pilotului Oradean,Armond Kozak elev la o scoala generala(altfel nu au reusit sa-l invinga)asfel facand loc pentru altii „”COPII” ce nu au nici o tangenta cu competitiile scolare.(exemplu cazul de fata F.GYOZO si multi altii)Raspundera nu este numai al profesorului din Carei ci al tot grupului de profesori premiati din foto de mai sus caci doara ei sunt initiatorii acestui campionat fara a lua in seama obligatia lor de a se baza pe Regulamentul National de Karting 2011 emis deF.R.K. sauF.R.A.S.au dat drumul la aceste etape avand si un calendar competitional pe 2011.Poate la aceea intrunire
„Vesela” era mai bine discutata solutii de proiecte de atragere de fonduri pentru a creea conditii pentru ca copii nostri sa fie in siguranta atunci cand ei sunt incredintati pe seama lor.Asa cum se gasesc solutii pentru constructia a sute de sali de sport,a numeroselor baze sportive,stadioane si bazine olimpice sunt sigur ca este o cale care sa ajute acesti sportivi din vestul tarii lasati in paragina pe strazi si sa-si riste viata in astfel de conditii.Eu pana la aceasta data nu am vazut nici o etapa din oricare campionat sportiv sa nu se defasore pe terenurile sau anexelor necesare desfasurarii al acelei ramuri sportive.Sunt sigur ca aceasta dorinta nu numai a mea cred,in curand va fi o realitate dar pana atunci sa ne mandrim cu cei de sus.

de fan la 24 august 2011 - 07:47

politia oare nu are nici o vina?ei trebuia sa stie ca acel traseu propus nu este un traseu sigur suta la suta .

de Attila la 24 august 2011 - 10:25

Nu cred ca politia ar avea cunostinta de cauza despre performantele karturilor de competitie,ei inchid traseul in fata circulatiei publice in intervalul orar cerut de organizatori.Pistele sau traseele inainte de competitii trebuiesc omologate de o comisie al acestei ramuri sportive al M.E.C.care da aviz favorabil dupa care se face o Asigurare atat al pistei cat si pentru terti de catre organizator.Precis ca aceste
lucruri minore nu au fost omise caci doara a fost o etapa de Campionat National si nu o demonstratie scolara. Si la celelalte etape anterioare din acest Campionat National Scolar organizatorii lor pot dovedi ca si ei au procedat la fel de regulamentar.!?

de iob tvoiu mati la 24 august 2011 - 10:29

…portaru de la primarie
e de vina…

de fan la 24 august 2011 - 18:05

ok atilla dar cine e de vina ?va plati cineva macar cu functia sau totul ramane uitari iar cei accidentati raman cu suferinta .cu respect

de io la 24 august 2011 - 18:26

am citit un regulament stradal de toata jena cica ;arbitri frak sau fras;asta da gluma……….stimati domni ,cetateni ai romaniei intelegeti o data pt tot deauna KARTINGUL este un sport cu motor care dezvolta o putere foarte mare si o viteza ametitoare. acest sport numit KARTING are nevoie de siguranta in primul rand numai postati regulamente pe net idioate si penibile in KARTING are dreptul CIK FIA sa faca regulamente ,nu SORIN SAVU CU GASCA LUI DE PROFESORI BETIVI SI IRESPONSABILI .vinovati sunt si parintii care sunt in gasca cu CU PROFESORI.ATI FOST LA BAILE FELIX SI ATI FOST BETI TUN atunci sa inventat acest ;campionat;.nu aveti dreptul sa percepeti taxe ,adica cate 10 ron pe pilot contravine legi pt ca nu puteti da chitanta si factura(se numeste EVAZIUNE FISCALA care se pedepseste conf.legi)KARTINGUL SE DESFASOARA PE PISTE OMOLOGATE.iar acest sport nu se poate desfasura pe strazi.sa va fiie rusine stimati ;PROFESORI;pt imaginea pe care o creati in jurul acestui sport.kartingul desfasurat pe piste cu arbitri capabili ESTE UN SPECTACOL .IN INCHEIERE SA VA FIE RUSINE PT FESTIVITATEA DE PREMIERE, CARE NU TREBUIA SA AIBA LOC RUSINE RUSINE RUSINE

de io la 24 august 2011 - 18:43

a….. ca ultima idee voi depune un memoriu la ministerul invatamantului vis a vis de acest regulament sa vedem cine la aprobat. dupa care in instanta daca nu apare persoana delegata pt aceasta competitie.

de Attila la 24 august 2011 - 19:27

pentru fan,
In primul rand noi”parintii”suntem de vina deoarece ne lasam copii sa participe la astfel de competitii numai pentru mandria cadrelor de la Palate si justificarea activitatii lor in fata superiorilor.Adevarat,sunt mai ieftine participarile in aceste competitii”zis”deoarece nu se platesc taxe de participare dar se plateste cu sanatatea si integritatea copiilor nostri si al publicului spectator.Daca se aliniau numai carturile cu care au fost dotate aceste institutii de invatamant precis nu se intampla acest eveniment dureros si am fi asistat la un spectacol frumos dupa asteptarile sponzorilor si al publicului spectator.Toate celelalte materiale sportive sunt private care provin din campionate F.I.A.si pot concura numai in conditiile reg.F.I.A. tradus in varianta F.R.A.K.Nici un punct al acelui reg. nu a fost repectat adica varsta,conditii de concurs cat si greutatea minima obligatorie la clasa KZ2 este de 175 kg,ce ajuta pentru aderenta si eficacitate la franare.De aceste reguli domnii profesori de la palate nici nu vor sa auda nu sa le puna in practica,iar pentru faptul ca am fost intre acei putini care am luptat pentru respectarea acestor reguli noi am renuntat inca de anul trecut la competitii de tip kamikadze.Regulamentul palatelor trebuie sa fie acelasi cu regulamentul cadru adica al F.R.K.si poate anexa un regulament particular al etapei cu mici derogari si nu nascocirea unui regulament ca cel din postarea anterioara.Nu doresc sa va tin lectii de reguli in karting dar daca practicati orice ramura sportiva sunt sigur ca respectati regulile ei, iar pentru intrebarea a doua din pacate cred ca ati dat si raspunsul.Acesti domni sunt titulari pe posturile lor si nimeni nu cred ca cineva le va conturba activitatea educativa.Nu cred ca numai dl.Mile are vina in cele intamplate ca nu a fost o competitie de plan local,doara acest campionat a fost votat de toti cei care sunt trecuti in calendarul lor competitional 2011.Aceste cuvinte vi le-am transmis numai dumneavoastra.Cu stima si respect Kozak Attila

de io la 24 august 2011 - 19:40

dl.attila cu respect indraznesc sa va corectez,se percepe taxa de PILOT 10 RON am dat personal acesti bani

de calin la 24 august 2011 - 19:52

pt io la comentariul de mai sus”profesori betivi”a lipsit unul care nu mai bea pt ca a cazut din nuc prof. ciuhandru dan din oradea

de Attila la 25 august 2011 - 04:52

referitor la premiere!si aici se vede lacomia acestor cadre care vor sa dovedeasca scriptic activitatea lor chiar cu umilirea colegului lor(prof.de la Marghita) ce a fost intre timp in ambulanta.Chiar cu Minciuni in ultimul ceas, adica pilotul care a produs incidentul „regulamentar”a terminat cursa in ambulanta cu rani grave este clasat pe locul III desi mai erau si altii in cursa dar echipa de la Turda nu avea cum sa ajunga pe locul I pe echipe,ba mai mult clasa 100 seniori nu a alergat in finala si s-a format podiumul cu castigatorii mansei de calificare din ziua precedenta,iar daca sunteti atent din care echipe fac parte parte castigatorii gasiti raspunsul.Ce satisfactie poate crea la acesti castigatori rezultatele mincinoase cand se uita la acele diplome primite ca obiecte si nu merite.Cum poate dormi noaptea prof.de la Satu-Mare? ce anul trecut la Toamna Oradeana a dus meritele unui pilot Oradean(Buhas Eduard)
si cum i s-a explicat copiilor greseala organizatorului Oradean(Palatul Oradea) care nici nu a facut inscrierea lui Buhas in competitie desi tatal lui Buhas fiind sponzor la acest eveniment.(In toiul competitiei la un interviu acordat televiziunii locale organizatorul.prof.ing.Danut Ciuhandu nu a stiut sa dea raspuns exact referitor la nr.de concurenti din acea competitie)Inca o umilinta
al micilor ploti la aceea etapa care cred ca aveau „scutece”cu ei de 4-5 ani clasa bambini au fost premiati cu niste coli de carton pentru ei, iara cupele au fost tinute si inmanate pentru dragii colegi profesori.

de Attila la 25 august 2011 - 04:57

referitor la premiere!si aici se vede lacomia acestor cadre care vor sa dovedeasca scriptic activitatea lor chiar cu umilirea colegului lor(prof.de la Marghita) ce a fost intre timp in ambulanta.Chiar cu Minciuni in ultimul ceas, adica pilotul care a produs incidentul „regulamentar”a terminat cursa in ambulanta cu rani grave este clasat pe locul III desi mai erau si altii in cursa dar echipa de la Turda nu avea cum sa ajunga pe locul I pe echipe,ba mai mult clasa 100 seniori nu a alergat in finala si s-a format podiumul cu castigatorii mansei de calificare din ziua precedenta,iar daca sunteti atent din care echipe fac parte parte castigatorii gasiti raspunsul.Ce satisfactie poate crea la acesti castigatori rezultatele mincinoase cand se uita la acele diplome primite ca obiecte si nu merite.

de Attila la 25 august 2011 - 05:25

pentru io
Eu va cred, dar suma aceasta pentru noi care detinem carturi private este o cheltuiala mult mai mare ca sa ne aliniem la start cu materialul sportiv in stare de siguranta.Exemplul nostru nu este de urmat deoarece,atat cat am fost membrii al Palatului Oradea in 2008 am contribuit cu 25 de podiumuri obtinute de fiul meu la diferite competitii din tara,in totalitate pe cheltuiala noastra!!inclusiv deplasarile,ba din contra noi parintii sustinem financiar cercurile de carting.Pentru acele rezultate Army nu a primit nici o strangere de mana din partea Palatului,ba din contra s-a achizitionat un motor nou 80 cu ceva 1600 de euro contra copiluli fiind repartizat pentru copii favorizati motor ce zace demontat ce a fost distrus inca din primele zile dupa achizitie.Eu totusi nu am uitat sa le doresc pofta buna la masa festiva la sfarsitul anului 2008.Si mult mult etc……. Cu respect Kozak Attila

de fan la 25 august 2011 - 08:05

respectele mele dnul atilla

de Attila la 25 august 2011 - 14:23

va multumesc d-lor ca mi-ati citit frazele si nu-mi condamnati viziunea,deoarece cand am pomenit de fiul meu tot asa m-am gandit la viitorul fiecarui inpatimit al acestui sport indiferent de varsta, trebuie sa fim constienti ca kartingul sportiv nu este o pasiune,este un sport EXTREM din randul planorismului,parasutismului etc
care necesita o pregatire prealabila numita scoli de plotaj la cluburi sportive care fac aceste cursuri(predarea regulamentlui sportiv si tehnic de karting cat si pilotajul sportiv al kartului) si elibereaza asa numite brevete de pilot dupa ce poate participa in competitii la diferite nivele in functie de licenta obtinuta,nicidecum stilul de palate.Noi ne dam acordul scris pentru participarea copiilor nostrii la cursele de palate cu care profesorii se spala curat in fata oricarui eveniment nefericit ceea ce scuteste domniile lor de orice raspundere.Nu inseamna ca trebuie sa ne retragem copii din cauza acestor evenimente,din contra numai trebuie se ne orientam dupa calea cea buna.Automobilismul este singura ramura sportiva de care te folosesti dealungul vietii,cunoscand de mic copil tainele conducerii preventive si sportive.Kartingul nu are limite de varsta ce denota si celalalt incident petrecut cu cateva minute tot la aceasta competitie la clasa mobra senior(adica oldboys,deoarece in jurul lui 50 nu mai putem spune senior)ce s-a soldat numai cu ceva fracturi al membrelor ,o nimica toata,pe langa cele ce au urmat .Va spun bafta la toti ce practicati kartingul indiferent la ce nivel dar numai in conditiile cerintelor anului 2011.
Salutari sportive Kozak Attila

de calin la 25 august 2011 - 15:11

poate acest incident ar trebui postat si pe forumul federatiei de karting ,daca in acel regulament stradal este pomenit numele FRAS poate vor fi reactii din partea oficialilor

de Dragos la 27 august 2011 - 09:29

Domnilor, sunteti (majoritatea) destul de inconstienti, imaturi, carcotasi, fara coloana vertebrala si implicit fara gandire proprie. Va zic aceste ca practicant de sport. Omul isi alege ramura sportiva dupa aptitudini si dupa inclinatii. Din cele citite mi-am dat seama ca ati vrea ca aceste carturi sa fie dotate cu pedale sau cu o nisa dedesubt pentru a le urni din loc cu ajutorul picioarelor.
Voi chiar v-ati tampit. Daca nu va place regulamentul intern/internatiunal al kartingului faceti sah, table, un solitair sau uitati-va la telenovele si apucati-va de plans in grup. Sunteti aceeasi categorie de nevertebrate care dau telefoane la politie ca de ce in cadrul festivalului AugustFest formatiile folosesc tobe! Voi astia care cautati doar nodul in papura sunteti cei mai lasi. Tipic romanesc … daca nu pot sa fac rau, atunci mai bine nu fac nimic. NESIMTITI !
Dragos.

de calin la 27 august 2011 - 10:53

cred ca ar trebui sa iti ceri scuze stimate domn Dragos pt ca nu ai experienta in acest sport cu motor. aceste carturi sunt proiectate pt piste,un cart 60 cc are 12 cp si atinge o viteza de 120 km/h,la volanul cartului se afla un copil de 9,10,11,12 ani.cauta detalii pe net.ai dreptate noi exageram ,dar in spital exista un copil cu probleme grave cu tija in picior la varsta de 11 ani.nu voi posta alt comentariu ………………………………………………………..

de Portaru la 27 august 2011 - 16:10

Veste buna,nici o saptamana de la eveniment si toate sunt rezolvate,date uitarii
deja se vehiculeaza etapa urmatoare la Arad unde tot in aceeasi formatiune,prezenta
obligatorie chiar si cei care sunt momentan in concedii medicale.Spre bucuria lor se infiinteaza clasa speciala de sanatate cu carje,scaune cu rotile care sunt totodata si premiile lor primite dupa etapa anterioara.Speram ca premierea nu se va face dupa ritualul trecerii in rezerva definitive al cadrelor militare desi vad ca de tobosari nu ducem lipsa…

de Io la 28 august 2011 - 06:36

Rusine pt ungurul Attilo se pare ca nu are ce face doar scrie romane pe internet incercand sa distruga viata altora si sa batjocoreasca profesorii de karting. Atat stie si atat a fakut toata viatza.

de io la 28 august 2011 - 06:44

Nu inteleg de ce acest Attilo isi baga atat nasul unde nu trebe nici macar nu a participat la acest concurs dar el incearca sa atraga atentia . Daga vrei concursuri de karting marsh in ungaria si lasane pe noi in pace pleaca tu cu fiutau si sa vedem daca mai ii atat de bun si acolo la concursurile din ungaria. Nu sti decat sa profitit de fiecare ocazie pe care o ai .Nu te crede cel mai mare si cel mai tare ca esti un nimic !

de Attila la 28 august 2011 - 08:37

Inca o data va felicit pe toti pentru imaginea care o dati Kartingului Romanesc.
Noi nu numai in tara dar si peste hotare am demonstrat nivelul nostru atat la karting cat si la auto,iar cele scrise in comenturile voastre este nivelul vostru.Opinia are dreptul sa-si spuna liber oricine in toata lumea indiferent de nationalitate!Ramaneti pe strada unde va este locul.

de io la 29 august 2011 - 08:54

ia mai taci . Auzi si peste hotare:)) da vati facut de ras in ungaria si akum veniti si va mandriti ca ati fost si voi la concursuri in ungaria undeati fost tot pe ultimele locuri:)). o cursa de karting tinuta pe strada e mult mai interesanta decat una pe pista chiar daca sunt riscuri mai mari acesta este sportul . Daca nu iti convine TACI SI LASANE IMPACE!

de Attila la 12 septembrie 2011 - 18:34

pentru io
este de necrezut frazele contradictorii scrise de tine din prima postare pana la ultima in care dai dovada de necunoasterea gramaticii limbii tale materne cat si de lasitatea de a te ascunde in spatele unui anonimat sau sunteti prsoane diferite caci un om normal nu se contrazice pe el insusi.Referitor la partea de alimentatie al fiecarei persoane este strict privata referitor la consumul de alcool ca nu poti generaliza jignitor ca este o gasca de betivi deorece eu pe Savu Sorin eu nu l-am vazut niciodata beat.Tematica acestui comentariu a fost evitarea acestor evenimente neplacute intamplate la concursul la care ati participat si nu barfe si jigniri la adresa altora iar cele cu ce mi te-ai adresat in aceste comenturi iti doresc la fel cat si copilului tau.

de Jack The Ripper la 13 septembrie 2011 - 20:07

Sfatul meu domnule KOzak sta in felu urmator :”cine-i prost -prost ramane , cine nu cunoaste invata ” deja in aceste comentarii persoanele care se simt jicnite au luato razna .Sunt atatea piste de karting in romania care nimeni nu le abordeaza cum trebuie noroc cu FEDERATIA ca cei de acolo platesc bani pt se da in conc cat si pt siguranta lor .In CNKS singura etapa frumoasa si indragita de mine cat si de alti prieteni de ai mei a fost ceea de la IASI cu toate ca nu era destul de mare pista ,dar totu a decurs perfect.Iar trb sa in felu urmator Domnul KOzak prin prezenta sa in UNGARIA la acele campionate poate ca nici nu va sta in cap ca prin faptu asta a reprezentat romania pt ca locuieste in ROMANIA si nu in UNGARIA , apoi experienta isi spune cuvantu si multe altele …………… nu vreau sa mai spun ce parere aveati de CUPA TCM cand se tinea ! sau dc cand domnul STEFAn LUCIAN organizeaza la TG. Secuiesc nici unul dintre voi nu participa la acel concurs . RASPUNSUL este acesta v-ati obisnuit sa ii puneti in pericol pe participanti pe spectatori , sau mai bn sa fac altfel sa va intreb cati dintre voi care va credeti mari si tari ai stricat karturile prin aceste concursuri si cum este cand scoti bani din buzunar pt piese ???

Lasati un comentariu