Noi reglementări pentru companiile de transport: geam despărţitor de client, aviz psihologic şi buton de panică

• publicat la: 26 martie 2012
Noi reglementări pentru companiile de transport: geam despărţitor de client, aviz psihologic şi buton de panică

Maşini noi cu geam care il desparte pe şofer de clienţi, aviz psihologic pentru toţi taximetriştii si un buton de panică, menit să dea alarma direct la 112. Acestea sunt noile reglementări pe care ar fi obligate să le respecte companiile de transport, dacă legea propusă de un deputat va trece de votul Parlamentului. Până una alta măcar să scăpăm de taximetriştii in slapi si bermude, certaţi cu apa şi săpunul, dar si de cei care le ştiu pe toate, mai puţin adresa la care trebuie să ajungă.

Multi dintre cei care merg zi de zi cu taxiul se plâng de atitudinea şoferilor. Unii fumează când conduc, vorbesc tare la telefon sau intervin in discutiile clientilor, fără să le ceară permisiunea.Insă uneori chiar taximetriştii cad victime agresiunilor. Din păcate, atât in Bucuresti cat si in ţară, au fost soferi de taxi care şi-au pierdut viata după ce au fost atacaţi de clienti.
Toate aceste neplăceri ar fi semnificativ reduse, dacă Parlamentul isi va da acordul pentru noile reglementări propuse de un deputat al puterii. Reprezentantii taximetristilor spun că legea ar fi bună, dar imposibil de respectat. ”Ar fi un lucru extraordinar de bun, dar masinile nu permit acest lucru. Nu există loc efectiv unde să fie montat si sa stea si clientul si sa fie totul in regula, sa construiasca si masina in asa fel incat sa putem sa le montam”, afirma Claudiu Adrian Sapunar, presedintele ANTTR.

sursa incont.ro

Lasati un comentariu