Noi strategii in marketingul direct

• publicat la: 23 octombrie 2012
Noi strategii in marketingul direct

O nouă editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct – RoDirect 2012, se va desfăşura in perioada 1 – 2 noiembrie 2012, la Crowne Plaza Hotel din Bucuresti.

Evenimentul este adresat tuturor specialistilor in marketing si comunicare din companii ce doresc sa isi eficientizeze strategiile si actiunile de marketing direct. Pe parcursul celor 2 zile, participantii vor avea ocazia de a intra in culisele comunicarii directe si sa faca cunostinta cu factorii de succes din spatele campaniilor de marketing direct.

Prima zi a evenimentului va fi dedicata conferintei, in cadrul careia participantii vor avea ocazia sa il intalneasca pe Frans Reichardt, Chief Customer Ambassador in cadrul Reichardt & Company. Acesta a fost co-fondatorul primei agentii de Internet din Olanda si consultant pentru o gama larga de companii din industriile de publishing, financiar si industria tehnologiei. In 2006 a fost nominalizat la premiul „DM Man of the Year”.

In cadrul RoDirect, Frans Reichardt va prezenta participantilor modalitati prin care se pot conecta cu clientii pentru a stabili legaturi mai puternice si de durata cu acestia, stimuland dezvoltarea afacerii.

Pe 2 noiembrie, Mike Berry, Digital Marketing Trainer/Consultant, va sustine seminarul „The Best of Digital Marketing Show”, unde va prezenta cele mai bune studii de caz de marketing digital, acoperind toate domeniile de internet marketing, inclusiv e-mail marketing, social media, motoare de cautare si advertising online.

Acesta va oferi insights ce nu se gasesc in niciun manual de marketing, prezentand cazuri concrete, exemple de munca de creatie, interviuri video cu clientii si agentiile lor.

La eveniment vor participa si specialisti locali in marketing direct.

Lasati un comentariu